Mitä harrastatte?
Kommentit (24)
Lukeminen, opiskelu, kävely, luonnon tarkkailu ja ihailu, kasvit
Pitsin nypläys, kuviokellunta, mölkky.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:19"]Eli mitä harrastuksia teillä on?
[/quote]
Kuntosalilla 2-3 kertaa viikossa ja salibandyä 1-2 kertaa viikossa.
Terveisin M45 183cm/80kg
Pöytätennis, rullaluistelu, lätkä..
Valokuvaus. Kuntosalista siirryin kahvakuulailemaan puolisen vuotta sitten.
Miten seksiä harrastetaan? Jossain ryhmässä? Opetellaan yhdessä uusia tapoja, kilpaillaan, kehitetään taitoja? Onko seksinharrastajilla omia facebook-ryhmiä, missä jaetaan kokemuksia, sovitaan seksitapaamisia ja myydään kirpputorilla seksiharrastusvälineitä? Keräilettekö harrastukseenne jotain materiaalia, lehtiä, seksivälineitä, elokuvia? Minkä ikäisille seksi sopii harrastuksena?
Ihmetyttää ihmiset, joille seksi on muka harrastus. Sehän on sama kuin sanoisi harrastavansa syömistä tai paskalla käymistä...
Harrastan kestävyysjuoksua, kuntosalia, uintia ja pyöräilyä. Lisäksi luen paljon. Minulla on myös urheiluaiheinen blogi. Tekisi mieli aloittaa syksyllä joku uusi harrastus; ammunta tai miekkailu kiinnostaisi, sekä tankotanssi :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:19"]Eli mitä harrastuksia teillä on?
[/quote]
Kuntosalilla 2-3 kertaa viikossa ja salibandyä 1-2 kertaa viikossa.
Terveisin M45 183cm/80kg
[/quote]
Miksi alapeukku tälle? Pitäisikö miehen olla pallomaha laihaläski vai tässä iässä ?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:54"]
Harrastan kestävyysjuoksua, kuntosalia, uintia ja pyöräilyä. Lisäksi luen paljon. Minulla on myös urheiluaiheinen blogi. Tekisi mieli aloittaa syksyllä joku uusi harrastus; ammunta tai miekkailu kiinnostaisi, sekä tankotanssi :)
[/quote]
Ohis, olen harrastanut ammuntaa ja miekkailua ja käynyt kokeilemassa tankotanssia. Oletko tutustunut nykyaikaisiin 5-ottelijoihin? Lajeina ovat juoksu (juuri tuo pitkänmatkan), uinti (kisoissa uidaan vaparia), miekkailu, ammunta ja ratsastus. Osa 5-ottelijoista jättää ratsastuksen pois eli ovat 4-ottelijoita. Kuntosali ja pyöräily tukisivat tosi hyvin noita lajeja :)
Harrastan itse 5-ottelua, mutta eniten treenaan ratsastusta, uintia ja miekkailua.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:44"]
Ihmetyttää ihmiset, joille seksi on muka harrastus. Sehän on sama kuin sanoisi harrastavansa syömistä tai paskalla käymistä...
[/quote]
No miksi sitten aina sanotaan, että jotkut "harrastivat seksiä"?
Pianonsoittoa, kirjoittamista ja lenkkeilyä.
14: Ei ainakaan pitäisi olla niin herkkä, että ihmettelee yhtä alapeukkua.
Oliko tämä mukamas joku seuranhakuketju? Sun ikä, paino ja pituus ovat aivan yhdentekeviä ja niiden esitteleminen on pinnallista. Luuletko, että on uskottavaa esittää jotain lukuja anonyymipalstalla?
harrastan koiraurheilua ja sieltä kuningaslajia eli IPO
Kuntosali