Miksi naiset syrjivät lyhyitä miehiä?
Siksi vai kun ovat itse "isoja" naisia ja haluavat tuntea itsensä pieneksi ison körilään vierellä?
Kommentit (26)
En minä ainakaan syrjinyt, ihan menin vihillekin asti ja synnytin hänelle 4 lasta. Mies on 170cm, hyvännäköinen kuin mikä.
No ovat niin epävarmoja että haluavat pönkitystä naiseudelleen siitä että voivat tuntea itsensä pienemmäksi miehensä rinnalla. Tiedän tämän koska olen jo itse kasvanut tuosta vaiheesta yli eikä miehen pituudella oo mulle enää mitään merkitystä.
En ole syrjinyt, jo 13 vuotta ollut naimisissa 167 cm pitkän miehen kanssa. Itse olen samanmittainen.
Nautin siitä turvallisuudentunteesta jonka isokokoinen mies tuo. Samanlainen tulee myös karheasta matalasta äänestä.
Olen 155 cm. Pidän pitkistä miehistä. Lyhyet eivät nappaa. Lisäksi esim. Nettideiteissa lyhyet miehet ovat aika aggressiivisesti liikkeellä lyhyen naisen perässä. Ei mitään gentlemanneja.
Itse olen pidempi kuin mieheni. Eniten se on häirinnyt seksin aikana (asennot jne.) Muuten ei. Yleensä menestyneillä miehillä on itseään pidemmät vaimot (Tom Cruise, Ecclestone, Jagger jne.) Ei se nyt niin ihmeellistä ole, mutta tuo haittaa. Loppupeleissä ei kuitenkaan ole muulla pituudella väliä kuin "sillä" ja henkisellä yhteenkuuluvaisuudella.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:21"]Siksi vai kun ovat itse "isoja" naisia ja haluavat tuntea itsensä pieneksi ison körilään vierellä?
[/quote] mulla tämä. Ja isommat vaan on jotenkin "turvallisempia" ja lämpimämpiä XD
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:21"]
Siksi vai kun ovat itse "isoja" naisia ja haluavat tuntea itsensä pieneksi ison körilään vierellä?
[/quote]
Saadakseen hyvät geenit lapsilleen.
Kuka nyt oikeasti haluaisi esim Hjalliksen (pienen kurttuisin pippelin näköinen) lastensa isäksi?
Geenien puolesta. Golddiggerit erikseen.
Ei ole syrjimistä se että jokainen valitsee sellaisen puolison kuin itselle sopii siitä valikoimasta joka itselle on tarjolla. Kysynnän ja tarjonnan laki.
Itse en halua lyhyttä miestä mutta läski ei mua vaivaa. Mieltymyksensä kullakin. Ei syrjimistä.
Lappalaiset miehet on hyvännäkösiä, vaikka ei ole kovin pitkiä... niissä on jotain erikoista, ne on kovempia, miehekkäämpiä kuin muut suomalaismiehet sekä ulkonäöltään että luonteeltaan.
Itäsuomalaisetkin on lyhyitä ja ne taas on aika rumia. Liikaa venäläistä verta sekoittunut ja se näkyy naamasta.
Ja muuten voihan vähän lyhyempi mies silti muuten olla vahva, ei tarkota, et ois ruipelo
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:11"]Ja monet miehet pitkiä naisia.
[/quote]
Tuo on silti sillä tavalla erilaista että pitkät miehet eivät syrji pitkiä naisia. Mutta lyhyitä miehiä syrjivät yleensä eniten juuri ne lyhyet naiset.
Se on kyllä välillä todella painavaa olla lyhyt.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:11"]Ja monet miehet pitkiä naisia. [/quote] Tuo on silti sillä tavalla erilaista että pitkät miehet eivät syrji pitkiä naisia. Mutta lyhyitä miehiä syrjivät yleensä eniten juuri ne lyhyet naiset.
[/quote]
Jaahas, kyllä olen kuullut monen pitkän miehenkin sanovan etteivät halua pitkää naista. Itse taas olen lyhyt nainen ja mulle kelpaa lyhyt mies. Tästä voisi päätellä että eri piirit, eri jutut, todellisuus voi olla sitten mitä vain.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:39"]En minä ainakaan syrjinyt, ihan menin vihillekin asti ja synnytin hänelle 4 lasta. Mies on 170cm, hyvännäköinen kuin mikä.
[/quote]
Lyhyt mies ei voi olla hyvännäköinen. Kokonaisuus ratkaisee, pelkkä nätti naama ei ole lainkaan miehekästä. Mutta pääasia, että olet itse tyytyväinen, jokainen toki ansaitsee rakkautta ulkonäköön katsomatta.
No mitä naiset ei syrjisi muuta kuin paksua lompakkoa ja perittyä varallisuutta?
Joo, eihän me naiset miehen luonnetta arvosteta. Saa olla vaikka kokovartalok**p kunhan vain on iso kooltaan. Eiks jeh?!
Minä ottaisin lyhyen miehen ilomielin, mutta ikävä kyllä he eivät ole ikinä olleet kiinnostuneet minusta. Eivät kai halua lyhyitä jälkeläisiä t: n153cm
En tiedä.