Kuka näistä naisista on mielestäsi kaunein? (Kuva)
http://kuvapilvi.fi/k/yfvK.jpg
Naiset, kuka on mielestäsi kaunein tai keneltä näyttäisit mieluiten?
Miehet, kuka on mielestäsi kaunein tai kenelle menisit juttelemaan mieluiten?
Kerro myös oletko mies vai nainen!
Kommentit (229)
2 heittämällä ja helposti. Kaunis, persoonallinen ja luonnollinen. N39
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:44"]
Miks kukaan ei tykkää 3 ja 4?
[/quote]
vitun rumia
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:48"]
Erityisesti miehet näyttävät pitävän äärimmäisen vahvasti meikatusta kasista vaikka samaan lauseeseen tunkevat jotain paskaa kuinka luonnollinen ulkonäkö on paras. Juu juu, kertokaa sitten miksi kakkonen ei saa yhtään ääniä vaan päinvastoin on "ruma" ja samoin kohtuullisen luonnollisen näköinen vitonen on "tavallinen" eikä mitenkään edes kaunis.
Koska se on albiino. Paljon joutuu käyttämään kemikaaleja että siitä saa ihmisen näköisen. 5 näyttänee ilman meikkejäkin hyvältä. On myös juuri sopivasti meikattu. 8 on liian paljon meikattu ja kuvaa käsitelty muutenkin. Todennäköisesti luonnossa 8 ei ole kovin nätti. t. mies.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:48"]
Erityisesti miehet näyttävät pitävän äärimmäisen vahvasti meikatusta kasista vaikka samaan lauseeseen tunkevat jotain paskaa kuinka luonnollinen ulkonäkö on paras. Juu juu, kertokaa sitten miksi kakkonen ei saa yhtään ääniä vaan päinvastoin on "ruma" ja samoin kohtuullisen luonnollisen näköinen vitonen on "tavallinen" eikä mitenkään edes kaunis.
[/quote]
Koska se on albiino. Paljon joutuu käyttämään kemikaaleja että siitä saa ihmisen näköisen. 5 näyttänee ilman meikkejäkin hyvältä. On myös juuri sopivasti meikattu. Ei ole mikään tavallinen sillä noita ei ole läheskään jokaiselle miehelle. 8 on liian paljon meikattu ja kuvaa käsitelty muutenkin. Todennäköisesti luonnossa 8 ei ole kovin nätti. t. mies.
Ykkösellä on liian pitkä leuka ja tosi ylimielinen ilme.
Kakkonen on kaunis.
Kolmosella taas saksalainen jättileuka, ei kiitos.
Nelonen näyttää tyhmältä, nuo harittavat silmät yhdistettynä leveään ja vinoon nenään...
Vitonen on ihan jees, mutta liikaa meikkiä. Kauneusihanteen mukainen, mutta mielestäni tylsä.
Kutonenkin on soma, mutta saisi tosiaan olla vähemmän meikkiä.
Seiska näyttää mukavalta seuralta!
Kasi näyttää sietämättömältä bimbolta tuossa kuvassa, kiertäisin kaukaa vaikka hän olisi kiinnostunut minusta.
Menisin juttelemaan kakkoselle ja seiskalle, kutonen on olemukseltaan niin korkeatasoinen, etten uskaltaisi. Pitäisi minua varmaan tylsänä junttina. Tuo kolmikko on kuitenkin kaunein, järjestyksessä 2>6>7.
5. ehdottomasti! Ja olen nainen
4. söpön ja persoonallisen näköinen. olen nainen.
5 ja 2 on todella kauniita molemmat. Huippumalleja kenties?
Olen nainen.
6 ylivoimaisesti kaunein. Tasapainoisimmat kasvot. Söpöt huulet, terävät katse, hyvät värit.
Man
Ykkönen: tylsä.
Kakkonen: puoli kuollut kala.
Kolmonen: ihan karmea.
Nelonen: pikku hutsu.
Viitonen: tylsä ja ruma.
Kuutonen: ruma ja outo
Seittemän: KAUNIS
Kahdeksan: pelkät silmät kauniit