Haluaisin kostaa yhdelle miehelle päästäkseni hänestä eroon
...henkisesti. Hän sai minut pauloihinsa antamalla huomiota niin kauan, että ihastuin. Luulin hänen huomiotaan tunteiksi minua kohtaan ja tulin todella onnelliseksi. Kunnes mies pudotti pommin ja sanoi, ettei haluakaan minua tai suhdetta.
Tämä tapahtui vaikka hänen piti tietää, että olen haavoittuvainen tällaisissa asioissa, siksi pelkkä hänen jättämisensä ei nyt riitä. Janoan kostoa.
Toinen olisi tietenkin kertoa hänelle, että olin haavoittuvainen ja koin hänen vain hyväksikäyttäneen minua. Vedota tavallaan hänen omatuntoonsa ja tunteisiinsa hänen tehtyään virheen, koska ei se nyt ihan pelkkä vahinko olllut. Mutta minun on aika vaikea puhua sellaista hänelle, koska mun on vaikea puhua siitä puolesta kenellekään. Mutta haluan, että hän kärsii, niin kuin minäkin olen kärsinyt hänen takiaan. Kosto elää!
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:19"]
Eli suomeksi annoit seksiä miehelle ja kuvittelit saavasi parisuhteen ja nyt vituttaa?
[/quote]
En antanut seksiä, mutta olemme kyllä tavanneet ja käyneet kahvilla ja näin. Ihastuin ja toivoin saavani rakkautta ja vituttaa kun toisen huomio olikin hänen itsetuntonsa pönkitystä, vaikka hänen piti tietää, että se vain haavoittaa.
ap
[/quote]
Voi voi.. kun miehetkin saavat sadoilta naisilta huomiota, koska naiset yleisesti ovat huomiohuoria ja kaipaavat sitä huomiota, vaikka eivät olisi kiinnostuneita. Sait maistaa naisten omia lääkkeitä.
get over it.
[/quote]
Jos naiset toimivat vilpillisesti niin se ei poista oikeuttani tuntea näin.
ap
Sun kannattaa hakea apua, et kuulosta enää terveeltä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:34"]
Ap on narsisti joka ei kestä sitä ettei maailma pyörikään hänen ympärillään.
[/quote]
Minusta tuntuu, että tämä mies on. Minunkin olisi pitänyt vain antaa ihastumisen tunnetta ja olla ihastunut, vaikka häntä ei kiinnostakaan sama minua kohtaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:35"]
[/quote]
No tässähän mä just haen.
ap
Kostofantasiat ovat normaaleja, mutta niiden toteuttaminen ei. Tunnetko yhtään "onnistunutta" kostoa, siis sellaista, jossa koston uhri oikeasti saisi nenilleen tavalla, joka ei ole kohtuuton verrattuna alkuperäiseen tekoon, ja jossa kostaja tuntisi olonsa paremmaksi jälkeenpäin? Yleensä kostaja vain nolaa itsensä ja päätyy olemaan entistä onnettomampi. Teet itsellesi palveluksen, kun vain päästät irti menneestä.
Kosto olisi sekin, että mies saisi tietää tuskasta, jota on aiheuttanut, mutta sitä on vaikeaa toteuttaa, koska kuten sanoin, minun on itsenikin vaikeaa päästä siihen käsiksi (tuskin olisin muuten tällaiseen mieheen edes ihastunut, vaan olisin alusta asti kun hommaan tuli eka epäselvä kohta niin kävellyt pois) ja vaikka jotenkin pääsisin niin esittää tunteeni niin, että mieskin käsittää miten paljon minuun sattui on edelleen vaikeaa, jos sillä nyt jotain tunne-elämän häiriöitä on, kuten on hyvin ilmeistä, että on.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:35"]
[/quote]
No tässähän mä just haen.
ap
[/quote]
Ei vaan ihan noihin mielenterveydellisiin ongelmiin. Ei ihme jos miestä ei kiinnosta, olet pahimman luokan takertuja.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:29"]
Voi toista. Kun ei se maailma pyörinytkään sun pimpuroisen ympärillä.
[/quote]
Tajuatko sinä kullisi esittelijä, etten kaivannut seksiä?
ap
[/quote]
Rakas hormonikimppu, katsos kun minullakin on pillu. Aloita nyrkkeilyharrastus ja pidä turpasi kiinni.
Ja minä haluaisin kakata sinun suuhusi, mutta ei taida toteutua tämä haaveeni. C'est la vie.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:35"] Sun kannattaa hakea apua, et kuulosta enää terveeltä. [/quote] No tässähän mä just haen. ap [/quote] Ei vaan ihan noihin mielenterveydellisiin ongelmiin. Ei ihme jos miestä ei kiinnosta, olet pahimman luokan takertuja.
[/quote]
No eipä hän itsekään mikään hääppöinen ole, kenetköhän muun luulee saavansa. Ei ole ainakaan ketään ollut, eikä kukaan muu häntä haluakaan tosissaan, kun enemmän tutustuu, koska kylmä kyyti alkaa pian. Enkä ole takertuja, näimme vuoden aikana 4 kertaa, ja laitoimme viestejä muutamia kumpikin. Hän on minulle kyllä tosi tärkeä, mutta ehkä se on sitten vain sinulle ihmisessä huono juttu.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:50"]
[/quote]
ap
[/quote]
Rakas hormonikimppu, katsos kun minullakin on pillu. Aloita nyrkkeilyharrastus ja pidä turpasi kiinni.
[/quote]
Oot transu? Yök.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:54"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Oot transu? Yök.
ap
[/quote]
Oot säälittävä! Yök!
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Oot transu? Yök.
ap
[/quote]
:D Se on niin helppo elostella koneen ääressä, mutta tulisikohan sun suustasi edes vaivaista pihinää ulos, jos seisoisit edessäni ja katsoisin värähtämättä silmiin että anna tulla. Just. Kerro lisää. Älä suotta kainostele. Ehkä se mies ansaitsisi paremminkin kunniamaininnan ja mitalin, kun pisti sut ruotuun ja nappasi egostasi palasen mennessään matkamuistoksi.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:57"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Oot transu? Yök.
ap
[/quote]
Oot säälittävä! Yök!
[/quote]
Niin sinäkin.
ap
Minulle jäi kaksi sanaa, kun joku oli jo sen yhden sanonut. ;)
GROW UP!
Ap. Kävele peilin eteen, nosta etusormi pystyy ja peukalo vaakasuoraan. Nosta katse sieltä omasta navasta peiliin niin huomaat kuka on tämän tarinan loooooooooooser...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:04"]
Ap. Kävele peilin eteen, nosta etusormi pystyy ja peukalo vaakasuoraan. Nosta katse sieltä omasta navasta peiliin niin huomaat kuka on tämän tarinan loooooooooooser...
[/quote]
Helpottaako omaatuntoasi kun ajattelet tuota?
ap
Olisi ihanaa alistaa tuollainen aloittajan luonteinen henkilö. Ah, aika nautinnollinen ajatus. Lopulta hän olisi niin koulutettu, että toisi aamutossut jalkoihini ennen pyyntöäni.
Mietin vaan, että vaikeaa päästä yli asiasta, kun jos mies vielä ottaa yhteyttä, haluaa joskus kuulla kuulumisia tms. niin mun on todella vaikeaa sanoa, etten tapaa, koska hän on niin merkityksellinen minulle. Mutta sitten taas jos tapaan, niin se sama puukko vääntää siinä haavassa jossa koen, että hän petti minut.. :((
Niin että olisi tavallaan helpompaa, jos hän ei koskaan soittaisi, mutta en voi sanoa hälle sitä, kun mä haluaisin, että hän rakastaisi minua! Mutta on kiduttavaa elää miettien ja varsinkin toivoen salaa (aarghht) että hän kuitenkin välittäis sen verran, että soittais, vaikka en osannutkaan(?) olla hänelle sellainen kuin hän tahtoi. Ehkä ystävä siis.
ap
Ap on narsisti joka ei kestä sitä ettei maailma pyörikään hänen ympärillään.