Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö nukkumaan lentokoneessa ja uskallatteko jos teillä alaikäiset lapset mukana?

Vierailija
04.03.2022 |

Itse en uskalla nukahtaa jos lapset on mukana. Otan lentojen aikana kahvia että pysyn hereillä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö, että lapset hyppäävät pois koneesta sillä aikaa kun torkahdat?

Vierailija
2/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et? Melko hankala niiden lasten on sieltä koneesta mihinkään karata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotellaan miehen kanssa.

Vierailija
4/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn hyvin nukkumaan pitkillä lennoilla ja oikein yritän aina tehdä sen, että olisin sitten perillä virkeä. Oli lapsia mukana tai ei. Koneessa on hyvin turvallista.

Vierailija
5/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Miksi ei? Myös junassa. Lapseni istuu aina ikkunan puolella ja minä käytävän. Herättää, jos on jotain asiaa. Ei lähde yksin seikkailemaan.

Vierailija
6/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset aina siellä ikkunan puolella. Ja selvät ohjeet että jos haluaa lähteä johonkin, vaikka vessaan, niin herättää mut. Nukun sen verta kevyesti, että herään kyllä jos muksut könyää mun ohi jonnekin. Ja yleensä nukun vaan jos joku yölento, ja sillon yleensä lapset nukahtaa myös.

Vierailija
7/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nukahtamaan istualtani enkä ylipäätään nukkumaan vieraissa paikoissa. Lentokoneessa lisäksi pelkään pieraisevani unissani, mikä ei nukahtamista helpota.

Vierailija
8/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkiikö ne ohjaamoon vai ulos koneesta?

Vierailija
9/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko niitä helikopterivanhempia, joiden on pakko koko ajan pörrätä sen lapsen kimpussa ja joiden lapset eivät osaa päättää, ottavatko kokiksen vai fantan kysymättä äidiltä?

Tietysti asia on eri, jos mukana on kaksivuotias kuin jos mukana on ns. neurotyypillinen kahdeksanvuotias. Jos koululainen ahdistuu liikaa huoltajansa nukahtamisesta eikä pärjää istuimellaan, olisi kasvattajan syytä katsoa peiliin.

Vierailija
10/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko niitä helikopterivanhempia, joiden on pakko koko ajan pörrätä sen lapsen kimpussa ja joiden lapset eivät osaa päättää, ottavatko kokiksen vai fantan kysymättä äidiltä?

Tietysti asia on eri, jos mukana on kaksivuotias kuin jos mukana on ns. neurotyypillinen kahdeksanvuotias. Jos koululainen ahdistuu liikaa huoltajansa nukahtamisesta eikä pärjää istuimellaan, olisi kasvattajan syytä katsoa peiliin.[/quote

Just. Popedan Just.

Vierailija
11/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn nukkumaan, kerran nukuin laskeutumisenkin aikana.

Vierailija
12/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä, tietenkin. Viimeksi 11 tunnin lennolla nukuin 3kk vanha vauva sylissä, kumpikin tyytyväisinä:)

13/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lennettiin 2020 syksyllä paskasti nukutun yön jälkeen. Kuopus oli pitänyt meitä ja varmaan naapureitakin hereillä karjumalla puoli yötä. No lentokoneessa esikoinen istui mun vieressä ja nukahti heti kun koneeseen päästiin. Minä nukuin omassa penkissäni ja mies nukkui tyttö sylissä omalla penkillään. Ei olisi tullut mitään elämästä jos emme olisi kaikki nukkuneet. Kukaan ei karannut eikä kukaan loppujen lopuksi menettänyt koneessa edes hermojaan.

Vierailija
14/14 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein kykene nukkumaan pystyasennossa, lapsesta en ole huolissani, nukkuu tai puuhailee omiaan lennon ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän