Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi vaimoni esittelee facebookissa kaiken?

Vierailija
30.07.2015 |

Hämmentää hieman, kun menin naimisiin ja vaimo sanonut jo reilun kuukauden aviossa olon jälkeen monta kertaa että oli virhe menä naimisiin, tarvitaan eri kumppanit, mä jätän sut, lähtikin jo kerran pois, kertoo ettei kunnioita mua ja näyttää sen teoillaankin. Mutta se mikä ihmetyttää, on se että Facebookin ja istagramiin, joiden käyttö hänelle viekin ison osan yhdessäolo ajasta mme, hän lähettelee tuon tuosta hääkuviamme, kihlauskuvia, kuvia tekemistäni yllätyksistä yms. Ja tekstit on aina tyyliin "love" happiness" ja sydämiä ja kaikki siellä kirjoittelee kommentteja kuinka kaunis hän on tai kuinka KAUniita olemme yhdessä ja onnea ja rakkautta ja siellä hän kiittelee ja lisäilee taas... Mutta näin miehen näkökulmasta en nyt tajua tätä, miksi se on näin, kun tosielämässä hän käyttäytyy niin että on romanttiset fiilikset tosi kaukana ja tuskin puhuukaan mulle kuulumisten kyselyn lisäksi, paitsi kertoessaan mitä hän haluaa, monologeja silloin puoli tuntia ja sit taas instagrammiin..tätä en vaan ymmärrä että mitä tää oikein meinaa? Hän sanonut ettei oo onnellinen ja masentunut ja kaikki ollut virhe ja ymmärtää väärin ja huutaa ja häipyy tuon tuosta mutta sitten nettijutut niin tärkeitä ja siellä meidänkin yhdessäoloa mainostaa ja on niin rakastunutta!? Eikai se niin mua kummastuttais jos ois oikeastikin niin asiat mutta nyt lähinnä hämmentää

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on keskenkasvuinen ja huonoitsetuntoinen. Sääli että olette naimisissa. Haluaisitko itse erota?

Vierailija
2/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissit täytyy pitää yllä :')

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollasi on päässä vikaa. Suosittelen heittämään tuolla tavalla nuppivikaisen puolison pihalle ASAP ennen kuin sairastut myös itse. Et ansaitse tuollaista käytöstä ja suosittelen myös sinne vaimon some-hehkutuksiin kommentoimaan, että liikutaan todella kaukana todellisuudesta.

Vierailija
4/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun vaimo oikein tiedä itsekään mitä tekee ja mitä haluaa. Kuten sanoi, on masentunut. Masentunut ei käyttäydy aina ihan selkeästi..

Vierailija
5/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommaa niihin hänen kulissijuttuihinsa! :D Instakuvan perään pistän #notsohappy #älähuijaa #somekulissit

Vierailija
7/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ollut selvä keissi jo ennen papinaamenta? Et vain suostunut kuuntelemaan. Surullinen tarina!!

Vierailija
8/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimovaimovaimovaimovaimo. Perus av. Keksikää jtn uutta.

Vierailija
9/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:33"]

Kommaa niihin hänen kulissijuttuihinsa! :D Instakuvan perään pistän #notsohappy #älähuijaa #somekulissit

[/quote]

Tämähän se tosi aikuismaista onkin.

Vierailija
10/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo näkyy aika monella naisella, jotka monenmoista avio/avo/vauva/parisuhde ym. onnellisuutta jakavat sosiaalisissa medioissa. Karu totuus onkin useimmiten jotain ihan muuta ja usein syy onkin naisessa itsessään, baarikierroksilla tyttöjen kanssa pikku pettämisiä ja wt-hommia.

Tyypillistä tälle ihmistyypille on vielä "huomiohuoraus", eli laitetaan kommentti jolla haetaan muiden uteluita että mitä nyt, kerro kaikki. Lisäksi näkee omia selfieitä meikit naamassa, usein käsitelty jollain filtterillä esim. ylivalottuneeksi ja odotetaan kuinka paljon tulee kommentteja "olet niiin kaunis". Voi hohhoijaa.

Tunnistaako kukaan muu tämänkaltaista käytöstä FB:ssä?

Kulissien ylläpitoa.

Vierailija
11/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on ollut tiedossa et eniten sitä onneaan hehkuttavat ne, joilla sitä vähiten on.

Vierailija
12/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole tehnyt jotain mitä olet lupautunut tekemään naisellesi. Nainen janoaa ruokkivansa jonkun stalkkerin sarkastisilla kommenteilla jotta joku veisi jalat alta häneltä.

Vierailija
13/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:43"]Ainahan se on ollut tiedossa et eniten sitä onneaan hehkuttavat ne, joilla sitä vähiten on.
[/quote]

Tämä!

Vierailija
14/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekulissia tosiaankin. Meillä ei edes avokin kanssa lue että olemme yhdessä. Pari kuvaa löytyy (ei suutelu tms kuvia). Ihmisillä on kumma tapa nykyään esitellä somessa perfect lifee, mutta tietäähän sen jokainen ettei kaikki oo netissä sitä miltä näyttää.

Vierailija
15/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te muut tunnista tätä suomipoikaa joka matkasi itä Eurooppaan naimisiin ja itku senkun jatkuu:(

Vierailija
16/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on provo, enkä usko, että oikeasti kukaan hehkuttaisi, jos suhde olisi surkea. Minun kaveripiiristäni ovat eronneet ne, joilla ei ole ollut puolisosta sanaakaan mainintaa Facebookissa. Uuden puolison kanssa laitetaan sitten pusukuvia ym.

Vierailija
17/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä tosta somekäytöksestä kun oon itse hiljainen ja harvakseltaan somettaja, mutta kyllä mulla häitten jälkeen rintaa salpas pienemmistäkin erimielisyyksistä ja aina dramaattisuuksissani puhisin että häät oli virhe ja eri kumppanit tarvitaan. Parin kuukauden kuluttua hälveni moiset, ihan oikean ihmisen kanssa menin naimisiin ja vuosien tuntemisen jälkeen. Oli vain alkupaniikki.

Vierailija
18/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:56"]

Tämähän on provo, enkä usko, että oikeasti kukaan hehkuttaisi, jos suhde olisi surkea. Minun kaveripiiristäni ovat eronneet ne, joilla ei ole ollut puolisosta sanaakaan mainintaa Facebookissa. Uuden puolison kanssa laitetaan sitten pusukuvia ym.

[/quote]

No tämähän se logikka on! Minä en kerro fb:ssa miehestäni tai meidän elämästä mitään, miehen ei ole somessa, eikä halua olla. Joskus, ehkä kerran vuodessa saatan laittaa jonkun kuvan meistä jossain erityistilanteessa (ei todellakaan mitään pusukuvia) hänen luvallaan. En hehkuta meidän tai omaakaan elämää mitenkään. Ihan onnellisesti ollaan oltu yhdessä jo yli 20v enkä todellakaan usko, että ero olisi tulossa, koska en hehkuta elämääni somessa =D

Sen sijaan itse olen huomannut, että niitä pusukuvia ja hehkutuksia laittavat joko vastarakastuneet tai sitten ne, joilla kulissien takana kaikki ei olekaan ihan niin päivänvaloa kestävää...

Vierailija
19/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:43"]Ainahan se on ollut tiedossa et eniten sitä onneaan hehkuttavat ne, joilla sitä vähiten on.
[/quote]

Tai sitten ne, jotka pitkän vaikean jakson tai muun kriisin ohitettuaan ovat vihdoin onnellisia.

Vierailija
20/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:43"]Ainahan se on ollut tiedossa et eniten sitä onneaan hehkuttavat ne, joilla sitä vähiten on.
[/quote]

Tai sitten ne, jotka pitkän vaikean jakson tai muun kriisin ohitettuaan ovat vihdoin onnellisia.
[/quote]

Tämä. Terveisin 12 vuoden kriisistä juuri selvinneenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme