Mies sanoi ettei olisi kanssani jos saisi kenet vain
Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Sanoo kyllä rakastavansa eikä halua erota. Ja sanoi tämän riidan yhteydessä, mutta silti aika tökerösti sanottu.
Kommentit (64)
Jos kysyit ap. mieheltäsi tuota, niin sanoi niin siksi, että se haluaa oikeasti olla mun kanssa eli exänsä. olet ap. vain korvike, kuten tiedätkin.
Veikkaan, että 95% miehiestä ajattelee noin, mutta kannattaa pitää ehkä omana tietotaan, koska naiset vetävät herneen nenään lähes kaikesta mitä heille sanoo.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:16"]Minä miehenä oon taas riidan yhteydestä sanonut että sen kus lähet, minä saan kenet vain.
Yhdessä ollaan vieläkin, pelästy mokoma luulin että olisi saanut hyvätkin naurut.
Ihan selvinpäin en itse ollut ja siitä kai riitaa tulikin.
Mutta riidellessä varsinkin humalassa ollessa voi sanoa sellaista mitä ei todellakaan tarkoita.
Naisten tapana on sitten murehtia näitä asioita kunnes saavat uutta murhetta.
[/quote]
Niin ja miehet ei koskaan jää miettimään mitään mitä nainen hänelle sanoo. Kun vaimo kertoo että entisellä poikaystävällä oli todella iso niin sehän ei ollenkaan ole miehen mielessä....
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:11"]onhan se tökerösti sanottu, mutta onko jälkeenpäin pyytänyt anteeksi ja sanonut, ettei tarkoittanut sitä? Vihaisena kun saattaa sanoa mitä sattuu. Jos ei ole pyytänyt anteeksi niin ota asia puheeksi, sano että asia kiusaa sinua ja tahtoisit tietää, mitä hän tuolla asialla oikein tarkoitti. [/quote] Yleensä vihaisena sanoo juuri sen mitä tarkoittaa. Minä jättäisin tuollaisen munapään.
[/quote]
Totta,vähän sama kuin jotkut yrittää puolustella känniavautumisiaan sillä ettei tarkoittaneet mitä sanoivat.Silloinhan sitä on rehellinen,kun arvostelukyky pettää eikä punnitse sanomisiaan.Toisaalta riidellessä on tarkoituskin loukata toista ja tuollainen möläytys loukkaa varmasti ketä tahansa.Itselle ainakin jäisi pitkäksi aikaa paha mieli,vaikka riita sovittaisiin.Kyllähän sitä ainakin haluaa ajatella,että ollaan yhdessä rakkaudesta eikä siksi ettei ole saatu parempaakaan.