Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi pelannut pleikkaa koko kesäloman.

Vierailija
14.07.2015 |

Pari kertaa käynyt kaverilla ja pari kertaa vaarin kanssa uimassa. Muuten ollut kotona ja hakannut pleikkaa.
Ikää 12v.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo muutakaan tekemistä.
Ap

Vierailija
4/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:57"]Pari kertaa käynyt kaverilla ja pari kertaa vaarin kanssa uimassa. Muuten ollut kotona ja hakannut pleikkaa.
Ikää 12v.
[/quote]
Ite hakannut pleikkaa kohta vuoden kun jäin työttömäksi. Oon jo lvl 158 druidi

Vierailija
5/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nuorena pelasin pleikkaa kesälomat, ja ihan normaali ihminen minustakin tuli. Olen sosiaalinen ja minulla on kavereita, harrastan ja opiskelen ammattikorkeakoulussa. Ihan hyvin mennyt siis, ymmärrän toki huolesi mutta se pelaaminen nyt vaan on välillä niin mukavaa ajanvietettä. Poika varmaan pelaa verkossa, joten kavereita on varmasti sitä kautta. Toki voit kannustaa johonkin harrastukseen mutta pakottamisella ei ole kuin negatiiviset vaikutukset, ainakin minun kohdallani.
N22

Vierailija
6/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo luovuttanut. En jaksa enää narista pelaamisesta. Olkoon.
Ap

Vierailija
7/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan parempaa tekemistä keksit, niin varmaan olisi vaihtelua. Ja se parempi tekeminen ei ole mitään tyyliin "mene ulos" vaan oikein jotain mukavaa hommaa. Sinä et keksi muuta teille, niin turhaan syytät, että vain pelaa.

Vierailija
8/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä peliä?
T: Toinen työtön

Vierailija
9/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse teet? Oletko kotona vai töissä? Kyllä sun velvollisuus on välillä keskeyttää se pelaaminen ja järjestää jotain muuta, jos lapsi on jo niin sekaisin, ettei itse tajua tehdä muuta! Ihme lapasia jotkut vanhemmat!

Vierailija
10/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, pleikkarilla pelaaminen on paljon fiksumpaa kuin esim netissä roikkuminen. Pelaaminen kehittää käden ja silmän yhteistyötä ja reaktiokykyä. Että älä nyt niin kauheasti sitä stressaa kun aika menee pelatessa. Tietty välillä olis hyvä käydä ulkonakin, mutta mun pointti oli se että pelaaminen on ihan hyvä ja kehittävä ajanviete, älä oo liian ankara :)

Vierailija
11/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä olet tehnyt? Nytkin roikut netissä...

Vierailija
12/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti kyllä naurattaa, kun "asiantuntijatkin" nyt sitten lehdissä siunaavat pelaamisen, kun "se kehittää reaktiokykyä"... Hah, että voi sitten kortin saatua kaahailla autolla sulavasti, vai?? Vai reagoida nopeasti, kun äiti tarvitsisi apua huushollitöissä??? Siis ihan paska juttu, mutta 17-vuotiaani ei ole tehnyt MITÄÄN muuta koko kesäloman aikana kuin pelannut. Olen yrittänyt vetää välillä piuhat seinästä, mutta viime yönäkin hän kävi 10 kertaa laittamassa ne takaisin, enkä enää jaksanut. Ruoka-ajoista ei mitään väliä, kun peli on kesken, itse alusta asti duunatut sapuskat kuivuu uunissa tai kylmyy pöydällä. Nukkumaan ehkä n. klo 4-5 aamuyöstä. Herääminen n. klo 15 iltapäivällä. Hemmo on äkäinen kuin persiisiin ammuttu karhu. En nyt oikein jaksa innostua tosta käden ja silmän yhteistyöstä.

Vierailija
13/23 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 14v poika pelannut aivan hirveästi. Onneksi sillä on kuitenkin hyviä kavereita, jotka tulee hakeen ulos muutaman kerran viikossa. Onneksi tuo lähtee, vaikka kaikki kaverit jo 15v ja heillä mopot ja yksi sitten pyörällä polkee. Harmittaa, kun poika itse kavereiden suhteen niin passiivinen. Onneksi nuo jaksaa käydä meillä.

Vierailija
14/23 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:08"]

Olen jo luovuttanut. En jaksa enää narista pelaamisesta. Olkoon. Ap

[/quote]

Miksi siitä pitäisi narista ylipäänsäkään? Loma on lomaa ja pelaaminen on hyvä tapa rentoutua. Lapsi ei ainakaan ole näpistämässä ärrältä muhiksen kanssa

Vierailija
15/23 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena hakkasin Pleikkaria joka lomalla, nykyään vanhempana hakkaan tattia työttömänä. Tositarina.

Vierailija
16/23 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:45"]Oikeesti kyllä naurattaa, kun "asiantuntijatkin" nyt sitten lehdissä siunaavat pelaamisen, kun "se kehittää reaktiokykyä"... Hah, että voi sitten kortin saatua kaahailla autolla sulavasti, vai?? Vai reagoida nopeasti, kun äiti tarvitsisi apua huushollitöissä??? Siis ihan paska juttu, mutta 17-vuotiaani ei ole tehnyt MITÄÄN muuta koko kesäloman aikana kuin pelannut. Olen yrittänyt vetää välillä piuhat seinästä, mutta viime yönäkin hän kävi 10 kertaa laittamassa ne takaisin, enkä enää jaksanut. Ruoka-ajoista ei mitään väliä, kun peli on kesken, itse alusta asti duunatut sapuskat kuivuu uunissa tai kylmyy pöydällä. Nukkumaan ehkä n. klo 4-5 aamuyöstä. Herääminen n. klo 15 iltapäivällä. Hemmo on äkäinen kuin persiisiin ammuttu karhu. En nyt oikein jaksa innostua tosta käden ja silmän yhteistyöstä.
[/quote]
Vahtaat 17-vuotiaan tekemisiä..? Ei voi olla totta! Piuhatkin oikein pois ja hemmo on 17v. Jätä nyt herran tähden jo tuon ikäinen rauhaan ja anna päättää omista tekemisistä. Mitä nää sulle oikeasti enää kauheasti kuuluukaan. En tiedä itkeäkö vai nauraako...

Vierailija
17/23 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säät olleet niin kurjat, että itsekin lähinnä netissä roikkunut. Normisti kesällä aina rannalla ja menossa, mutta nyt ei. Säät vaikuttaa paljon.

Vierailija
18/23 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itel oli sama :D hakkasin yhen kesän muistaakseni väh. 8 tuntia päivässä söin ja nukuin. Tänäkesänä en oo pleikkaan koskenu pitkällä tikullakaan. Kylläse kiinnostus muuhun kasvaa kuhan lapsiki aikuistuu :D M18

Vierailija
19/23 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap palaa.
Minä ja mieheni ollaan päivät töissä, lapsi yksin kotona.
Tänään kun kotiuduin, niin kysyin onko soittanut kavereille. Väitti ettei kukaan pääse ulos. Katsoin puhelimen lokia, ei ollut soittanut kenellekään tänään.
Sain totaaliraivarin ja käskin huomenna pyyhkiä pölyt, imuroida sekä tyhjentää tiskarin.
Jos nämä ei ole tehty kun tulen töistä klo 16.30, lähtee pleikka lukkojen taakse kunnes oppii tekemään jotain muuta kun pelata.
Ap

Vierailija
20/23 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on lapsia, pojat on poikia, anna lasten nauttia lomasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme