S24-deitti: 45-v mies etsii naista 18-27v...
Tämmönen bodari siellä haki seuraa...Mitähän luulee löytävänsä? Onko todellisuudentaju ihan mennyttä vai niin paha ikäkriisi että näin oireilee? Ei ollut edes komea.
Kommentit (30)
Todellisuudentaju tainnut jäädä nuoruuteen
Jotkut luulevat että nettideittipalveluun voi laittaa kriteereiksi vaikka miten optimistisia toiveita, ja sitten ihmettelevät kun eivät saa yhteydenottoja keneltäkään. Toki on mahdollista että tällekin joku vastaa.
Paljon riippuu siitä, kuinka suureksi mies on profiilissaan ilmoittanut lompakkonsa paksuuden.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:32"]
Ei ollut edes komea.
[/quote]
No naisethan ei muutenkaan omien sanojensa mukaan välitä miehen ulkonäköä - ja arvioivat 80% miehistä muutenkin keskimääräistä rumemmaksi.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:45"]Paljon riippuu siitä, kuinka suureksi mies on profiilissaan ilmoittanut lompakkonsa paksuuden.
[/quote]
tossa ei kyllä ees lompakon paksuus pelasta. ...
N18
Taidanpa samaa mallia noudattaen minäkin laittaa ikähaarukaksi kumppanilleni 18-20v. T. nainen 38v
Ap ei tainnut osua ikähaarukkaan? Seuraavaan ilmoitukseen sitten vaan. Ei kannata alkaa katkeraksi.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:52"]
Ap ei tainnut osua ikähaarukkaan? Seuraavaan ilmoitukseen sitten vaan. Ei kannata alkaa katkeraksi.
[/quote]
Katsoin vain että mikäs puolialaston mies tässä profiilissa vaikka onkin liian vanha minulle (itse olen 37v). Meinasin revetä kun luin että en tosiaan kuulunut kyllä hänenkään ikähaarukkaansa :D t. AP
No mitä ihmeellistä tossa on? Oikeastiko luulet
Heh, lähti liian aikasin viesti. Mutta niin, oikeastiko luulet että KUKAAN nuori nainen ei halua tuon ikäistä miestä? Meitä on moneen junaan ;) Itsellä parhaat seksikokemukset juurikin yli 40-vuotiaiden miesten kanssa. -N21
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:50"]
Taidanpa samaa mallia noudattaen minäkin laittaa ikähaarukaksi kumppanilleni 18-20v. T. nainen 38v
[/quote]
Vaikka varmaan vitsinä sanot, mutta oikeasti saisit ihan saletisti vastauksia.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:58"]
Heh, lähti liian aikasin viesti. Mutta niin, oikeastiko luulet että KUKAAN nuori nainen ei halua tuon ikäistä miestä? Meitä on moneen junaan ;) Itsellä parhaat seksikokemukset juurikin yli 40-vuotiaiden miesten kanssa. -N21
[/quote]
Itse en vielä ole yli 40-v miestä kokeillut. Ehkä olen sitten menettänyt jotain todella erikoista...vaikea uskoa. T. AP
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:58"]
[/quote]
Tavaraa ei ole paljon säästelty?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:56"]
Katsoin vain että mikäs puolialaston mies tässä profiilissa vaikka onkin liian vanha minulle (itse olen 37v). Meinasin revetä kun luin että en tosiaan kuulunut kyllä hänenkään ikähaarukkaansa :D t. AP
[/quote]
Meinasit revetä kiukusta, otaksun.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:58"]
[/quote]
Tavaraa ei ole paljon säästelty?
[/quote]
No kahdeksan seksikumppania on tähän mennessä kertyny, ei liikaa mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:58"] Heh, lähti liian aikasin viesti. Mutta niin, oikeastiko luulet että KUKAAN nuori nainen ei halua tuon ikäistä miestä? Meitä on moneen junaan ;) Itsellä parhaat seksikokemukset juurikin yli 40-vuotiaiden miesten kanssa. -N21 [/quote] Tavaraa ei ole paljon säästelty? [/quote] No kahdeksan seksikumppania on tähän mennessä kertyny, ei liikaa mielestäni.
[/quote]
Miksi olet sitten antanut niin monelle vanhalle ukolle? Hyi.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:50"]
[/quote]
Tee se. Varmasti tulee nuoria kolleja sua panemaan. Tuo on paljon terveempi tapa suhtautua asiaan, kuin nuoria naisia etsivien varttuneempien miesten vähättely.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:58"] Heh, lähti liian aikasin viesti. Mutta niin, oikeastiko luulet että KUKAAN nuori nainen ei halua tuon ikäistä miestä? Meitä on moneen junaan ;) Itsellä parhaat seksikokemukset juurikin yli 40-vuotiaiden miesten kanssa. -N21 [/quote] Tavaraa ei ole paljon säästelty? [/quote] No kahdeksan seksikumppania on tähän mennessä kertyny, ei liikaa mielestäni.
[/quote]
Miksi olet sitten antanut niin monelle vanhalle ukolle? Hyi.
[/quote]
Miten niin monelle? Kolme näistä seksikumppaneista on ollut 40+ ikäisiä.
No niinhän ne kaikki haaveilee.