Pattitilanne seksissä
Seksi (minun kansaani siis) ei ole miehelle sellainen tarve, että mies tekisi enää nykyään aloitetta kuin ehkö pari kertaa kuussa, jos sopiva hetki. Itse haluaisin lähes päivittäin, en samalla tavalla tyydyty masturbaatiolla. Mies on sanonut että jos haluan enemmän seksiä, voisin tehdä useammin aloitteita, mitta en enää halua tehdä aloitteita kuin korkeintaan kerran viikossa jos silloinkaan, koska silloin kun tein useammin mies alkoi sanoa illalla jo valmiiksi, että tänään ei jaksa, et kai taas ole haluamassa jne.
Mitä tekisitte tilanteessa?
Kommentit (56)
Keskustelisin tosta, että eipä oikein enää innosta tehdä aloitetta kun ei mies itse näköjään sua halua ja usein kieltäytyykin ja kysyisin, että missä vika. Jos ei alkaisia muuttua paremmaksi niin jättäisin, en mä jäisi sellaiseen parisuhteeseen, johon en kaikilta osa-alueilta olisi edes suhteellisen tyytyväinen.
Mies on selittänyt vähäistä kiinnostustaan terveysongelmilla ja stressillä ja toisaalta viileällä suhteella. Ap
Luultavasti miehesi haluaa panna jotain laihempaa ja kauniinpaa naista.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:16"]Mies on selittänyt vähäistä kiinnostustaan terveysongelmilla ja stressillä ja toisaalta viileällä suhteella. Ap
[/quote]
No sitten sano miehelle, että onko valmis panostamaan parisuhteeseen ja tekenään jotain noiden asioiden eteen vai oliko tämä sitten tässä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:17"]Luultavasti miehesi haluaa panna jotain laihempaa ja kauniinpaa naista.
[/quote] tai nuorempaa... Olen paljon laihempi kuin mies eli tuskin ainakaan läskini on se turnoff. Ja kyllähän se haluaa ja on sen aloitueenkin tehnyt sen parisen kertaa kuussa, jos mä en ole ollenkaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:16"]Mies on selittänyt vähäistä kiinnostustaan terveysongelmilla ja stressillä ja toisaalta viileällä suhteella. Ap
[/quote]
No sitten sano miehelle, että onko valmis panostamaan parisuhteeseen ja tekenään jotain noiden asioiden eteen vai oliko tämä sitten tässä.
[/quote] kuulemma on, mutta ei se hirveästi käytäntöön asti ole näkynyt. Tässä on ruuhkavuodet menossa kyllä... Ap
Ei välttämättä nuorempaa mutta erilaista. Vaikka olet laihempi kuin miehesi ei se tarkoita sitä että olet miehesi silmissä seksikäs. Mitä jos miehesi haluaa panna fitnestypyjä? Oletko sellainen?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:16"]Mies on selittänyt vähäistä kiinnostustaan terveysongelmilla ja stressillä ja toisaalta viileällä suhteella. Ap
[/quote]
[/quote] kuulemma on, mutta ei se hirveästi käytäntöön asti ole näkynyt. Tässä on ruuhkavuodet menossa kyllä... Ap
[/quote]
No sitten olisin itse jo jättänyt.
Ei mene tasan onnen lahjat. Minä olen hyvinkin seksuaalinen mies, mutta tietenkin onnistuin löytää vaimon jolle riittää muutama kerta vuodessa. Plääh.
M
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:28"]Ei välttämättä nuorempaa mutta erilaista. Vaikka olet laihempi kuin miehesi ei se tarkoita sitä että olet miehesi silmissä seksikäs. Mitä jos miehesi haluaa panna fitnestypyjä? Oletko sellainen?
[/quote] olen. Ainakin melkein.
Silläkin mies ikään kuin oikeuttaa sitä ettei tee aloitteita, että minä en kymmeneen vuoteen tehnyt yhtään aloitetta. Ap
Kokeile jotain uutta juttua sängyssä, kun seuraavan kerran saat sänkyyn
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:16"]Mies on selittänyt vähäistä kiinnostustaan terveysongelmilla ja stressillä ja toisaalta viileällä suhteella. Ap
[/quote]
[/quote]
No sitten olisin itse jo jättänyt.
[/quote] monesko uusperhkuvio sulla on menossa?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:36"]Kokeile jotain uutta juttua sängyssä, kun seuraavan kerran saat sänkyyn
[/quote] minun aloitteestani ollaan kokeiltu vaikka mitä kuluneen vuoden aikana. Alkaa olla jo vaikeuksia keksiä uusia asioita. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:28"]Ei välttämättä nuorempaa mutta erilaista. Vaikka olet laihempi kuin miehesi ei se tarkoita sitä että olet miehesi silmissä seksikäs. Mitä jos miehesi haluaa panna fitnestypyjä? Oletko sellainen?
Silläkin mies ikään kuin oikeuttaa sitä ettei tee aloitteita, että minä en kymmeneen vuoteen tehnyt yhtään aloitetta. Ap
[/quote]
Ja miksihän et tehnyt yhtään aloitetta kymmeneen vuoteen...?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:28"]Ei välttämättä nuorempaa mutta erilaista. Vaikka olet laihempi kuin miehesi ei se tarkoita sitä että olet miehesi silmissä seksikäs. Mitä jos miehesi haluaa panna fitnestypyjä? Oletko sellainen?
[/quote]
Ja miksihän et tehnyt yhtään aloitetta kymmeneen vuoteen...?
[/quote] en uskaltanut, kehdannut enkä halunnut. Ap
Hae rakastaja. Nöyryyttävää tuollainen, kun miestä ei kiinnosta.
No sellaista se usein on jos on "ruuhkavuodet". Aina ei saa mitä itse haluaa ja sen kanssa vaan pitää elää! Teillä sentään on seksiä. Osta itsellesi seksileluja ja leiki niillä vaikka joka päivä.
Ja aina voi tehdä alotteita ja vähän vongata mutta ei saa suuttua jos kumppani sanoo ei sillä ei mieskään aina ole mikään seksirobotti. Toista ei voi muuttaa mutta itseään ja omaa asennetta voi muuttaa jos haluaa...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:34"]Ei mene tasan onnen lahjat. Minä olen hyvinkin seksuaalinen mies, mutta tietenkin onnistuin löytää vaimon jolle riittää muutama kerta vuodessa. Plääh.
M
[/quote]
Sama vika.
T.m
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:16"]Mies on selittänyt vähäistä kiinnostustaan terveysongelmilla ja stressillä ja toisaalta viileällä suhteella. Ap [/quote] No sitten sano miehelle, että onko valmis panostamaan parisuhteeseen ja tekenään jotain noiden asioiden eteen vai oliko tämä sitten tässä. [/quote] kuulemma on, mutta ei se hirveästi käytäntöön asti ole näkynyt. Tässä on ruuhkavuodet menossa kyllä... Ap [/quote] No sitten olisin itse jo jättänyt.
[/quote]
Olisi kiva kuulla mitkä olisi kommentit jos mies jättäisi ruuhkavuosissa naisen joka ei anna joka päivä pillua.
Up