Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Putinin Concubine suomalainen??? Minkälaisia makkarikeskusteluja???

Vierailija
04.03.2022 |

Mitään tietoa kellään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se on jenkkiläinen, Faux Newsin (trumpistien ja Putinia muutenkin rakastavan laitaoikeiston pääuutiskanavan) omistajan Rupert Mudochin eksä.

"I'm starting to think Vladimir Putin owns a significant investment in News Corp."

"I'm thinking he has video of high ups at Fox News murdering puppies."

"Since his current/former mistress is Rupert Murdoch's ex wife that might not be far from the truth."

Vierailija
2/13 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulisin, että se on kovin sekarotuinen... siinä on afganistanilaista ja kazahstanilaista ja ukrainalaista yms yms... 

RITARI PUT IN lähtenyt sitä vapauttamaan jostain Samsungin laitteesta ja Orionin lääkkeistä! Taitaa olla hengityskoneessa kiinni eli todella heikossa hapessa... eikä Suomineito kelpaa minkään Concubinen tilalle... vaikea rapsuttaa korvan takaa kun Concubine sairaalassa ja laitteessa kiinni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulisin, että se on kovin sekarotuinen... siinä on afganistanilaista ja kazahstanilaista ja ukrainalaista yms yms... 

RITARI PUT IN lähtenyt sitä vapauttamaan jostain Samsungin laitteesta ja Orionin lääkkeistä! Taitaa olla hengityskoneessa kiinni eli todella heikossa hapessa... eikä Suomineito kelpaa minkään Concubinen tilalle... vaikea rapsuttaa korvan takaa kun Concubine sairaalassa ja laitteessa kiinni...

KÄÄNTÄKÄÄ ENKUKSI - USA TULLUT MUKAAN KESKUSTELUUN!!! Translate into good English ASAP!!! Thanks a lot and have a nice day!

Vierailija
4/13 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putouksen uudesta kaudesta kuulemma juttelevat.

Vierailija
5/13 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vlad, rakas paidaton kasakkani, mikset tule sänkyyn ja valloita minua ihanalla lemmenohjuksellasi?"

"En voi, joku on netissä kanssani eri mieltä!!!"

Vierailija
6/13 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käytä suomenkielistä ilmaisua? Jalkavaimo.

Vierailija
7/13 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tämä nainen on?

Vierailija
8/13 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TrumP??? Ivanka??? Artist? Ivanka.art and Finland = ???

Melanie TrumP - father some communist boss!!! Seiska had a picture of Melanie Trump completely naked = what is this???

Vierailija
9/13 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vlad, rakas paidaton kasakkani, mikset tule sänkyyn ja valloita minua ihanalla lemmenohjuksellasi?"

"En voi, Minecraft on liian jännää!!!"

Vierailija
10/13 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

I am coming I am coming.... put in Dear, put in...

Vierailija
11/13 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla vallitsee täydellinen demokratia... lähemmäksi demokratiaa tuskin voi tulla... kaikki jotka haluavat voivat kykynsä mukaan osallistua ja suora yhteys Bideeseen ja Ritari (kohta varmaan arvonylennys sotakreiviksi kuten Kalle Kustaa...) Put in... Dear Sirs, have a nice day...

Vierailija
12/13 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I thought the Jalkaväkivaimo and Jalkamiina Lady was some modern Jeanne d'Arc but nobody could yesterday tell who this 'probable Somebody' even might be if not Sanna Marin with her leather-jacket from the roskis... not far away from the Kirkkonumme army area... but she has some other 'friends' and was driving with them in some sportcar as some paper recently told... she for sure has a very nice puppet face, but one could be worried about her teeth that might look already now (she is so young) rather bad...

Vierailija
13/13 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

I am coming I am coming.... put in Dear, put in...

"En voi, asioilla on tärkeysjärjestys! Pitää suurentaa ensin palatsia, että viimeisin neuvottelupöytä sopii sisälle. Miksei tää Ikean nettimaksu nyt muka toimi??? Kortti mitätöity??? Häh??? Pitääkö prkl lähteä tankilla Ruotsista hakemaan??? Pitääkö?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme