Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

help sinkut miten saatte hyvää seksiä (naiset)?

Vierailija
30.07.2015 |

No niin siskot kertokaapa vinkit miten saada hyvää seksiä sinkkuna? Olen ollut nyt 2kk sinkkuna ja harrastanut seksiä parintyypin kanssa, ja ne kerrat olisi voinut jättää väliin..:/ Baarista kyllä seuraa löytyy mutta pitääkö kysyä suoraan että ootko hyvä sänngyssä? vai miten sen oikein hoitaisi?!? Ja toinen juttu, mistä muualta sitä panoseuraa voisi löytyä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nuorempia miehiä, toimii...

Vierailija
2/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuukautta ja sinä aikana hakenut panoseuraa jo kaksi kertaa??? Ihan oikeasti voisit miettiä jotakin muutakin kuin sitä nussuttelua... Hankit huonon maineen itsellesi noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omi käsin tulee paras tulos, niin kuin muutkin asiat sinkkuna.

Nekin kokeilemasi pari tyyppiä voivat olla ihan hyviä sängyssä oikeasti. Eivät miehet ole mitään koneita, jotka toimivat aina kympillä, kun napista painaa. Miehetkin tarvitsevat henkistä läheisyyttä rentoutuakseen ja päästäkseen parhaimpaan tulokseen.

Vierailija
4/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilun, yrityksen ja erehdyksen kautta. Heti kun osuu kohdalle ensiluokkainen, sua tyydyttävä yhden illan juttu, koeta sopia sen kanssa fuck buddy-kuviosta. Tai sit jos oot edelleen yhteyksissä sellaisen kanssa, jonka kanssa oli kivaa sängyssä aiemmin, ota rohkeasti yhteyttä ja sovi tapaamisesta. Nettiä en ole ite kokeillut, mutta kai sieltäkin löytyy - kokeilemalla. Tsemppii!

Vierailija
5/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en saakkaan. En halua hutsun mainetta joten jalat pysyy kiinni kunnes miesehdokas löytyy. En halua joutua selittelemään menneitä sitten tulevalle miehelle ja haluan että hän voi esitellä minut kaikille ja ei tarvii montaa kertaa miettiä että onkohan se totakin pannut.

Joo, tosi väärin kelattu, mut näin se vissiin nykyään menee. JA KYLLÄ, mua ärsyttää mut minkäs teet. 

Vierailija
6/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder

Vierailija
7/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuckbuddy. Onko asia jotenkin vähemmän inhottavan kuuloinen, kun se sanotaan englanniksi? Haluat itsellesi panokaverin. Haluat olla panopuu. Haluat irtosuhteita, joissa naidaan kunnolla.

Hyvin kirjoitti numero 4

Vierailija
8/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte sairaita nykyajan ihmiset.

Vierailija
9/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kädet <3

Vierailija
10/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sain olemalla ujo ja estoinen, mutta kuitenkin suostuvainen. A) Minua lähestyivät vain aika itsevarmat miehet B) Kaikki jotka ITSE odpttivat jotain kyytejä minulta, karsiutuivat pois. C) Jäljelle jäivät oikeastaan ne miehet, joille aloin olla haaste. Tuohan täytyy saada nauttimaan! 

Näin saanti on epävarmaa, koska ei voi itse kauheasti vaikuttaa asiaan (tai ainakaan mä en osannut), mutta minua ei koskaan kohdeltu huonosti vaan hyvin. Ja siis itse tykkään seksistä, jossa voin olla suht passiivinen. Enkä vaadi mieheltä mitään kuin sen, minkä hän mielellään minulle tekee. Ei tarvii esim. nuolla. Toki saa.

;)

Vierailija
11/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Jonkun random-säädön kanssa se on just tollaista. Enää en ala jollekkin panoalustaksi, jossa toinen vaan tyydyttää itsensä muhun. Hyi stna.

Vierailija
12/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho.. eikö nainen saa harrastaa irtosuhteita ja saada niistä myös nautintoa? olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa mun elämän aikana 5v ja 6v ja olen 31v. En todellakaan halua olla panopuu ja en seksiä edes etsimään lähtenyt kun näihin tyyppeihin olen törmännyt, yksi asia johti vain toiseen jne.. ja käytännössä olen harrastanut tässä 2kk aikana seksiä yhden kanssa kun toisella ei ottanut eteen.. Omakäsi ei kuiten vastaa sitä toista ihmistä.. Sanottakoon vielä että kummassakin suhteessa seksiä on ollut ainakin 1xvk ja yleensä useammin, niin tää kuukauden välein on aika perkeleen pitkä väli.. t.aloittaja

Vierailija
13/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut keino on paneskella jotain eksää, jonka tietää hyväksi panoksi. Jos baarista tai tinderistä etsii, niin on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Irtoseksi on muutoinkin naiselle paljon isompi riski kuin miehelle.

Vierailija
14/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:01"]

oho.. eikö nainen saa harrastaa irtosuhteita ja saada niistä myös nautintoa? olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa mun elämän aikana 5v ja 6v ja olen 31v. En todellakaan halua olla panopuu ja en seksiä edes etsimään lähtenyt kun näihin tyyppeihin olen törmännyt, yksi asia johti vain toiseen jne.. ja käytännössä olen harrastanut tässä 2kk aikana seksiä yhden kanssa kun toisella ei ottanut eteen.. Omakäsi ei kuiten vastaa sitä toista ihmistä.. Sanottakoon vielä että kummassakin suhteessa seksiä on ollut ainakin 1xvk ja yleensä useammin, niin tää kuukauden välein on aika perkeleen pitkä väli.. t.aloittaja

[/quote]

Ihan siinä saat missä miehetkin. Kun kiimoissasi mouruat jopa mammapalstalla jatkoa aiemmille kokemuksille. Seksiä ilman sitoumiksia, irtosuhteita, paneskelua pitkin ja poikin. Kaksihan siihen tarvitaan: höllämoraalinen mies ja samanlainen nainen.

Vierailija
15/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vakipanon löytäminen on oikeastaan se paras ratkaisu. Se, että miten se löytyy, on vähän sattumasta kiinni. Siinäkin auttaa paljon se, että jutut käyvät yksiin ja huumorintaju on samanlainen, vaikka varsinainen suhde ei sitten syystä tai toisesta olisi mahdollinen.

Vierailija
16/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:01"]

[/quote]

Ihan siinä saat missä miehetkin. Kun kiimoissasi mouruat jopa mammapalstalla jatkoa aiemmille kokemuksille. Seksiä ilman sitoumiksia, irtosuhteita, paneskelua pitkin ja poikin. Kaksihan siihen tarvitaan: höllämoraalinen mies ja samanlainen nainen.

[/quote]

Nimenomaan. Sen seksin laatu ja taso sitten onkin niin ja näin ja yleensä siitä on naisella nautinto kaukana. Kyllähän tuolta kännipanoja baarista löytää, mutta kuka oikeesti uskaltaa ja haluaa hilata jonkun random-tyypin kotiinsa ja sänkyynsä? Saati lähteä sellaisen kämpille, hrrr. Varsinkin ihan turhan takia, se kun on ihan sama olla kokonaan ilman.

Vierailija
17/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:04"]

Ainut keino on paneskella jotain eksää, jonka tietää hyväksi panoksi. Jos baarista tai tinderistä etsii, niin on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Irtoseksi on muutoinkin naiselle paljon isompi riski kuin miehelle.

[/quote]

Yleensä tällaiset eksät ei ole vapaita seksiseuraksi.

Vierailija
18/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:04"]

[/quote]

Yleensä tällaiset eksät ei ole vapaita seksiseuraksi.
[/quote]

Tai muutenkaan hyvä idea

Vierailija
19/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten niin riski?

Vierailija
20/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:07"]

[/quote]

Miten niin riski?

[/quote]

Ehkäisyn pettäminen, nainen on yleensä miestä pienempikokoisempi, jne.

http://yle.fi/uutiset/raiskaajalle_kymmenen_vuotta_linnaa__uhrille_aivovamma_hapenpuutteesta/7986182

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme