Hyödynnätkö kauppojen maistiaisia jos sinulla on rahat vähissä?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:41"]
Oon kaupassa töissä ja tarjoilen myös välillä juurikin noita maistiaisia. Tuo on varmaa maailman ärsyttävintä kun joku asiakas ahmii maistiaiset yksin... Niitä on 1-2 per asiakas! Me ei olla ravintola!!
[/quote]
Mutta jos on oikeasti kova nälkä eikä rahaa.
Nii no kyllä meilläkin käy yksi n 70v alkoholisti jolla kaikki rahat menee viinaan. Joten hänen kohdallaan kyllä hyväksyn sen. Ja en miä niitä maistiaisia maksa. Eli joo on kyllä jossain määrin ok. T: 2
en kehtaa.. ihmiset kattois jos söisin kuin porsas niitä maistiaisia.
Hei sinä joka olet kaupassa töissä: huomautatko koskaan asiakkaalle jos hän syö maistiaisista vähän enemmän?
En syö niitä koskaan, ne levittää mahatauteja ja flunssia. Jos mulla on rahat vähissä niin ostan jauhoja ja leivon.
Aina on rahat vähissä, mutta silti jätän maistiaiset väliin. Ei ole mikään kulinaarinen nautinto maistella jotain suupaloja Cittarin käytävällä seisaaltaan käsiä pesemättä ja suomalaista rahvasta ympärillä kesälookissaan parveilemassa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:56"]Hei sinä joka olet kaupassa töissä: huomautatko koskaan asiakkaalle jos hän syö maistiaisista vähän enemmän?
[/quote][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:56"]Hei sinä joka olet kaupassa töissä: huomautatko koskaan asiakkaalle jos hän syö maistiaisista vähän enemmän?
[/quote]
Olen toinen joka on kaupas töissä. On ehkä kerran ollut sellainen 'törkeä' syöminen,ja henkilöstä kyl näki et vaikka sanois suoraan niin ei olepettais.
Mutta näitä ' mä ostan nyt tän, niin varmaan saa toisen maistiaisen' on tod paljon, ja se on vasta ärsyttävä :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:56"]
Hei sinä joka olet kaupassa töissä: huomautatko koskaan asiakkaalle jos hän syö maistiaisista vähän enemmän?
[/quote]
Meillä jaettiin kerran kassalla asiakkaille karkkia, ts. ideana oli että asiakas saa ottaa karkin tai pari siinä kassalla olevasta kiposta. Mun kassalle tuli reippaasti ylipainoinen perheenäiti lapsineen, ja tää nainen nappas tyyliin puolet niistä karkeista mukaansa. Lapset oli hävetä silmät päästään enkä mäkään saanut sanaa suustani, kun tää nainen siinä mussutti niitä karkkeja ja hihitteli olevansa herkkujen perään. Ajattelin vaan että "Ai, en olis arvannut... krhm"
Siis joku tosissaan kehtaa? Nehän on niin minimaalisia hiirenpaskan kokoisia palasia tikun nokassa, niitähän pitäisi mättää naamaan niin maan perkeleesti että nälkä lähtis!
Minuste nuo maistatuspisteet ovat rottoakin pahempi vitsaus. En menisi niille norkoilemaan vaikka ne parantaisivat syövän johon olisin sairastunut.
Mikisi helvetissä ne ruuhkautuspaikat pitää laittaa johonkin "solmukohtaan" tukkimaan käytävät ja vielä aina ruuhka-aikaan?
Vanhukset ja muu roskaväki jää siihen norkoilemaan, kun ensin keräävät rohkeutta että usklatavat mennä maistamaan ja sitten miettimään että kehtaisiko mennä uudestaan.
Maistiaisia pitäis syödä aika paljon nälkäänsä. Katsoin kun tuote-esittelijä pilkkoi leipäsiivun, laittoi sen pitkittäin neljään osaan ja toisin päin viiteen osaan. Yhdestä siivusta tuli siis 20 palaa. En ole nähnyt kenenkään syövän 20 maistiaispalaa ikinä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:04"]
Maistiaisia pitäis syödä aika paljon nälkäänsä. Katsoin kun tuote-esittelijä pilkkoi leipäsiivun, laittoi sen pitkittäin neljään osaan ja toisin päin viiteen osaan. Yhdestä siivusta tuli siis 20 palaa. En ole nähnyt kenenkään syövän 20 maistiaispalaa ikinä.
[/quote]
Pitääpä mennä joskus rohmuamaan 20 leipäpalaa
Oon kaupassa töissä ja tarjoilen myös välillä juurikin noita maistiaisia. Tuo on varmaa maailman ärsyttävintä kun joku asiakas ahmii maistiaiset yksin... Niitä on 1-2 per asiakas! Me ei olla ravintola!!