Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että olin päätynyt Alexander Stubbin meililistalle ja Eva Biaudet tyrkylle FB:hen??? Jo vainajien kautta?

Vierailija
04.03.2022 |

Miten on mahdollista, että olin päätynyt Alexander Stubbin meililistalle ja Eva Biaudet tyrkylle FB:hen??? Luultavasti jo vainajien kautta...

En halua olla kenenkään kanssa missään tekemisissä...

Sitten ilmestyi kuopiolainen kirkkoherrarouva Marja Sisko Aalto tyrkylle ja kirjoitin, että SUKSI KUUSEE ja vielä törkeämmällä versiolla... Olisiko hän ainoa ihminen, joka lopulta ilmestyi lähipiiriini kun 'koronaeristin' itseni kaikesta jo joskus vuonna 2004 kun inhottava rumba alkoi elämässäni... Silloin minulle tuli mieleen, että kuka on (olisko vielä Ukrainasta...) joku 'Queen of the Russian Mafia'... mikä ihmeen juttu ja stoori sekin on... ja miksi ei King... ja sitten että mikä on joku valkoinen ja mikä musta mafia... kansainvälistä rikollisuutta... Kuopiossa on ortodoksisen kirkon arkistot eli ties mitä henkilötietoja... tuli mieleen, että olisiko arkistojen kautta tehty identiteetivarkauksia ja muita (omaisuus?)rikoksia... ja joku henkilö on nainen, jonka pöksyihin=tilalle Marja Sisko Aalto pyrki... sitten alkoi tulla lainatarjouksia Citybankista, jossa oli Jorma Ollila... London School of Economics ja Shell??? Venäjän Citybankissa oli sieltä lähteneiden rahoja ja tietysti ties mitä henkilö- ja muita tietoja... noihin aikoihin kävi ilmi myös että Jorma Ollilalla näytti olevan FB:ssa joku muslimiprofiili... tämän lisäksi 30 kpl Liisa Ollila vaimoja...

Tässäkö Putinin maailma ja ongelmia selvitettäväksi??? Kamppaileeko ties minkä hirvittävän kansainvälisen ja korkean tason rikollisuuden kanssa...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän