Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi vaimoni esittelee facebookissa kaiken?

Vierailija
30.07.2015 |

Hämmentää hieman, kun menin naimisiin ja vaimo sanonut jo reilun kuukauden aviossa olon jälkeen monta kertaa että oli virhe menä naimisiin, tarvitaan eri kumppanit, mä jätän sut, lähtikin jo kerran pois, kertoo ettei kunnioita mua ja näyttää sen teoillaankin. Mutta se mikä ihmetyttää, on se että Facebookin ja istagramiin, joiden käyttö hänelle viekin ison osan yhdessäolo ajasta mme, hän lähettelee tuon tuosta hääkuviamme, kihlauskuvia, kuvia tekemistäni yllätyksistä yms. Ja tekstit on aina tyyliin "love" happiness" ja sydämiä ja kaikki siellä kirjoittelee kommentteja kuinka kaunis hän on tai kuinka KAUniita olemme yhdessä ja onnea ja rakkautta ja siellä hän kiittelee ja lisäilee taas... Mutta näin miehen näkökulmasta en nyt tajua tätä, miksi se on näin, kun tosielämässä hän käyttäytyy niin että on romanttiset fiilikset tosi kaukana ja tuskin puhuukaan mulle kuulumisten kyselyn lisäksi, paitsi kertoessaan mitä hän haluaa, monologeja silloin puoli tuntia ja sit taas instagrammiin..tätä en vaan ymmärrä että mitä tää oikein meinaa? Hän sanonut ettei oo onnellinen ja masentunut ja kaikki ollut virhe ja ymmärtää väärin ja huutaa ja häipyy tuon tuosta mutta sitten nettijutut niin tärkeitä ja siellä meidänkin yhdessäoloa mainostaa ja on niin rakastunutta!? Eikai se niin mua kummastuttais jos ois oikeastikin niin asiat mutta nyt lähinnä hämmentää

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:56"]Tämähän on provo, enkä usko, että oikeasti kukaan hehkuttaisi, jos suhde olisi surkea. Minun kaveripiiristäni ovat eronneet ne, joilla ei ole ollut puolisosta sanaakaan mainintaa Facebookissa. Uuden puolison kanssa laitetaan sitten pusukuvia ym.
[/quote]
Julkkiksethan tekee tätä samaa. Hehkutetaan onnea lehdessä ja erotaan seuraavalla viikolla. On monta paria, joissa vaimo hehkuttaa perhe ja avio-onnea facessa, mutta lähipiiri on nähnyt jatkuvan piikittelyn ja riidat

Vierailija
22/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisit edes ottaa vaimostasi esimerkkiä ja tukea vähän hänen toimintaansa postittamalla itse myös love päivityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:54"]

Ettekö te muut tunnista tätä suomipoikaa joka matkasi itä Eurooppaan naimisiin ja itku senkun jatkuu:(

[/quote]

Vähän on samaa tyyliä.

Vierailija
24/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epävakaiselta/huomiohakuiselta persoonallisuushäiriöltä enemmän kuin masennukselta. Eräs tuttava on juuri tuollainen. Hämmentäväähän tuo käytös on ja itse pidän vain suosiolla etäisyyttä, kun en missään nimessä halua sotkeutua hänen ainaisiin draamakiemuroihinsa. Ihmetyttää kyllä, että tällaisen naisen kanssa olet nyt mennyt ihan vihille asti! Eikö epävakaisuudesta näkynyt aiemmin mitään merkkejä? JOS haluat pysyä yhdessä edelleen, suosittelen että otat terapiaan hakeutumisen puheeksi vaimosi kanssa, vaikka sen masennuksen takia, josta hän puhuu. Sano, että haluat hänen olevan onnellinen ja voivan hyvin, ja että haluat kyllä itse olla hänen tukenansa, mutta pelkäät ettet osaa auttaa häntä oikealla tavalla.

Jaksamisia sinne, elämä tällaisen ihmisen kanssa voi olla todella voimiavievää, mutta tilanne saattaa kyllä parantua aikaa myöten, jos molemmat jaksavat tehdä töitä sen eteen.

Vierailija
25/53 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissit pystyssä somessa. Ei liene harvinaista nykypäivänä.

Noilla hehkuttajilla menee yleensä huonoimmin, tullut moneen otteeseen huomattua. Hakevat huomiota, huono itsetunto.

Vierailija
26/53 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuukautta oltu naimisissa, 10 kk tunnettu. Alko jo ennen häitä se outo käytös

Vierailija
27/53 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:19"]

Tää tuntuu vaan IH an hullulta!

[/quote]

Niin, edelleen olet vapaaehtoisesti siellä jossakin sekä avioliitossa. Olet itse valinnut, että katselet tuota menoa.

Vierailija
28/53 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap:lle kuuluu? Ootteko jo eronnut?

Vierailija
29/53 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se hakee helpotusta ja pakoa oikeaan elämään täydellisellä some-elämällä? Onko muuten AP jotain, mitä itse voisit tehdä paremmin? Liittonne hyväksi

Vierailija
30/53 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokeiset tissit?

Vierailija
31/53 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:11"]Kaksi kuukautta oltu naimisissa, 10 kk tunnettu. Alko jo ennen häitä se outo käytös
[/quote]

Ja kuka käski sännätä avioliittoon noin nopeasti, varsinkin kun merkit olivat näkyvissä jo ennen häitä? Onko tämä nyt joku köyhemmästä maasta kotoisin oleva, aloittajaa 15 vuotta nuorempi tuontivaimo, kun ap:lle ei normaali suominainen kelpaa?

Vierailija
32/53 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan pakko oli mennä naimisiin, vaikka suhteen toimimattomuus oli ilmiselvää jo sitä ennen? Koska olit sattunut kosimaan ihmistä, jota et tuntenut, niin sitten oli vain pakko? Ja meinaat nyt roikkua hänessä loppuelämäsi, jos vaikka iloksi muuttuisi? Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta en vain tajua.

Vierailija
33/53 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on tätä että facessa oon jo päässy hääkuvan kera hänen profiili kuvakseen mutta tosielämässä kaikkea muuta. Tänään, kun e taas tykännyt jostain, kertoi ettei ikinä halunnut mennä naimisiin mun kanssa, tää on virhe, me ei olla mitään, ilman mua hän ois löytänyt paremman vahvemmin kristillisen miehen, vihaa mua, eroaa nyt. Kirkon edessä näitä aamusta kertoili. Sanoin samaa kuin ennenkin että asiat pitää vain selvittää ja sitten ne lutviutuvat. Ja kerroin että on mahdollista että joku kolmas osapuoli voisi tukea meitä keskustelussa kuten tavattais vaikka meidät vihkinyt pappi tai ammattilainen. Mutta ilmoitti ettei halua edes yrittää että ei halua mitään. Ettei oo halunnutkaan yrittää edes ennen häitä toimia oikein vaan vain pois.että ei halua enää olla mun kanssa, miten hoidetaan asiat!

..ja sit hän ihmettelee kun asiat ei suju kun itse tietoisesti valitsee tuollaisen tien! Sanoin sit lopulta että selvä, selvitetään asiat mutta ettei jää epäselvyyksiä niin otetaan kääntäjä mukaan papin luokse ja haluan myös että yhdessä jutellaan hänen vanhempiensa kanssa tilanne selväksi kun he tässä ovat kokoajan muutenkin jo läheisempiä kuin vaimoni! Että haluan että ei jää epäselvyyksiä, he olleet aina hyviä minua kohtaan. Sitten pyysikin ettei vielä puhuttaisi, hänellä huono olo.ja iltapäivällä tuli pyytämään anteeksi ja sanoi että haluaa aina olla mun kanssa. Ja mentiin kaupungille. Ja taas kun jostain pikku asiasta olin eri mieltä, alkoi kyseenalaistamaan kaikkea. Tää tuntuu vaan IH an hullulta!

Vierailija
34/53 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä te asutte? Minkä maalainen vaimosi on ja missä tutustuitte? Kauanko olitte tunteneet ennen avioliittoa? Entä seurustelleet?

Vierailija
35/53 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:41"]

Tuo näkyy aika monella naisella, jotka monenmoista avio/avo/vauva/parisuhde ym. onnellisuutta jakavat sosiaalisissa medioissa. Karu totuus onkin useimmiten jotain ihan muuta ja usein syy onkin naisessa itsessään, baarikierroksilla tyttöjen kanssa pikku pettämisiä ja wt-hommia.

Tyypillistä tälle ihmistyypille on vielä "huomiohuoraus", eli laitetaan kommentti jolla haetaan muiden uteluita että mitä nyt, kerro kaikki. Lisäksi näkee omia selfieitä meikit naamassa, usein käsitelty jollain filtterillä esim. ylivalottuneeksi ja odotetaan kuinka paljon tulee kommentteja "olet niiin kaunis". Voi hohhoijaa.

Tunnistaako kukaan muu tämänkaltaista käytöstä FB:ssä?

Kulissien ylläpitoa.

[/quote]

Tunnistan. Mulla on kaksi kaveria joiden fb-tilapäivitykset oli niin siirappia ja lovea miestä kohtaan. Pus pus ja rakkauslaulua niin luritusta että ihan oksetti. Toisen mies lähti kävelemään kun lapsi oli noin 2v. Mies oli kuin ilmaa vaimolle, vaikka ei olisi uskonut facebookin perusteella. Toisessa pariskunnassa nainen hehkutti kuinka ihana mies on, mahtava isä jne. Tunnen heidät hyvin ja nauroin aina paskanaurut päivityksille. Miestä ei kotiasiat innosta, joka kuukausi poikien ryyppyreissuja ja vaimo kiltisti hyysää kotona. Lopulta paljastui että miehellä on suhde työkaveriinsa. Kaikki tietää.

Kun olen keskustellut parhaiden ystävieni ja siskojeni kanssa asiasta, he ovat sanoneet samaa. Niillä paskin parisuhde joilla täytyy somessa esittää mahtavaa parisuhdetta. Jostain luin tutkimuksen, jonka mukaan epävarmat ihmiset yrittävät sillä keinoin pönkittää parisuhdettaan.

Vierailija
36/53 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:28"]Kulissit täytyy pitää yllä :')
[/quote]
Tämä

Vierailija
37/53 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tavallista että jakaa facessa kivoja asioita kuin jauhaa veloistaan. Olen hiukan hämmentynyt siitä että positiivinen päivitys on sama kuin narsisti.. Tuo ehkä kertoo jotain sinusta?

Se että naisesi puhuu siitä että teidän pitää erota tai muuta on enemmän ongelma. Kyllä sinun luulisi tietävän onko Facebookin antama kuva oikeampi kuin kotona kerrottu vai liioitteleeko molempia? Kaikilla on ongelmia mutta mikä sitten on totuus?

Oli niin tai näin, tärkeää on että jaat elämän ihmisen kanssa joka lähinnä puhuu erosta. Miksi se niin tekee? Ehkä pelkää jotain?

Vierailija
38/53 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dramaattinen ja huomionhakuinen nainen. Katsonut liikaa telkkaria ja haluaa somessa esittää elävänsä unelmaelämää. Joko on oikeasti masentunut ja katuvainen tai sitten yrittää syystä tai toisesta manipuloida sinua, eli näyttelee elämänsä jokaisella osa-alueella. En jatkaisi tuollaisen kanssa.

Vierailija
39/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä itsekin olen että some ei tee hyvää tuon luonteen kehitykselle. Eikä tosiaan tunnu toimivan avioliitto kun on mulle vieras maa eikä nainen kuulemma voi kunnioittaa kun en hallitse ja ymmärrä kaikkea maassaan. Joten suomi tarjoaisi muutoksen rutiineihin, mitä usein suositellaan jotta aivot oppivat uusia tapoja reagoida, vanhassa tyylissä on muuten liian helppo pysyä. Seksi tuli mukaan jollain tapaa, hän kuulemma jo nauttiikin siitä ja ollaan varman päälle vain sitten harrastettu kun ovulaatio on ohitse eli se puoli on kunnossa, vaikkei kyllä kovin erikoiselta tunnu kun läheisyys muuten poissa eikä pussatakaan mutta kaikessa voi kehittyä. Avioehtosopimus ajattelin kyllä vaatia ennen kuin paperit pannaan suomeen, sillä kun hänen puheet muuttuu kuin tuulen suunta aina ja on jo puhunut erosta usein niin en ole omaisuus kuvioita tähän mukaan ottamassa jos tämä sitoutumisen periaate on yksipuolista kerran. Se voi kyllä olla kriisin paikka jos sen otan puheeksi. Mutta kyllähän tässä toivoa on, moni nuori kasvaa aikaisemmaksi lähtiessään kauas kotoa, hän toki jo 26 mutta eihän se ikä asioita muuta jos ei ole kokemusta.

Vierailija
40/53 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea vaan teille. Todella vaikea ymmärtää, miksi oikeasti olette tuossa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän