Kuka näistä miehistä on mielestäsi komein? Kuva
http://kuvapilvi.fi/k/yfC8.jpg
Naiset, kuka on komein tai kenelle menisit juttelemaan mieluiten?
Miehet, kuka on komein tai keneltä näyttäisit mieluiten?
KERRO MYÖS OLETKO MIES VAI NAINEN!
Kommentit (187)
3, 5 ja 6, en osaa valita niistä. Mutta on moni muukin noista komea. -N21
Ensin oli vaikea valinta kolmosen ja ysin välillä. Mutta kolmonen, koska ysi on kalju. Ja sitten huomasin kutosen, jolla on sitä kuuluisaa pilkettä silmässä. Hänkin kävisi. Siis kolmonen tai kutonen. Molemmille menisin juttelemaan ja valinta näiden välillä riippuisi siitä, miten juttu luistaisi.
6, Joseph on törkeen namu <3 Mutta ikinä en uskaltaisi lähestyä tuon näköistä miestä. Nainen
Hyi kauhea mikä valikoima :D
Kuka tuo 10 on? Se nyt on jokseenkin ok:n näköinen mutta nuo muut... ei kai tässä ole tarkoituskaan esitellä mitään erityisen hyvännäköisiä miehiä? En kyllä tunnistanutkaan noista muita kuin tuon 8:n.
1 ja nainen olen. Kukaan noista ei kyllä oikein erityisesti sykähdyttänyt. Vastaavaan ketjuun naisista oli jostain syystä paljon helpompi vastata. Ja ihan hetero olen :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:33"]
Ensin oli vaikea valinta kolmosen ja ysin välillä. Mutta kolmonen, koska ysi on kalju. Ja sitten huomasin kutosen, jolla on sitä kuuluisaa pilkettä silmässä. Hänkin kävisi. Siis kolmonen tai kutonen. Molemmille menisin juttelemaan ja valinta näiden välillä riippuisi siitä, miten juttu luistaisi.
[/quote]Ja olen siis nainen.
6 on kaikista miellyttävimmän näköinen. 9 jos olisin vanhempi. Nainen olen.
Ihan komeita miehiä, mutta ei ne ole oikein mun makuuni. Jos joku pitää valita, niin 6, koska hän on elokuvissa hauska. Ei siis perustu pelkkään ulkonäköön mielipide. En pidä kenenkään noista hiuksista. Liian kiiltokuvamaisia. T: nainen.
No jos numero 5:ltä saisi parran ja photoshop-siloittelun pois, niin se olisi ihan ok.
9. Statham!! Nuo muut ei kiinnosta yhtään.
N27
valtaosa noista ei ole miestä nähnytkään! 9
Toisessa kuvassa on parhaimman näköinen mies. Pidän myös viidennestä.
Menisin mielelläni juttelemaan miehelle nro 2.
Nainen
Ei ketään, koska kaikki näyttää samalta.
2 ,4 ,5
Panisin ja antaisin.
-melkeinheteromies-
Kasikasikasikasikasikasikasikasiii!!!!
N. 26
Numero 2 tai 9, 9:stä ois voinut löytyä edustavampia kuvia. Oikea hottis nääs.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:36"]6 on kaikista miellyttävimmän näköinen. 9 jos olisin vanhempi. Nainen olen.
[/quote]
Mies sanoi 9.
1.2.4.5.9. Nää sais heti:) nainen oon. Komein 1.
4 tai 5
Nainen olen