Mistä HALPA puhelinliittymä?
Semmoinen ihan normiliittymä (vähän dataa) usealle perheenjäsenelle. Tuntuu että kaikki maksaa maltaita vaikka kuinka olen yrittänyt vertailla.
Kommentit (35)
Jos ei halua nettiä niin silloin prepaid on edullisin vaihtoehto. Perusliittymiä ei enää ole
Mä soitan niin harvoin, että mulla on se moi liittymä. Perusmaksu on 6e ja mulla puheluitten kanssa korkeintaan 10e kuussa
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua nettiä niin silloin prepaid on edullisin vaihtoehto. Perusliittymiä ei enää ole
Prepaidiin ei saa omaa vanhaa numeroa. Se käy väliaikasena vaihtoehtona tietty
Vierailija kirjoitti:
Mä soitan niin harvoin, että mulla on se moi liittymä. Perusmaksu on 6e ja mulla puheluitten kanssa korkeintaan 10e kuussa
Moi on kyllä hyvä multi simmi liittymä. Tulee meilläkin halvaksi, kolme käyttää taloudessa ja maksetaan 40 euroa kuussa. Pojat varsinkin tehokäyttää, pelaa jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi on kyllä hyvä multi simmi liittymä. Tulee meilläkin halvaksi, kolme käyttää taloudessa ja maksetaan 40 euroa kuussa. Pojat varsinkin tehokäyttää, pelaa jne
Melkoisen hidas liittymä tuo jos arvostaa nopeaa nettiverkkoa. Halpa toi Moi:n SIM kyllä on ja ne ajaa tällä hetkellä kampanjaa. En kuitenkaan Saunalahdesta parin euron takia viitsi vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen hidas liittymä tuo jos arvostaa nopeaa nettiverkkoa. Halpa toi Moi:n SIM kyllä on ja ne ajaa tällä hetkellä kampanjaa. En kuitenkaan Saunalahdesta parin euron takia viitsi vaihtaa.
Saunalahella on isompi kuuluvuusalue ja nopeampi netti. Saunalahti > Moi!
Soneran perus ja sitten otat Kamu-palvelun.
Siihen voi liittää 6 linjaa ja maksu vain yksi euro kuukaudessa per linja.
Rajattomasti voi soittaa toiselle ja tekstata.
Globetel perus 1,59€/kk kuukausimaksu + 4 megan nopeuksinen rajaton 8,90€/kk + käytönmukaisesti veloitettavat puhelut ja viestit.
Vierailija kirjoitti:
Globetel perus 1,59€/kk kuukausimaksu + 4 megan nopeuksinen rajaton 8,90€/kk + käytönmukaisesti veloitettavat puhelut ja viestit.
Jo vain tämä toimii!
Peukku Globetellille. Maksan kyllä enemmän kuin tuon, mutta senttieroja.
Moi mobiili puhelinliittymä on se, mitä minä suosittelen. Monessa vertailussa Moi on ollut ykkönen.
Mikä on halpa liittymä riippuu sinun tarpeistasi, esimerkiksi tarvitsetko paljon nettiä vai pärjäätkö pelkällä puhepaketilla, hinnat vaihtelee ominaisuuksien välillä, mutta on aika samoissa joka operaattorilla. Kannattaa aloittaa tsekkaamalla jokin liittymävertailu.
Meillä on Moi ja meitä on 4 ja lasku n. 50-60e/kk.
Jos olet jo Elisalla (Teliakin käy, mutta heillä ei yhtä hyviä diilejä), tee numeronsiirto Moille. Sitten odottelet, kunnes saat tekstarin tai soiton, jossa saat Moita paremman vastatarjouksen. Numero ei ehdi siirtyä, Elisa/Telia hoitaa Moin liittymän sulkemisen ja jatkat halvemmalla hinnalla vanhalla operaattorillasi.
Minut Elisa houkutteli pysymään asiakkaana tarjoamalla Tarkka 4G 2,90 e/kk kahdeksi vuodeksi (voin lopettaa milloin vain). Puhun kaikki puheluni käytännössä Whatsappilla, joten puhelinlasku jää alle vitoseen kuussa. Dataa taasen siiirtyy yli kymmenen gigaa per kuu.
Moi-liittymään kuuluu dataa jokin tietty määrä, mutta ei puheaikaa eikä sms:iä. Siis siihen 6 euroon.