Parhaat mustat pillifarkut?
Olisiko suosituksia inhimillisen hintaisille (<60), korkeavyötäröisille mustille pillifarkuille? Gina tricotin mollyt olivat istuvuudeltaan pitkälti täydelliset, mutta huonoa laatua (kahdet ratkesivat 3v sisään perseestä.) Saavat siis olla stretchiä, kunhan nyt eivät mitkään takataskuttomat jegginsit.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Olisko kellään suositella vielä taskullisia malleja? Olisi kiva, että takataskuun menisi puhelin (etustaskuun on varmaan turha edes haaveilla), ja että etutaskuun saisi vaikka lompakon. Vaikka olen nainen, niin en aina haluaisi kantaa laukkua..
Samaa vikaa noitten laukkujen kans,ei sovi mun tyyliin kantaa mitään käsilaukkuja, mutta söpöistä pikku repuista tykkään🙂
Ei ole muotia enää ollut pitkään aikaan.
Leviksen Mile high skinnylle peukku täältäkin
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä muodilla.
Veromodan mustat stretchit. Värit pysyy ja todella mukavat jalassa kun saa korkealla vyötäröllä.
Mikäs siinä on että täällä palstalla kaikki pitävät nahkalegginsejä tai tekonahkalegginsejä mauttomina mutta kyllä niitä käytetään kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Leviksen mile high super skinny. Mulla on niitä useammassa värissä.
Nämä on ihan parhaat! Ja saa vielä pitkällä lahkeella.
Very Nicellä on. Hinta vain suolainen.
Minkähänlainen noitten Levisten mitoitus on, en ole aikoihin ostanut farkkuja tuumakoossa. Vero modan farkuista S on sopiva 🤔 nuo vero modat on ollut muuten ok, mutta aika nopeasti ne mustat haalistui kulahtaneen näköiseksi.
Onkohan noi Dr. Denimin suoralahkeiset farkut hyvät
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän paitamekkojen alla pillifarkkuja. Talvella ei riitä mitkään sukkikset tai ohkaset leggarit. Nyt kun on muutenkin muotia tälläset mekon tapaiset housujen kanssa niin pillifarkut on niiden kanssa kaikista parhaat. Muut housut näyttää vähän typerältä.
Vierailija kirjoitti:
Leviksen Mile high skinnylle peukku täältäkin
Nää ois muuten superkivat farkut, mutta jos on yhtään enempää reisiä ja suhteessa kapea lantio ja vyötärö, niin eivät istu enää pätkääkään :(
Nimim. 175/57, joka edelleen jatkaa täydellisten mustien pillifarkkujen metsästämistä.
Kattokaakin että sit sen farkkuliivin selässä on oikein kirjotettu Accept.
Vierailija kirjoitti:
Mun farkkuliivissä on vain Misfitsin the Crimson Ghost ;) mutta miten tämä liittyi mustiin pillifarkkuihin, jotka oli ketjun aiheena?
Vierailija kirjoitti:
Myykö henkkamaukka?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka toi dr.denim merkki, onkohan se hyvä
En suosittele, ovat ainoat farkut jotka ovat menneet minulla rikki pe*seen kohdalta koko elämäni aikana.
Leviksen farkuissa on etu- ja takataskut.