Mitä mieltä tuosta Kardashianit tv-sarjasta?
Minusta ihan ok että jaksot kestävät sen puoli tuntia, ja on kiva nähdä miten asuvat, miten pukeutuvat ja missä matkustelevat, mutta kun se on niin ärsyttävästi tehty että jokaisessa jaksossa on olevinaan joku feikattu ja käsikirjoitettu opetus.
Sitä en tajua että miksi ne perheenjäsenet puhuu toisilleen niin epäkunnioittavasti ja rumasti koko ajan, tai ne siskokset repivät toisiaan pitkin lattiaa vaatteistaan ja hyppivät toistensa päälle kuin jossain painikisassa.
Kommentit (51)
Tää on mun salainen pahe! :D Bruce on ihana.
Aivan loistava sarja :) katson jokaisen
Khloe on niin raivostuttava. Se puhetyyli (huuto ja kauhea muka hauska show) ei iske muhun.
Aina ei raha näköjään tuo arvokkuutta.
Riidanhakuisuutta ja lyhyttä pinnaa kyllä pukkaa.
Tulee vain mieleen, että millaistahan noiden elämä olisi jos Robert Kardashian ei olisi kuollut niin nuorena vaan olisi voinut pitää tyrkkyvaimonsa kurissa ja estää sitä kasvattamasta lapsiaan tuollaisiksi... Jopa Kim alkaa vaikuttaa väsyneeltä tuohon koko touhuun nykyisin.
Boring, boring, boring very boring indeed.
En ymmärrä kuinka noin tylsästä elämästä on saatu aikaiseksi monta tuotantokautta.
Jestas et toi kim on pätkä,persjalka.huomaa miten järkysti sen persettä on turvotettu,näissä vanhoissa jaksoissa vielä normaalin muotonen
Kim on ihan erilainen kun minkä kuvan olen hänestä saanut lehtijuttujen ja kuvien perusteella. On jotenkin vähän herttaisempi. Kim on tosi kaunis, mutta ärsyttää kun aina hirveä kerros pakkelia päällä. Ei muuten noissa vanhoissa jaksoissa esittele peräänsäkkään hirveästi. Se ei vissiin silloin ollut se juttu.
Kourtney on noista kaikkein aidoin, ja hän oli muuten se joka oli Paris Hiltonin kaveri.
Tykkään Scotista jostain syystä. Harmittaa kun äiti Kris välillä dissaa sitä niin paljon. Ja harmi kun kuppi maistuu liikaa.
Khloe on ärsyttävä ja feikki.
Jennerin tytöissä ei ole mitään kiinnostavaa.
Itsekkin haukuin perhettä ennen, mutta nyt olen jääänyt ihan koukkuun :)
Minuakin yllätti se, kuinka sympaattinen Kim on, kun sitä on kuitenkin joka paikassa arvosteltu, niin luulin, että se on joku uusi Britney Spears ym. :D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:53"]Kim on ihan erilainen kun minkä kuvan olen hänestä saanut lehtijuttujen ja kuvien perusteella. On jotenkin vähän herttaisempi. Kim on tosi kaunis, mutta ärsyttää kun aina hirveä kerros pakkelia päällä. Ei muuten noissa vanhoissa jaksoissa esittele peräänsäkkään hirveästi. Se ei vissiin silloin ollut se juttu.
Kourtney on noista kaikkein aidoin, ja hän oli muuten se joka oli Paris Hiltonin kaveri.
Tykkään Scotista jostain syystä. Harmittaa kun äiti Kris välillä dissaa sitä niin paljon. Ja harmi kun kuppi maistuu liikaa.
Khloe on ärsyttävä ja feikki.
Jennerin tytöissä ei ole mitään kiinnostavaa.
Itsekkin haukuin perhettä ennen, mutta nyt olen jääänyt ihan koukkuun :)
[/quote]
Ei Jennerin tytöissä ole mitään kiinnostavaa koska he eivät itse halua näkyä paljoa koko ohjelmassa. Uusimissa jaksoissa tai no nykyhetkessä kylietä ei näy ollenkaan koska otti ns lopputilin sarjasta :)
Mun mielestä tosi mukava porukka. Tollasta vääntöä se välillä on kun ollaan läheisiä perheen kesken. Välillä tapellaan ja sitten sovitaan. Todella hyvin osaavat vedellä oikeista naruista että ohjelma on sekä viihdyttävä että antaa mukavan tavallisen lämpimän kuvan perheestä.
Täysi shokki oli kun satuin tänään juuri googlaamaan ton brucen. Huh ku tuli puuntakaa. Tuntuvat nyt suomessa tulevissa jaksoissa niin ihanalta rakastuneelta parilta. Just tollasen parisuhteen mäkin haluisin. Ja siis ei mulla mitään vastaan ole sukupuolenvaihtajia. Oli vaan aika ylläri.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:53"]
Kim on ihan erilainen kun minkä kuvan olen hänestä saanut lehtijuttujen ja kuvien perusteella. On jotenkin vähän herttaisempi. Kim on tosi kaunis, mutta ärsyttää kun aina hirveä kerros pakkelia päällä. Ei muuten noissa vanhoissa jaksoissa esittele peräänsäkkään hirveästi. Se ei vissiin silloin ollut se juttu. Kourtney on noista kaikkein aidoin, ja hän oli muuten se joka oli Paris Hiltonin kaveri. Tykkään Scotista jostain syystä. Harmittaa kun äiti Kris välillä dissaa sitä niin paljon. Ja harmi kun kuppi maistuu liikaa. Khloe on ärsyttävä ja feikki. Jennerin tytöissä ei ole mitään kiinnostavaa. Itsekkin haukuin perhettä ennen, mutta nyt olen jääänyt ihan koukkuun :)
[/quote]
Minustakin Kim vaikuttaa symppikseltä tuossa sarjassa ja Kendall myös. Ovat mun mielestä myös kaunempia noista sisaruksista. Khloe on aika jyrä mun mielestä, liiankin "suorapuheinen", jopa vähän kärkäs. Scott on myös ihan OK, vaikka sillä nähtävästi jotain itsehillintäongelmaa tai alko-ongelmaa ollu. Mutta ne käy näköjään terapiassa miettimässä ongelmiaan... Kourtney ihan symppis mutta toisaalta siinä on ärsyttäviä piirteitäkin, vähän taipumusta ikävään kaiken kontrolloimiseen.
Mä seuraan aktiivisesti. Katsonut kaikki tuotantokaudet
Kourtney on viekkaan seksikäs, yhtä hot ku Kim, muut vähän taviksen näköisiä, ei samanlaista karismaa kuin näissä kahdessa.
Olen ihan ulalla noiden nimien kanssa :) Kimin toki muistan, mutta muut nimet meinaa mennä vähän sekaisin.
Kourtney nätti ja ihan ok, Kim jotenkin tylsä ja liian "mallinukkemainen", Khloe kaunis ja aika hauska, Kendall supernätti ja vaikuttaa kivalta, Kyliesta ei oikein mitään mielipidettä, Scott ällöttävä tyyppi, Kris ärsyttävä mutta hetkittäin siedettävä ja viimeiseksi suosikkini Bruce: aivan ihana!
Voi luoja miten tolloja ihmisiä olemassa. Katsovat tuollaista aivopurkkaa, joka tylsistyttää mielen ja tyhmentää. Haloo!!! Herätkää unestanne!!!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:38"]Kauniskasvoinen Kendall ja söpö Rob Jr ovat ainoat hyvän näköiset lapset. Kendall ei ole niin persjalkainen tappi kuin ne muut, eikä näytä yhtä karvaiseltakaan. [/quote] Kateellisen suomalaisen naisen puhetta, kun ei yllä minnekään lähellekään kansainvälisten seksisymbolien tasoa.
[/quote]
Miten niin? Eihän siinä tarvitsisi muuta kuin muutamat samat juttu eli implantit rintoihin ja siirtää kunnolla rasvaa vyötäröstä ja pohkeista peppuun ja reisiin, laittaa huuliin täytettä, mesolangat naamaan ihon alle, ripsijatkeet, hiusjatkeet, suihkurusketus ja kilo meikkiä, jonka jälkeen pukeutuisi aina 2-3 numeroa liian pieniin vaatteisiin.
Ongelma ainoastaan siitä että miten saisi itsestään n. 155 senttisen kun on oikeasti 173 :D
Kendall näyttää todella upealta jopa ilman meikkiä, ja pitkine koipineen. Lienee n 180 senttinen ja voi kasvaa vielä? Tullut enemmän isäänsä kuin pikkusiskonsa.
Rob oli hyvän näköinen vielä näissä jaksoissa joita näytetään, mutta ei enää.