Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua. Joudun taas tänään parturoitavaksi ystävälle. Hän kutsui minut illalla kylään.

Vierailija
04.03.2022 |

Olen mies ja lyhyttä mallia täytyy siistiä kuukausittain, mutta haluaisin parturiin.
Viime kerralla ystäväni leikkasi hiukset todella huonosti. Jälki oli rumaa ja epätasaista.
Nyt haluaa taas uusia tuon tänää.
Sanoin, että voin mennä parturiin niin hän sanoi, että ei käy.Ei siinä olisi järkeä, kun hän osti sen kotiparturisetin.
Apua. Jos en vain mene ja vastaa puhelimeen niin tulee luultavasti ovelleni koneen kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin sanoa, että olen kipeä.

Mutta ei kuulemma haittaa yhtään. Se oli kylläkin valhe.

T. Ap

Vierailija
2/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mee parturiin hyvä mies. Ja kerro yställe, että kävit jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatpahan kuitenkin suuhoidon.

Vierailija
4/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän kukaan voi väkipakolla leikata toisen hiuksia yksipuolisella päätöksellä.

Sinun on pakko sanoa, ettet ollut tyytyväinen kaverin parturointijälkeen, ja haluat käydä ammattilaisella, ei siinä muu auta.

Jos et sano nyt, niin kaveri nyrhii hiuksesi joka kuukausi.

Vierailija
5/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikään tässä ei ole auttamishalusta vaan hän tyydyttä tuolla jotain omia tarpeitaan eikä välitä sinusta. Ehkä vain tykkää ajella koneella?

Älä vastaa puhelimeen, älä mene sinne äläkä avaa ovea.

Vierailija
6/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästikään tässä ei ole auttamishalusta vaan hän tyydyttä tuolla jotain omia tarpeitaan eikä välitä sinusta. Ehkä vain tykkää ajella koneella?

Ei oikein auta, kun hänellä on avain. Olen jo yrittänyt perua näitä treffejä jo kolmella eri tekosyy viestillä.

T. Ap

Vierailija
7/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano varasit jo ajan

Vierailija
8/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein auta, kun hänellä on avain. Olen jo yrittänyt perua näitä treffejä jo kolmella eri tekosyy viestillä.

T. Ap

Nyt ei kyllä mene  läpi. Ystävällä avain sinun luoksesi. Just ja lehmätkin osaa lentää. Millainen ihminen ei osaa sanoa , ei käy. 

Vierailija
9/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota se avain pois "ystävältäsi" ja sano, että sinun hiuksiasi ei leikkaa jatkossa kuin parturi. Vai meinaatko, että sitoo nippareilla tuoliin ja leikkaa väkisin ?

Vierailija
10/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Onko kyse tyttöystävästä, vai miksi hänellä on avain? Ja miksi on noin tunkeileva, ettei usko vaikka yrität perua? Kuulostaa todella ahdistavalta.

Sanot nyt suoraan, ettet halua hänen leikkaavan hiuksiasi, ei tuo muuten ratkea.

Saattaa toki suuttua, mutta eihän tuollainen tunkeminen, jopa omalla avaimella, ole ok muutenkaan, kyllä siihen täytyy saada jonkinlaiset rajat laitettua.

Vierailija
11/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

.itäs jos sanoisit suoraan? Sanot, että kiva tulla kylään, mutta et suostu parturoitavaksi.

Vierailija
12/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että sinulla on uusi ystävä, joka leikkaa paremmin ja haluat avaimesi takaisin.

Mene parturiin ja leikkauta se kuontalosi.

Tai mieluummin ajata kaljuksi.

Siitä kasvaa nätin tasaiseksi, eikä tarvitse trimmata pitkään aikaan. - Siis koirahan säe olet, jos vihellyksestä juokset, vaikket itse halua.

Vierailija
13/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tekosyitä, vaan sano suoraan. Kaverisi ei selvästikään kunnioita sinua yhtään, kun olettaa että voi päättää sinun asioistasi miten haluaa eikä ota mielipidettäsi huomioon.

Ota avain pois, ja muutenkin etäisyyttä tuollaiseen tyyppiin.

Eipä tulisi mieleenkään väittää vastaan, jos joku kaveri sanoisi ettei joku tapaaminen nyt sovi. Itsekin leikkaan ystävien ja perheenjäsenten hiuksia, mutta en koskaan tyrkytä palveluitani, he pyytävät leikkaamaan silloin kun sille on tarvetta. Toki erona on myös se, että teen hyvää jälkeä.

Vierailija
14/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolloollol

Vierailija
15/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Toivottavasti parturoi kaulavaltimosi auki, loppuu nämä saatanan typerät provot.

Ei minulla nyt muuta.

Amen

Vierailija
16/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joko se kaveri kävi väkipakolla kynimässä ap:n?

Vierailija
17/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mikään mies,jos et uskalla puoliasi pitää ja tällä valitaa asiasta.Kasva aikuiseksi!

Vierailija
18/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti kyllä ajatus hullusta hiustenleikkaajasta joka väkisin änkee omilla avaimilla parturoimaan. :D

Vierailija
19/24 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
20/24 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pää taas kynitty ja ihan hirveän näköinen.

Ystävä tuli ovelleni, kun en vastannut puhelimeen. Tuli sisälle ja olin vessassa piilossa lukkojen takana. Hetken odotti, mutta pian lukkoa alettiin räpeltää. Lukko on siis aivan helppo avata millä tahansa kääntämällä ulkoa sitä.

Vessassan ovi aukesi ja hän sanoi, että älä viitsi olla typerä ja pakoilla parturointia, kuin pikkulapsi. Käski minut jakkaralle enkä enää saanut kieltäydyttyä. Ajeli siis pääni.

T. Ap