Haluaisin kostaa yhdelle miehelle päästäkseni hänestä eroon
...henkisesti. Hän sai minut pauloihinsa antamalla huomiota niin kauan, että ihastuin. Luulin hänen huomiotaan tunteiksi minua kohtaan ja tulin todella onnelliseksi. Kunnes mies pudotti pommin ja sanoi, ettei haluakaan minua tai suhdetta.
Tämä tapahtui vaikka hänen piti tietää, että olen haavoittuvainen tällaisissa asioissa, siksi pelkkä hänen jättämisensä ei nyt riitä. Janoan kostoa.
Toinen olisi tietenkin kertoa hänelle, että olin haavoittuvainen ja koin hänen vain hyväksikäyttäneen minua. Vedota tavallaan hänen omatuntoonsa ja tunteisiinsa hänen tehtyään virheen, koska ei se nyt ihan pelkkä vahinko olllut. Mutta minun on aika vaikea puhua sellaista hänelle, koska mun on vaikea puhua siitä puolesta kenellekään. Mutta haluan, että hän kärsii, niin kuin minäkin olen kärsinyt hänen takiaan. Kosto elää!
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:32"] Siis kerrohan nyt konkreettisesti miten se mies antoi ymmärtää haluavansa muutakin kuin kaveruutta? [/quote] No oikeasti, en ihastu miehiin, jotka eivät osoita selkeästi, että ovat ihastuneita. Koska en tosiaan tahdo mitään ylimääräisiä sydänsuruja! Mutta oli siinä halauksia ja yhteisessä illanvietossa halusi vetää juuri minua kelkalla pois viettopaikalta vaikka oli tosi ujo, eli ei yleensä tee mitään naisten suuntaan ja käytti sellaista mannehahmoa puhuakseen mulle että missä oon ollut kun hän ei ole nähnyt mua pitkään aikaan ja hänellä on ollut ikävä minua... Ajattelin, että hahmon takaa voi kokeilla kepillä jäätä, että nauranko mä vaan vai mitä.... ap [/quote] Kyllä vähän enemmän pitäisi vihjeitä olla että voisi kuvitella toisen olevan ihastunut. Kyllä kaverit ikävöivät toisiaan, halailevat jne.
[/quote]
Ai jos tapaa jollain kurssilla, niin 3-4 päivän päästä? On minua pyydetty elokuviinkin, eikä kyse ole ollut kaveruudesta. Tuo mies teki paljon enemmän. Emme ollleet tuttavia tai kavereita, vaan tuntemattomia. Miksei jättänyt rauhaan kun en mä kaverillisesti leikkinyt takaisin?
ap
[/quote]
Sanoitko sinä hänelle jätä minut rauhaan?! Sanoit aiemmin, että hän pitää vieläkin yhteyttä, mutta sinä et saa sanottua ei. Sinä olet käytöksen mahdollistaja, jolla on yhtäläisesti oma vastuunsa!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:19"]
Eli suomeksi annoit seksiä miehelle ja kuvittelit saavasi parisuhteen ja nyt vituttaa?
[/quote]
En antanut seksiä, mutta olemme kyllä tavanneet ja käyneet kahvilla ja näin. Ihastuin ja toivoin saavani rakkautta ja vituttaa kun toisen huomio olikin hänen itsetuntonsa pönkitystä, vaikka hänen piti tietää, että se vain haavoittaa.
ap
[/quote]
Voi voi.. kun miehetkin saavat sadoilta naisilta huomiota, koska naiset yleisesti ovat huomiohuoria ja kaipaavat sitä huomiota, vaikka eivät olisi kiinnostuneita. Sait maistaa naisten omia lääkkeitä.
get over it.
[/quote]
Jos naiset toimivat vilpillisesti niin se ei poista oikeuttani tuntea näin.
ap
[/quote]
Ei sinulla ole mitään oikeutta kostoon, ellei toinen ole tahalleen sinua satuttanut, ja siitähän ei ole mitään todisteita.
Tyhmä kanttura, sua pitäis vetää naamaan oikein kunnolla. Olet kaiken paskan ansainnut jota elämä suolle tuo. Kuole pois.
Ikävä kyllä näitä pelurimiehiä on paljon, jotka siis antavat ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa. Näistä ei nuoria tyttöjä varoitella, vaan aina vaan varoitellaan niistä p****n vonkaajista, no kun kelpaisi edes se p****, mutta kun ei. En itsekään oikeasti ymmärrä näiden miesten motiivia, enkä todellakaan kelpuuttaisi "ystäväksi" kun tilanne lopulta selviää. Työelämässä olen kahteen tällaiseen törmännyt ja se on vähän hankalaa kun ei eroonkaan pääse, vaikka tosiaan en itseäni heidän kanssaan ole mitenkään edes mokannut.
[/quote]
Juuri näin. Sympatiseeraan miestä todella paljon, mutta on vaikeaa antaa anteeksi tuollaista käytöstä. Jos hän olisi saanut minulle jotenkin alusta asti perille, että EI halua varmasti mitään suhdetta, mitta tykkää minusta muuten (mikä on minun kylläkin mahdottoman hankala uskoa, mutta se on toinen asia ehkä) niin silloin olisi kivaa olla frendejä. Jaamme ennenkaikkea paljolti samat tunne-elämän ongelmat. Mutta en mä nyt viitsi enkä sitäpaitsi edes pystykään... Ehdin rakastua niin lujaa aikojen saatossa. Mies on huijannut muitakin kuin vain minua, itse mulle pokkana kertoi (ei siis huijanneensa, mutta naisten reaktioita, en kyllä yllättynyt yhtään.) Oli yhdellekin seurustelua ehdottaneelle sanonut: ei tavata enää koskaan. Justiinsa. Nainen varmaan halusi häntä niin mielettömän yksipuolisesti, että ihan omasta päästään keksi toivoa seurustelua, kun miehen fiilis oli ei tavata enää koskaan, muahhahaha. Ettet ois ihan antanut ymmärtää jotain, nii.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:20"]
Tässä on tainnut käydä nyt niin, että mies on halunnut susta kaverin ja sinä olet omassa pilvilinnassasi ottanut ystävällisen käytöksen siten että luulit miehen haluavan jotain enemmän vaikka ei halunnut. Eli olet omassa päässäsi elätellyt toiveita ja kun ne eivät toteutuneet niin olet vihainen tälle miehelle. Pitäiskö nyt vähän katsoa sinne peiliin.
[/quote]
Meilläpä ei ole asiasta mitään tietoa, joten turha keittiöpsykologisoida.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:32"] Siis kerrohan nyt konkreettisesti miten se mies antoi ymmärtää haluavansa muutakin kuin kaveruutta? [/quote] No oikeasti, en ihastu miehiin, jotka eivät osoita selkeästi, että ovat ihastuneita. Koska en tosiaan tahdo mitään ylimääräisiä sydänsuruja! Mutta oli siinä halauksia ja yhteisessä illanvietossa halusi vetää juuri minua kelkalla pois viettopaikalta vaikka oli tosi ujo, eli ei yleensä tee mitään naisten suuntaan ja käytti sellaista mannehahmoa puhuakseen mulle että missä oon ollut kun hän ei ole nähnyt mua pitkään aikaan ja hänellä on ollut ikävä minua... Ajattelin, että hahmon takaa voi kokeilla kepillä jäätä, että nauranko mä vaan vai mitä.... ap [/quote] Kyllä vähän enemmän pitäisi vihjeitä olla että voisi kuvitella toisen olevan ihastunut. Kyllä kaverit ikävöivät toisiaan, halailevat jne.
[/quote]
Ai jos tapaa jollain kurssilla, niin 3-4 päivän päästä? On minua pyydetty elokuviinkin, eikä kyse ole ollut kaveruudesta. Tuo mies teki paljon enemmän. Emme ollleet tuttavia tai kavereita, vaan tuntemattomia. Miksei jättänyt rauhaan kun en mä kaverillisesti leikkinyt takaisin?
ap
[/quote]
Sanoitko sinä hänelle jätä minut rauhaan?! Sanoit aiemmin, että hän pitää vieläkin yhteyttä, mutta sinä et saa sanottua ei. Sinä olet käytöksen mahdollistaja, jolla on yhtäläisesti oma vastuunsa!
[/quote]
En, koska annoin ensin ymmärtää, että turhaan sä mulle huomiota annat, kun et kuitenkaan minua tahdo. Se oli mulle ihan normaalia, että mies tulee, mies kuvittelee, että multa saa, mies huomaa, että ei saakaan, mies poistuu. Tämä ei poistunutkaan jolloin ihastuin. Sitten mua ei tietenkään enää haitannut se huomio, joka vaan jatkui, eikä tuntunut kyllä tippaakaan kaverilliselta. Lisäksi mies puhui haluavansa parisuhteen (ei suoraa mulle, vaan kurssilla) joten oli aika vaikea keksiä, että hän tuhlaa aikaa kaverin etsimiseen.
ap
Noniin, oletko koskaan kuullut tällaisesta järjestelmästä kuin tapailu eli ns deittailu? Ihmiset tapailevat toisiaan, flirttailevat ja varmasti jopa hakevatkin elämän kumppania mutta sitten tutustuttuaan paremmin ei välttämättä tahdokkaan seurustella tai muuta tulevaisuutta toisen kanssa. Eiköhän tässä ole käynyt vain niin ja miehen puolelta hyvinkin järkevää sanoa suoraan eikä elätellä liikaa toiveita kun huomaa että toisen tunteet ovat alkaneet menemään vakavemmaksi kuin omat. Eikai kukaan ala seurustelemaan/perustamaan perhettä ihmisen kanssa jota ei tunne. Elämä on täynnä pettymyksi ja ne täytyy vain hyväksyä. Kosto ei auta ketään
Mitä sä jauhat enää? Miestä ei kiinnosta, piste. Jatka elämääsi. Ilmeisesti sulla on melkoinen pakkomielle jos et pysty asiaa jättämään tähän. Älä nyt mene ja nolaa itseäsi jollain "kostoyrityksellä". Miestä ihan oikeasti tuskin kiinnostaa enää vaikka mitä menisit inisemään. Jos toinen ihminen ei kiinnosta niin se ei kiinnosta. Ymmärretty?
En nyt puhuisi kostosta, mutta minusta ainoa oikea reaktio on pistää välit täysin poikki. Syynä (jos sellaista kysyy) voisi sanoa että teillä on hyvin erilaiset arvot elämässä ja ihmissuhteissa. Sinusta ei ole oikein vedättää ihmisiä tuolla tavoin ja hänestä asiassa ei ole mitään outoa/tuomittavaa. Tuollaisella käytöksellä voi aiheuttaa ainakin herkille ihmisille jopa mielenterveysongelmia. Minusta ihan riittävä syy ystävyyden päättämiseen on jos ei voi luottaa toiseen ja siihen että hän haluaa sinulle hyvää. Todennäköisesti hän keräilee joitakin pisteitä kuinka monen naisen pään on onnistunut sekoittamaan. On varmaan itse kuitenkin hyvin epävarma eikä ehkä pysty suhteeseen kenenkään kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:58"]
Ikävä kyllä näitä pelurimiehiä on paljon, jotka siis antavat ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa. Näistä ei nuoria tyttöjä varoitella, vaan aina vaan varoitellaan niistä p****n vonkaajista, no kun kelpaisi edes se p****, mutta kun ei. En itsekään oikeasti ymmärrä näiden miesten motiivia, enkä todellakaan kelpuuttaisi "ystäväksi" kun tilanne lopulta selviää. Työelämässä olen kahteen tällaiseen törmännyt ja se on vähän hankalaa kun ei eroonkaan pääse, vaikka tosiaan en itseäni heidän kanssaan ole mitenkään edes mokannut.
[/quote]
Juuri näin. Sympatiseeraan miestä todella paljon, mutta on vaikeaa antaa anteeksi tuollaista käytöstä. Jos hän olisi saanut minulle jotenkin alusta asti perille, että EI halua varmasti mitään suhdetta, mitta tykkää minusta muuten (mikä on minun kylläkin mahdottoman hankala uskoa, mutta se on toinen asia ehkä) niin silloin olisi kivaa olla frendejä. Jaamme ennenkaikkea paljolti samat tunne-elämän ongelmat. Mutta en mä nyt viitsi enkä sitäpaitsi edes pystykään... Ehdin rakastua niin lujaa aikojen saatossa. Mies on huijannut muitakin kuin vain minua, itse mulle pokkana kertoi (ei siis huijanneensa, mutta naisten reaktioita, en kyllä yllättynyt yhtään.) Oli yhdellekin seurustelua ehdottaneelle sanonut: ei tavata enää koskaan. Justiinsa. Nainen varmaan halusi häntä niin mielettömän yksipuolisesti, että ihan omasta päästään keksi toivoa seurustelua, kun miehen fiilis oli ei tavata enää koskaan, muahhahaha. Ettet ois ihan antanut ymmärtää jotain, nii.
ap
[/quote]
Mitä sen helvetin paskakasan pitäisi tehdä?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:11"]Mitä sen helvetin paskakasan pitäisi tehdä?
[/quote]
Olla säälistä ap:n kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:07"]
Noniin, oletko koskaan kuullut tällaisesta järjestelmästä kuin tapailu eli ns deittailu? Ihmiset tapailevat toisiaan, flirttailevat ja varmasti jopa hakevatkin elämän kumppania mutta sitten tutustuttuaan paremmin ei välttämättä tahdokkaan seurustella tai muuta tulevaisuutta toisen kanssa. Eiköhän tässä ole käynyt vain niin ja miehen puolelta hyvinkin järkevää sanoa suoraan eikä elätellä liikaa toiveita kun huomaa että toisen tunteet ovat alkaneet menemään vakavemmaksi kuin omat. Eikai kukaan ala seurustelemaan/perustamaan perhettä ihmisen kanssa jota ei tunne. Elämä on täynnä pettymyksi ja ne täytyy vain hyväksyä. Kosto ei auta ketään
[/quote]
Äh, se on ihan eri asia. Ihan kuin nyt et olisi lukenut ketjua tai ainakaan ymmärtänyt.
ap
Ymmärrän aloittajaa.
Ihmissuhteissa on paljon hyväksikäyttöä. Aloittajan tapauksessa ei kuitenkaan päästy todelliseen hyväksikäyttöön eli pitkäaikaiseen vedätykseen seksisuhteen muodossa. Se on kuitenkin aika yleistä miesten toimesta. Saadakseen seksiä sinkkumiehen pitää löytää jostain suostuvainen nainen tai seksittömässä liitossa elävän miehen pitää löytää sellainen. Miten sen löytää? Moni ottaa valheet avuksi saadakseen naisen kellistettyä petiin. Se on ala-arvoista ja tuomittavaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:46"]
Kosto olisi sekin, että mies saisi tietää tuskasta, jota on aiheuttanut, mutta sitä on vaikeaa toteuttaa, koska kuten sanoin, minun on itsenikin vaikeaa päästä siihen käsiksi (tuskin olisin muuten tällaiseen mieheen edes ihastunut, vaan olisin alusta asti kun hommaan tuli eka epäselvä kohta niin kävellyt pois) ja vaikka jotenkin pääsisin niin esittää tunteeni niin, että mieskin käsittää miten paljon minuun sattui on edelleen vaikeaa, jos sillä nyt jotain tunne-elämän häiriöitä on, kuten on hyvin ilmeistä, että on.
ap
[/quote]Ni ei mies välitä mistään tunne-elämän esittelyistä. Anna olla vaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:10"]
En nyt puhuisi kostosta, mutta minusta ainoa oikea reaktio on pistää välit täysin poikki. Syynä (jos sellaista kysyy) voisi sanoa että teillä on hyvin erilaiset arvot elämässä ja ihmissuhteissa. Sinusta ei ole oikein vedättää ihmisiä tuolla tavoin ja hänestä asiassa ei ole mitään outoa/tuomittavaa. Tuollaisella käytöksellä voi aiheuttaa ainakin herkille ihmisille jopa mielenterveysongelmia. Minusta ihan riittävä syy ystävyyden päättämiseen on jos ei voi luottaa toiseen ja siihen että hän haluaa sinulle hyvää. Todennäköisesti hän keräilee joitakin pisteitä kuinka monen naisen pään on onnistunut sekoittamaan. On varmaan itse kuitenkin hyvin epävarma eikä ehkä pysty suhteeseen kenenkään kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:58"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Jooooh, oot oikeassa. Kunpa vain saisin voimia tuohon. Juuri noin mun pitäis tehdä. Annoit muuten hienot syyt mulle, ehkä noista voi ymmärtää jotain, jos jokin ymmärtämisenhalu mielessänsä käy. En itsekään aina ole ollut elämässäni niin onnistuva, ehkä sitä ei haluaisi torpata toiselta mahdollisuutta myös olla ystäväni, jos sellaista tarttis, sen vuoksi, että tiedän, mitä olla erilainen kuin kaikki muut on. Mutta kun en mä pysty tähän. Ehkä pelkään, että mulle joku toinen sit sanois noin myös, sen sijaan, että yrittäisi opettaa, missä tein väärin, mutta jos niin kävis, niin ehkä se olis sitten mulle vain oikein ja sen kestäisin. Eihän se tietty ole mun vastuulla ketään opettaakaan, se vaan, kun tykkäsin hänestä, miksi se ei ole sille arvokas asia????
ap
Mies ensiksi ottanut kontaktia kun halusi tutustua aloittajaan, myöhemmin kuitenkin huomasi ettei taida suhteessa ystävyyttä enempää olla. Joten mitä mies teki väärin? Jos ottaa kontaktia tuntemattomaan, pitäisi sillä sekunnilla tietää onko ihminen juuri se oikea? Mitä helvetin logiikkaa toi on :D siksi otetaan kontaktia että TUTUSTUTAAN ja selviää haluaako mennä pidemmälle ja aloittaa kenties suhteen. No mies ei halunnut. Se nyt aloittajan pitää vaan hyväksyä. Elämässä ei saa aina kaikkea mitä itse haluaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:19"]
Jooooh, oot oikeassa. Kunpa vain saisin voimia tuohon. Juuri noin mun pitäis tehdä. Annoit muuten hienot syyt mulle, ehkä noista voi ymmärtää jotain, jos jokin ymmärtämisenhalu mielessänsä käy. En itsekään aina ole ollut elämässäni niin onnistuva, ehkä sitä ei haluaisi torpata toiselta mahdollisuutta myös olla ystäväni, jos sellaista tarttis, sen vuoksi, että tiedän, mitä olla erilainen kuin kaikki muut on. Mutta kun en mä pysty tähän. Ehkä pelkään, että mulle joku toinen sit sanois noin myös, sen sijaan, että yrittäisi opettaa, missä tein väärin, mutta jos niin kävis, niin ehkä se olis sitten mulle vain oikein ja sen kestäisin. Eihän se tietty ole mun vastuulla ketään opettaakaan, se vaan, kun tykkäsin hänestä, miksi se ei ole sille arvokas asia????
ap
[/quote]Kaikki ovat erilaisia kuin muut.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:07"]
[/quote]
Äh, se on ihan eri asia. Ihan kuin nyt et olisi lukenut ketjua tai ainakaan ymmärtänyt.
ap
[/quote]
Eihän se mitenkään voi niin olla. On vain ap pyhä totuus, jota hänen pitää levittää kuten evankeliumia ja sen kyseenalaistaminen on lähes henkilökohtainen loukkaus.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:46"]
Kosto olisi sekin, että mies saisi tietää tuskasta, jota on aiheuttanut, mutta sitä on vaikeaa toteuttaa, koska kuten sanoin, minun on itsenikin vaikeaa päästä siihen käsiksi (tuskin olisin muuten tällaiseen mieheen edes ihastunut, vaan olisin alusta asti kun hommaan tuli eka epäselvä kohta niin kävellyt pois) ja vaikka jotenkin pääsisin niin esittää tunteeni niin, että mieskin käsittää miten paljon minuun sattui on edelleen vaikeaa, jos sillä nyt jotain tunne-elämän häiriöitä on, kuten on hyvin ilmeistä, että on.
ap
[/quote]Ni ei mies välitä mistään tunne-elämän esittelyistä. Anna olla vaan.
[/quote]
Kyllä on miehiä, joilla on tunne-elämää. Tällä miehellä on, vaikka onnistui käyttäytymään näin.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:43"]
Entä sitten. Vaikka mies olisi ollut aluksi kiinnostunut, mutta sitten kun tutustui vähemmän hurmaavaan luonteeseesi, jota olet meille täälläkin esitellyt, niin ihmekös jos kiinnostus lakkasi. Ja tästäkö syystä hänelle pitäisi kostaa? Olet pahempi kuin palstan lassukat. Oikein emätussukka!
[/quote]
Ei ole näin. Kun et tiedä kaikkea, niin älä tee oletuksia liikaa.
ap