Yhden yön seura. Naisen kokemuksia...
Yksi puri klitorista. Sanoin auuh, älä tee noin jolloin naurahti että 'kunhan selität, tykkäät kuitenkin'.
Toinen läimi lujaa reisille ja takapuolelle, vaihdoimme asentoa ja sanoin että älä läimi, se sattuu. Mies sanoi että sori vaan, ex kyllä tykkäs. Vetäytyi ulos, puki vaatteet päälle ja sanoi ettei tää oikein taida toimia. Lähti.
Eräs hipelöi tuntitolkulla ja mietin että pantais jo mutta ei, hively jatkui. Koetin vaivihkaa ottaa aktiivisempaa roolia mutta työnsi takaisin ja jatkoi hivelyä. Puoli kuudelta aamulla sanoin että nyt mun kyllä täytyy päästä lähtemään.
Yksi mies omisti sellaisen elimen jossa oli esinahan 'reikä' sivussa. Kysyin että mitä teen jolloin mies loukkaantui ja lähti.
Kyllä, satunnaisten kanssa on vaikeaa saada hyvää seksiä. Uskon että ongelma on molemminpuolinen.
Kommentit (35)
Ei noi mitään raiskauksia ole. Jos on suostuttu jo panemiseen ja sitten mies vaihtaakin asentoa sellaiseen josta nainen ei tykkää, niin onko se muka raiskaus? Sitten pitää vielä huomioida että suurin osa naisista haluaa että mies "ottaa" eikä kysele. Jos saatte huonoa seksiä, niin oma moka, mitäs lähdit mukaan.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:46"]
Ei noi mitään raiskauksia ole. Jos on suostuttu jo panemiseen ja sitten mies vaihtaakin asentoa sellaiseen josta nainen ei tykkää, niin onko se muka raiskaus? Sitten pitää vielä huomioida että suurin osa naisista haluaa että mies "ottaa" eikä kysele. Jos saatte huonoa seksiä, niin oma moka, mitäs lähdit mukaan.
[/quote]
Jos nainen sanoo ei ja mies jatkaa siitä huolimatta, on se raiskaus. Seksin voi lopettaa missä vaiheessa tahansa.
[/quote]
Ei halua, senkin idiootti.
Jos sä luet tuollaista paskaa jostain sun red pill, ROK, sivuilta, niin tajua, että suurin osa niistä tarinoista ja jutuista on keksittyjä.
Niin just, ne on keksittyjä, täytyy olla ihan omanlaisensa vajaa, jos oikeasti uskoo niitä field reportseja, joissa muka mennään rennosti baariin, isketään joku malli ja sitten se malli saa 500 orgasmia siitä, että sen päälle syljetään ja kustaan.
Mieti nyt välillä itsekin ja tutustu irl naisiin, äläkä usko kaikkea mitä netissä lukee.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:48"]
[/quote]
Jos sä luet tuollaista paskaa jostain sun red pill, ROK, sivuilta, niin tajua, että suurin osa niistä tarinoista ja jutuista on keksittyjä.
Niin just, ne on keksittyjä, täytyy olla ihan omanlaisensa vajaa, jos oikeasti uskoo niitä field reportseja, joissa muka mennään rennosti baariin, isketään joku malli ja sitten se malli saa 500 orgasmia siitä, että sen päälle syljetään ja kustaan.
Mieti nyt välillä itsekin ja tutustu irl naisiin, äläkä usko kaikkea mitä netissä lukee.
[/quote]
En mä lue mitään vituun ROK sivuja, mitä ne edes on? Ihan tältä palstalta luin viimeksi eilen tällaisia kommentteja naisilta.
[/quote]
[/quote]
Ja ihan tiedoksi ja varoituksena muille.
Noi oikeasti jakaa tuollaista mutuilua niiden foorumeilla, ja sivuilla. Ne oikeasti uskoo tuohon ettei ole olemassa raiskauksia ja kaikki naiset tykkäävät mm. väkivallasta ja väkisin ottamisesta.
Ne myös jakaa vinkkejä siitä miten raiskata, ja miten välttyä syytteltä. Ne oikeuttaa sen tosiaan sillä, että naisia ei voi raiskata, koska kaikki naiset haluaa väkivaltaisesti tungetun munan jokaiseen aukkoon.
Tän takia mä en uskalla kokeilla miestä, vaikka halua olis.
M22
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:51"]
[/quote]
[/quote]
Ja ihan tiedoksi ja varoituksena muille.
Noi oikeasti jakaa tuollaista mutuilua niiden foorumeilla, ja sivuilla. Ne oikeasti uskoo tuohon ettei ole olemassa raiskauksia ja kaikki naiset tykkäävät mm. väkivallasta ja väkisin ottamisesta.
Ne myös jakaa vinkkejä siitä miten raiskata, ja miten välttyä syytteltä. Ne oikeuttaa sen tosiaan sillä, että naisia ei voi raiskata, koska kaikki naiset haluaa väkivaltaisesti tungetun munan jokaiseen aukkoon.
[/quote]
Älä nyt sekoile siellä. En ole mistään väkivallasta puhunut vaan siitä että miehen pitää olla aina se aloitteellinen puoli näissä seksijutuissa. Sitähän melkein kaikki naiset odottaa.
Mä en anna satunnaispanojen nuolla ja yhdynnässä ja suihinotossa AINA kondomi. Sukupuolitaudit tarttuvat myös suuseksissä.
Näitä lukiessa mietin eikö naiset ymmärrä ennen tälläisiä kamalia kokemuksia, että yhdenillanjuttuja ei kannata koskaan harrastaa. Luulisi äitien kertoneen kotona, että seksi kuuluu parisuhteeseen jossa saatte kunnioitusta ja rakkautta.
Nykyään on vallalla post-feministinen ja äärimmäisen nihilistinen kaikki tai ei mitään -meininki. Tytöt panetuttaa itseään väkivaltaisilla pelimiehillä ja keräilevät veneerisiä tauteja. Tsot tsot...
Melko provokatiivistä kirjoitusta tähän iltaan minulle. En kai ole homo jos en tunge munaa kurkkuun ja kunnolla?
Klamydia ei todellakaan tartu jos kumia käytetään normaalisti eikä se mene rikki. Vastuutonta heitellä prosentteja kun se on 0% jos käytetään alusta loppuun.
[/quote]
Jos nainen sanoo ei ja mies jatkaa siitä huolimatta, on se raiskaus. Seksin voi lopettaa missä vaiheessa tahansa.
[/quote]
Näinkö on? Itse tein kauan sitten aiheesta keskustelun viitaten omakohtaiseen kokemukseeni.
Aloin yhtenä kesänä tapailemaan naapurin miestä. Kerran olin hänen luonaan. Mies alkoi suudella minua ja riisui paitani ja hameeni. Halusin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Vaikka miehellä oli kaikki vaatteet päällä, hän pyysi minua menemään lattialle makuulle. Minulla oli vielä pikku - ja sukkahousut jalassa, mitkä mies vain vetäisi nilkkoihini, aukaisi hieman housujaan ja työntyi sisääni ilman minkäänlaista esileikkiä. Kaikki tapahtui todella nopeasti, enkä ehtinyt ajoissa reagoida. Minua ujostutti ja jännitti.
Penetraatio aiheutti kovaa kipua, koska en ollut vielä kostunut. Kiljuin ja pyysin miestä saman tien lopettamaan, mutta hän ei lopettanut. Olin toistanut pyyntöni ja huudahtanut hänen satuttavansa minua, mutta hän vain sanoi hidastavansa ja jatkoi, kunnes laukesi. Hän tiesi kyllä, että minuun sattui enkä halunnut jatkaa yhdyntää.
Keskusteluun tuli paljon viestejä, missä oli erilaisia mielipiteitä, mutta suurimman osan mielestä kuvaamani tilanne ei ollut raiskaus tai seksuaalirikos ylipäänsä. Sain paljon haukkumista ja syyllistämistä osakseni, joten aloin itsekin uskomaan, että mitään rikosta ei ollut tapahtunut. Kuvaamani kaltaiset tilanteet jakavat mielipiteet, eivätkä suinkaan ole yksiselitteisiä. Voin kuitenkin todeta, että kokemukseni loukkasi minua syvästi,
Voi apua, itse olen ollut vain yhden kanssa ja nyt eronnut. Näiden perusteella en IKINÄ uskalla kyllä kokeilla mitään yhdenillanjuttuja :(