Kuka muka menisi tällaiseen työhön?
Hyllyttäjä
Go On Yhtiöt/ Jyväskylä - Äänekoski
Haemme asiakasyrityksellemme osa-aikaista hyllyttäjää Äänekoskelle. Edellytykset: - sitoutuvuus pidemmäksi aikaa (väh. 6 kk) - oma-aloitteisuus ja vastuuntuntoisuus - reipas ja skarppi ote työhön - nopeus ja tarkkuus - hyvä fyysinen kunto Eduksi katsotaan: - aikaisempi kokemus kaupan alalta - oman auton käyttömahdollisuus Työt tehdään aamuisin klo 06.00 alkaen. Vuoroja on 2-6 päivänä viikossa. Työvuorot ovat maksimissaan 6 h pituisia (yleensä n. 2-4 h/pv). Työvuorot ajoittuvat ma-la välille. Yhteensä viikkotyötunteja on noin 10-16 h/vko. Etsimämme hyllyttäjä on asenteeltaan jämpti ja hoitaa työnsä vastuuntuntoisesti.
niin? Viikkotunteja 10-16? sallikaa minun vittu jo nauraa hieman.
Vaatimuksia toki työnantajalla on tähänkin työhön jakaa vaikka millämitalla.
Kommentit (34)
No joo, ja se että jos tuo työ tulee koulun / toisen vakityön ohelle niin miten ihmeessä voit aina järjestää ajan juuri niille sattuville 2h työvuoroille? Olla aina pois noiden sälävuorojen vuoksi?
Kiinteistön huolto firmassa olen siivooja :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:35"]
Hhehe. On kaikkia saikkuloisia ja äitiyslomalaisia.
Mulla oli ennen 10h/viikko töitä. Mutta kun näytin kynteni ja tutustuin pomon kanssa, tuli puheeksi ettei ole tarkoitus ikinä hankkia lapsia. Sainkin myöhemmin sopimuksen täysille tunneille.
[/quote]
Täysiaikainen hyllyttäjä on munkin unelma-ammattini.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:47"]
Mikäs vika tuossa on? En nyt ymmärrä.
[/quote]
Täällä toinen ymmärtämätön.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:35"]
Opiskelija? Joku niistä (kotona asuvista) nuorista, jotka itkevät lehdessä, että ovat hakeneet kolmeatuhatta työpaikkaa, eivätkä ole saaneet edes yhtään "ei kiitos" -viestiä? Kaikki eivät halua tai tarvitse kokoaikaista työtä, se(kin) pitää ymmärtää, kun itketään näitä osa-aikatöitä, jotka vaan vievät tuet ja tulevat muutenkin kalliiksi.
[/quote]
Opiskelijalle ei käy nuo ajat ja työnantajille ei yleensä kelpaa kotona asuva teini. Siitähän ne ei suostu julkisuudessa puhumaan miksi valitsevat tuhansista hakemuksista ne ainoat tyypit, jotka myös pyytävät korkeeta palkkaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:40"]
mikä vitun ongelma tossa on
[/quote]
Herätä aamulla viideltä tai ennen viittä pystyäkseen hyllyttämään kaurahiutalepaketteja kahden tunnin ajan jossain syrjäkylällä, jonne ei ilman omaa autoa pääse. Pakko sitoutua pidemmäksi aikaa, koska työ on niin haastavaa, ettei sitä kuka vaan opikaan ":D"
Luulen, että sitoutumista pitkäksi aikaa vaaditaan siksi, että kaikki sitä tehneet ovat lähteneet muihin hommiin pian.
Toisekseen, määräaikaisuudella halutaan sitoa työntekijä kiinni tehtäväänsä: jos löydät paremman työn ja haluaisit lähteä, et voikaan, koska määräaikaisuus on lusittava loppuun (työsopimus sitoo molempia osapuolia!). Ellet näin tee, joudut maksamaan työnantajalle loppuaikasi palkat. Sama pätee toki toisinkin päin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:50"]
Luulen, että sitoutumista pitkäksi aikaa vaaditaan siksi, että kaikki sitä tehneet ovat lähteneet muihin hommiin pian.
[/quote]
Just näin. Käytännössä yrittäjille ei siis markkinamekanismin mukainen toiminta työntekijän taholta kelpaa, he saavat sitä toki itse harjoittaa. Työnantaja kilpailuttamassa työntekijöitään on täysin normijuttu, työntekijä kilpailuttamassa työnantajia jostain kumman syystä paheksuttua.
Itse tein tuonlaisia töitä lukion ohella.
Nyt yliopisto-opiskelijana en kelpaa enää edes noihin hommiin, koska minulle pitäisi maksaa korkeampaa palkkaa työkokemukseni vuoksi.
Joku voi mennä, ja se on mulle ihan ok, mutta sitä en hyväksy että minua oltaisiin nakittamassa milloin minnekin. En ole mikään lapanen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:36"]Toisen työn ohella
[/quote]
Näin. Mäkin voisin tehdä muutamia tunteja viikosaa oman työnnohella tuollaista. Tosin pääsisin hyllyttämäön vasta klo 16 jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:40"]
mikä vitun ongelma tossa on
[/quote]
Herätä aamulla viideltä tai ennen viittä pystyäkseen hyllyttämään kaurahiutalepaketteja kahden tunnin ajan jossain syrjäkylällä, jonne ei ilman omaa autoa pääse. Pakko sitoutua pidemmäksi aikaa, koska työ on niin haastavaa, ettei sitä kuka vaan opikaan ":D"
[/quote]
Oletko tosissasi? Onko se niin väärin, jos joku yrittäjä haluaa tarjoja kauppapalveluja syrjäkylillä vielä tänäkin päivänä? Minä nostan niille hattua, jotka siihen pystyvät. Vuoden tili pitää yrittää tehdä kesäkuukausina mökkiläisten tarpeiden ehdoilla. Nämä mökkiläisten tarpeethan ovat joskus sitä, että sieltä pikkukaupastakin pitäisi löytyä kaikki samat tuotteet kuin Stockan Herkusta.
Sinä ja kaltaisesti nettiostajat ovat syynä siihen, ettei yrittäminen Suomessa kannata. Niin, ja en ole itse kauppias eikä sellaista kavereista eikä sukulaisista löydy, joten siihen ei sinun tarvitse tarttua.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:31"]
Hyllyttäjä Go On Yhtiöt/ Jyväskylä - Äänekoski Haemme asiakasyrityksellemme osa-aikaista hyllyttäjää Äänekoskelle. Edellytykset: - sitoutuvuus pidemmäksi aikaa (väh. 6 kk) - oma-aloitteisuus ja vastuuntuntoisuus - reipas ja skarppi ote työhön - nopeus ja tarkkuus - hyvä fyysinen kunto Eduksi katsotaan: - aikaisempi kokemus kaupan alalta - oman auton käyttömahdollisuus Työt tehdään aamuisin klo 06.00 alkaen. Vuoroja on 2-6 päivänä viikossa. Työvuorot ovat maksimissaan 6 h pituisia (yleensä n. 2-4 h/pv). Työvuorot ajoittuvat ma-la välille. Yhteensä viikkotyötunteja on noin 10-16 h/vko. Etsimämme hyllyttäjä on asenteeltaan jämpti ja hoitaa työnsä vastuuntuntoisesti. niin? Viikkotunteja 10-16? sallikaa minun vittu jo nauraa hieman. Vaatimuksia toki työnantajalla on tähänkin työhön jakaa vaikka millämitalla.
[/quote]
Opiskelen yliopistossa ja voisin ottaa paikan vastaan, jos palkka on kohdallaan, työpaikka tarpeeksi lähellä ja opintoihin satunnaisesti liittyvät läsnäolovelvollisuudet (tentit yms.) huomioidaan työajoissa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:52"]
Oman auton käyttömahdollisuus on aika rajaava tekijä. Työnantajan auto ja kokopäivätyö niin mikäs siinä. Oman auton käyttö työtetäviin herättää heti epäilyn, että missä kaikessa muussakin artisti maksaa.
[/quote]
Oman auton käyttö riippuu kilometreistä. Omassa työssäni laskutan 800-1600 km/kuukausi. Sillä maksan kahden auton pa-kulut, vakuutukset, renkaat ja huollot. Ja jotain jää vielä taskunpohjallekin.
Sehän on parhautta, jos auto tienaa.