Kuka näistä naisista on mielestäsi kaunein? (Kuva)
http://kuvapilvi.fi/k/yfvK.jpg
Naiset, kuka on mielestäsi kaunein tai keneltä näyttäisit mieluiten?
Miehet, kuka on mielestäsi kaunein tai kenelle menisit juttelemaan mieluiten?
Kerro myös oletko mies vai nainen!
Kommentit (229)
5 kaunein, seiskan kanssa olisin
-m42
Vaikea valita kauneinta, koska kaikki ovat omalla tavallaan todella hyvännäköisiä.
Itse näyttäisin mieluiten numerolta 2, koska vaikka en näytäkään yhtään häneltä nyt, niin jotenkin tuntuu tyyliltään minulle parhaimmalta. Ei liian supernaiselliset kasvot, mutta silti kauniit, siisti iho, helposti muokattavissa mihin tahansa tyyliin ja meikillä saisi vaikka mitä aikaan, mutta luonnollisenakin hyvännäköinen. Jopa himppusen androgyyniyttä mistä tykkään ja mikä sopii minulle. Olisi myös ihanaa olla luonnostaan blondi :)
numero 7 kaunein, kaunis luonnollinen hymy.
t.nainen
Kaunein on minusta 6, mutta jos voisin valita, haluaisin näyttää siltä kuin 8.
T. Nainen
No 5 on ihan ylivoimainen ykkönen. Myös silmistä. Kaksi näyttää jotenkin vajaalta noiden lörpöttävien huuliensa kanssa. 7 niin tavis kuin olla voi. Kakkosesta tykkään myös.
7 on kaunein, muistuttaa aika paljon itseäni. Olen siis nainen.
5 on objektiivisesti kaunein, 7 on perheenäiti, 8 salaperäinen nuori nainen, josta naiset eivät niin pidä.
Ehdottomasti 5tai7, ehkä 5 kaunein.
N
Jos on pakko valita niin 5. Tykkään kyllä omasta ulkonäöstäni enemmän kuin näistä. Nainen olen.
Apua, eikö kukaan tykkää kolmosesta? :D
Itse ajattelin että 3, 5, 1 ja 7. Loput ei liikuttaneet.
Nainen 28v.
Femma. Minusta blondit ovat max sieviä värittömyydessään, mutta tummat ovat kauniita.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:44"]Femma. Minusta blondit ovat max sieviä värittömyydessään, mutta tummat ovat kauniita.
[/quote]
Olen nainen
8. Noi silmät ... seksikkäät. Mies
Olenko ainoa, jota ärsyttää 8:n kasvot? :D Onhan nainen kaunis, mutta kasvot ovat jotenkin sellaiset ei-persoonalliset, vaan jotain hirmuisen vahanukkemaista. Itse tykkään numerosta 7, olen nainen itse.
Olisin 2, niin persoonallisen näköinen! Saisipa vielä ykkösen hiustenvärin. Terveisin nainen
5, 6, 2, 4, 8, 7, 3, ........................................ 1
5 on kaunein ja etninen neiti 6 hyvin lähellä, 2 ja 4 varmaan erilaiessa meikissä/kuvassa näyttäisivät kauniimmilta. 8 ja 7 on vähän vaikeita arvoida, 3 on "perusblondi", mikä ei oikein sytytä. 1 on mies.
41v m