Punapäiden häpykarvoitus, mitä mieltä?
Mitä ajattelet aitojen punapäiden häpykarvoista, millainen visuaalisesti mielestäsi miehellä punaiset/kuparin väriset munakarvat? Tai naisella "fire crotch" eli punainen pehko.
Jos olisit noin uniikki, ajaisitko vai pitäisitkö?
Kommentit (63)
Mä olen blondi ja alapäässäni kasvaa vain pehmeää, kullanvaaleaa untuvaista nukkaa. Näytän päällepäin posliinilta.
N49
Harvinaisia ovat, mutta jostain syystä itselle on osunut kohdalle kaksikin tällaista neitoa. Ihania ovat; ja se maidonvalkea pisamainen iho ja vihreät silmät. Todella kaunista ja erikoista.
Vaimoni on ginger. Hiukset olleet aina kultapunertavat ja karvoitus alapäässä nuoremana enemmän hiekanvärinen, mutta nyt vanhemmiten punaisuus alkanut lisääntyä. Oli jo nuorena vaikea pideltävä ja kesytettävä. Siinä oli nuorella miehellä ihmettelemistä, kuinka tempperamenttinen ja tulinen hän oli ja vaativa ja voimakastahtoinen. Sai ja saanut tahtonsa läpi.
Muttä sängyssä nuorta miestä vietiin ja orgasmit oli yhdynnöissä todella rajuja ja tulisia. Samoin seksin ja kullin himo. Hiljainen hissukka, josta sängyssä kuoriutui kiimainen peto. Otti minut ja pitänyt itsellään.
Ukkomies42 kirjoitti:
Ihmisen alapään karvoituksen värin näkee sen kulmakarvoista.
Hmm.. nyt pitäisi löytää vanha valokuva mutta minulla oli parikymppisenä tyttöystävä jolla oli ihan läpikuultavan maidonvaalea punatukkaisen iho mutta hiukset olivat hailakan oljenkeltaiset.
Se värjäsi jatkuvasti kulmakarvojaan jotka olivat luonnostaan nekin melkein läpikuultavan vaaleita mutta selvästi punertavia aivan kuten pillukarvatkin ennen kuin ne ajeltiin kun ruvettiin harrastamaan seksiä.
Ainoa kerta kun pillukarvat eivät ole näyttäneet ällöttäviltä. Ne olivat niin ohuet harvat ja melkein läpinäkyvät että valkoista ihoa vasten loistanut punainen outie-pillu loisti karvojen allakin kuin posliinina. Erona puhtaaseen posliinii oli lähinnä haju ja suuhun tunkevat karvat.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jos kohtaatte oikeassa elämässä (vaatteet päällä) aidon punatukkaisen naisen, niin tuleeko heti mieleen että hänellä on myös punertavat häpykarvat?
Joo, kyllä tulee. Lähtökohtaisesti oletan punatukkaisella olevan punaisen mirrin. Omien kokemusten ja havaintojen mukaan näin. Mutta olen kuullut myös punatukkaisista, joiden pehko on esim. tummahko. Uskon tämänkin olevan mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva että joku tykkää tällaisestakin värityksestä. Omat hiukseni ovat punaruskeat ja häpykarvat huomattavasti vaaleammat, melkein kullanväriset. En ajele niitä mutta eipä niitä kukaan näekään.
Miehet, jos kohtaatte oikeassa elämässä (vaatteet päällä) aidon punatukkaisen naisen, niin tuleeko heti mieleen että hänellä on myös punertavat häpykarvat?
Kyllä. jos ei ihan ensimmäisenä mutta ensimmäisten joukossa.
Panin yhtä punapäätä ja kyllä hänellä oli tummat karvat alapäässä. Pisamat naamassa, siis aito punapää.
Nuorena miehenä tapasin tytön jolla oli punaiset laineikkaat hiukset ja kiharat porkkanan väriset häpykarvat. Ei ole toista tullut vastaan. Silloin en ymmärtänyt miten harvinaista se on. Samaten oljen vaaleita häpykarvoja olen myös tavannut vain yhdet.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä tapasin tytön jolla oli punaiset laineikkaat hiukset ja kiharat porkkanan väriset häpykarvat. Ei ole toista tullut vastaan. Silloin en ymmärtänyt miten harvinaista se on. Samaten oljen vaaleita häpykarvoja olen myös tavannut vain yhdet.
Vielä eksoottisempi yhdistelmä oli ihan 100% suomalainen tyttö jolla oli vaalea tukka yhdistettynä ruskeisiin silmiin minkä pitäisi olla jo itsessään aika harvinaista mutta sillä oli myös aasiassa yleinen "sairaus" (vai onko se geneettinen ominaisuus) ettei sille kasvanut oikein lainkaan häpykarvoja vaan vain hiukan sellaisia haaleita haituvia.
Minulla ei ole koskaan ollut täällä vinkuvien vanhusten ongelmaa erottaa aikuista naista 10-vuotiaasta vaikka pillu on laseroitu täydellisen posliiniksi mutta tuon kohdalla ne häpykarvat saivat oikeasti häiritsevän pedovivahteen kun niiden kanssa pillu näytti suunnilleen 11-vuotiaalta jolle on alkanut juuri kasvaa vähän haituvaa alapäähän.
Onneksi se näytti sheivattuna vain 25-vuotiaalta joka on ajellut posliiniksi kuten muutkin.
Ukkomies42 kirjoitti:
Ihmisen alapään karvoituksen värin näkee sen kulmakarvoista.
Itselläni on kuparin punaiset munakarvat.
Jos naisella on punaiset pillukarvat,ei ole seksikkäämpää.
Olispa ihanaa nuoleskella punakarvaista pillua,nam nam.
Ukkomies42
Ei näe. Lapsena hiukseni olivat oranssit mutta vanhemmiten hiukset ovat muuttuneet blondeiksi ja se punaisen raja alkaa vasta parrasta. Kulmakarvoissa ei punaa näy.
Meillä virisi aikanaan miesporukassa keskustelu, että onko aidolla punapäällä vi**sa punaisia karvoja. Saimme keskusteluun mukaan kaverin, jonka silloinen vaimo oli aito punapää. Hän antoi heti vankan todistajalausunnon: Ei ole, mutta ympärillä kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Yleensä alapään karvat on ollu punapäillä tai tosi vaaleilla kuitenkin tummemmat.... Ei siellä ole punaista, kuin ehkä vähän. Mutta niinkuin sanottiin, niin sellainen ihme pitäiso suojella.
Omalla kohdalla alapään karvat (ja parta) säilyttivät värinsä paremmin kuin hiukset.
Vaimoni on aito punapää vihreine silmineen ja luonteen heikkouksineen. Hän on matkustanut naisporukassa Lapissa, erityisesti Levillä, vuosikymmenien ajan.
Monella miehellä lienee muistijälki hänen punaisista häpykarvoistaan.
Lasten äiti on punapää ja punakarvainen myös alapäästään. Alapää enemmän tummanpunainen kuin yläpää, mutta selkeästi enemmän punainen kuin ruskea.
Vierailija kirjoitti:
Panin yhtä punapäätä ja kyllä hänellä oli tummat karvat alapäässä. Pisamat naamassa, siis aito punapää.
Nää on ihania ja aina mukavia. <3
Itse miehenä kultakarvaisena olen saanut useasti lisänimen "kulta muna". Ei ole koskaan kukaan moittinut tai ollut tyytymätön visualisuuteen tai muuhunkaan.
Nuorena häpesin poikkeavuutta vs normit, mutta kehujen myötä pääsin sinuiksi asian kanssa, kun tytöt pitivät vaikka pojat reagoivat negatiivisesti...