Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kostaa yhdelle miehelle päästäkseni hänestä eroon

Vierailija
30.07.2015 |

...henkisesti. Hän sai minut pauloihinsa antamalla huomiota niin kauan, että ihastuin. Luulin hänen huomiotaan tunteiksi minua kohtaan ja tulin todella onnelliseksi. Kunnes mies pudotti pommin ja sanoi, ettei haluakaan minua tai suhdetta. 

Tämä tapahtui vaikka hänen piti tietää, että olen haavoittuvainen tällaisissa asioissa, siksi pelkkä hänen jättämisensä ei nyt riitä. Janoan kostoa. 

Toinen olisi tietenkin kertoa hänelle, että olin haavoittuvainen ja koin hänen vain hyväksikäyttäneen minua. Vedota tavallaan hänen omatuntoonsa ja tunteisiinsa hänen tehtyään virheen, koska ei se nyt ihan pelkkä vahinko olllut. Mutta minun on aika vaikea puhua sellaista hänelle, koska mun on vaikea puhua siitä puolesta kenellekään. Mutta haluan, että hän kärsii, niin kuin minäkin olen kärsinyt hänen takiaan. Kosto elää!

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:10"]

Olisi ihanaa alistaa tuollainen aloittajan luonteinen henkilö. Ah, aika nautinnollinen ajatus. Lopulta hän olisi niin koulutettu, että toisi aamutossut jalkoihini ennen pyyntöäni.

[/quote]

Jos antaisit rakkautta ilman vilppiä niin kyllä se varmaan onnistuis. 

ap

Vierailija
42/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tainnut käydä nyt niin, että mies on halunnut susta kaverin ja sinä olet omassa pilvilinnassasi ottanut ystävällisen käytöksen siten että luulit miehen haluavan jotain enemmän vaikka ei halunnut. Eli olet omassa päässäsi elätellyt toiveita ja kun ne eivät toteutuneet niin olet vihainen tälle miehelle. Pitäiskö nyt vähän katsoa sinne peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:29"]

Voi toista. Kun ei se maailma pyörinytkään sun pimpuroisen ympärillä.

[/quote]

Tajuatko sinä kullisi esittelijä, etten kaivannut seksiä? 

ap

[/quote]

Rakas hormonikimppu, katsos kun minullakin on pillu. Aloita nyrkkeilyharrastus ja pidä turpasi kiinni.

[/quote]

Oot transu? Yök.

ap

[/quote]

Oot säälittävä! Yök!

[/quote]

Huomaa kyllä, ettei av:llä olla yhtään tasapuolisia eikä varsinkaan objektiivisia. Tällainen minua haukkuva (ja itse vieläpä aloitti) kirjoittaja saa yläpeukkuja. Toki luen kommentit seulalla juuri tämän takia, mutta silti!

ap

Vierailija
44/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) kuti kuti, töks, kuti

Vierailija
45/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:04"]

Ap. Kävele peilin eteen, nosta etusormi pystyy ja peukalo vaakasuoraan. Nosta katse sieltä omasta navasta peiliin niin huomaat kuka on tämän tarinan loooooooooooser...

[/quote]

Helpottaako omaatuntoasi kun ajattelet tuota? 

ap

[/quote]

On tietynlaisia ihmisiä, joiden kanssa ei kannata lähteä "keskustelemaan", mutta...minä uskallan katsoa peiliin ja myöntää virheeni. Sitä tekee itse arvioita, valintoja ja päätöskiä joissa saattaa itse tunkea kyynärpäitä myöden käden nenäänsä ja tehdä kipeää. Omien virheiden myöntäminen on valtavan vapauttaavaa ja silloin oppii valtavasti itsestään. Kaikki ihmissuhteet on kuintenkin kahden kauppaa, jossa pelkän yhden osapuolen syytelyn sijaan tulisikin aina miettiä olisiko kummassakin vikaa. Itseään arvostava ihminen ei syyttele muita, eikä hänen tarvite opettee muille mitään vaan sietää itse tulle opetetuksi.

Vierailija
46/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:20"]

Tässä on tainnut käydä nyt niin, että mies on halunnut susta kaverin ja sinä olet omassa pilvilinnassasi ottanut ystävällisen käytöksen siten että luulit miehen haluavan jotain enemmän vaikka ei halunnut. Eli olet omassa päässäsi elätellyt toiveita ja kun ne eivät toteutuneet niin olet vihainen tälle miehelle. Pitäiskö nyt vähän katsoa sinne peiliin.

[/quote]

No joo, mutta kun ei käyttäytynyt kaverimiehen tyylisesti. En ensin edes halunnut huomiotaan, koska olen tottunut, ettei se johda kuitenkaan mihinkään. Jos halusi olla vain kaveri, niin miksi ei jättänyt minua rauhaan? Yleensä pillunvonkaajat jättää nopeasti, kun huomaavat, etten lämpene. Ei mulle tullut mieleenkään, että kaksi sinkkua kun tapaa ja toinen haluaa antaa huomiota etsisi ystävää. Kun minun huomiotani ei olisi saanut olemalla kaverillinen, niin tämä kujeili ja toimi just kuin joku joka haluaa että hänestä kiinnostutaan. Ystäväksipyrkivä ei tee niin. Ei anna ymmärtää koska ei just tahdo mitään hässäkkää! En ihastu helpolla enkä siksi olisi halunnut tulla huijatuksi, koska olen aina tosissani, jos lopulta ihastun.

ap

Vierailija
47/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:25"]

Ap. Kävele peilin eteen, nosta etusormi pystyy ja peukalo vaakasuoraan. Nosta katse sieltä omasta navasta peiliin niin huomaat kuka on tämän tarinan loooooooooooser...

[/quote]

ap

[/quote]

On tietynlaisia ihmisiä, joiden kanssa ei kannata lähteä "keskustelemaan", mutta...minä uskallan katsoa peiliin ja myöntää virheeni. Sitä tekee itse arvioita, valintoja ja päätöskiä joissa saattaa itse tunkea kyynärpäitä myöden käden nenäänsä ja tehdä kipeää. Omien virheiden myöntäminen on valtavan vapauttaavaa ja silloin oppii valtavasti itsestään. Kaikki ihmissuhteet on kuintenkin kahden kauppaa, jossa pelkän yhden osapuolen syytelyn sijaan tulisikin aina miettiä olisiko kummassakin vikaa. Itseään arvostava ihminen ei syyttele muita, eikä hänen tarvite opettee muille mitään vaan sietää itse tulle opetetuksi.

[/quote]

No minkä helvetin virheen mä tässä tein?

ap

Vierailija
48/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:13"]

Mietin vaan, että vaikeaa päästä yli asiasta, kun jos mies vielä ottaa yhteyttä, haluaa joskus kuulla kuulumisia tms. niin mun on todella vaikeaa sanoa, etten tapaa, koska hän on niin merkityksellinen minulle. Mutta sitten taas jos tapaan, niin se sama puukko vääntää siinä haavassa jossa koen, että hän petti minut.. :((

Niin että olisi tavallaan helpompaa, jos hän ei koskaan soittaisi, mutta en voi sanoa hälle sitä, kun mä haluaisin, että hän rakastaisi minua! Mutta on kiduttavaa elää miettien ja varsinkin toivoen salaa (aarghht) että hän kuitenkin välittäis sen verran, että soittais, vaikka en osannutkaan(?) olla hänelle sellainen kuin hän tahtoi. Ehkä ystävä siis. 

ap

[/quote]

Kasvata itsellesi munat.

Itsetuntoaan voi myös kehittää.

Vierailija
49/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerrohan nyt konkreettisesti miten se mies antoi ymmärtää haluavansa muutakin kuin kaveruutta?

Vierailija
50/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:29"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

No minkä helvetin virheen mä tässä tein?

ap

[/quote]

Tämä keskustelu sinun kannattaa käydä just sen peilissä näkyvän henkilön kanssa. Sinulta näyttää löytyvän muutenkin vastaus kaikeen niin etköhän sinä tästäkin selviä. Tsemppiä ja hyvää kesän jatkoa!

Vierailija
51/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Vai oliko virheeni se, että kuvittelinkin kelpaavani tälle miehelle? Joka kuitenkin huomioi minua ja nimenomaan sain hyväksymtää. Olisiko edelleen pitänyt ajatella, että sivuutan hänet? Ja en kyllä ymmärrä, miksi 35-vuotias mies hakee 30-vuotiaasta naisesta ystävää. Olisi sanonut sen heti jos näin oli, mutta luulenpa häneen vain kalastelleen tunnetta, että ihailen. Mutta enhän mä sitä tajunnut, koska yleensä mua on haukuttu liian kylmäksi miesten taholta.

ap

Vierailija
52/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
53/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:32"]

Siis kerrohan nyt konkreettisesti miten se mies antoi ymmärtää haluavansa muutakin kuin kaveruutta?

[/quote]

No oikeasti, en ihastu miehiin, jotka eivät osoita selkeästi, että ovat ihastuneita. Koska en tosiaan tahdo mitään ylimääräisiä sydänsuruja! Mutta oli siinä halauksia ja yhteisessä illanvietossa halusi vetää juuri minua kelkalla pois viettopaikalta vaikka oli tosi ujo, eli ei yleensä tee mitään naisten suuntaan ja käytti sellaista mannehahmoa puhuakseen mulle että missä oon ollut kun hän ei ole nähnyt mua pitkään aikaan ja hänellä on ollut ikävä minua... Ajattelin, että hahmon takaa voi kokeilla kepillä jäätä, että nauranko mä vaan vai mitä....

ap

Vierailija
54/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:32"]

[/quote]

No oikeasti, en ihastu miehiin, jotka eivät osoita selkeästi, että ovat ihastuneita. Koska en tosiaan tahdo mitään ylimääräisiä sydänsuruja! Mutta oli siinä halauksia ja yhteisessä illanvietossa halusi vetää juuri minua kelkalla pois viettopaikalta vaikka oli tosi ujo, eli ei yleensä tee mitään naisten suuntaan ja käytti sellaista mannehahmoa puhuakseen mulle että missä oon ollut kun hän ei ole nähnyt mua pitkään aikaan ja hänellä on ollut ikävä minua... Ajattelin, että hahmon takaa voi kokeilla kepillä jäätä, että nauranko mä vaan vai mitä....

ap
[/quote]

Kyllä vähän enemmän pitäisi vihjeitä olla että voisi kuvitella toisen olevan ihastunut. Kyllä kaverit ikävöivät toisiaan, halailevat jne.

Vierailija
55/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten. Vaikka mies olisi ollut aluksi kiinnostunut, mutta sitten kun tutustui vähemmän hurmaavaan luonteeseesi, jota olet meille täälläkin esitellyt, niin ihmekös jos kiinnostus lakkasi. Ja tästäkö syystä hänelle pitäisi kostaa? Olet pahempi kuin palstan lassukat. Oikein emätussukka!

Vierailija
56/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kiintymisuhteita sinun elämässä. Ystäviä, perhettä, jne. Halailu, vitsailu, ikävä, jne on ihan normaaleja tunteita ihmisen välissä suhteissa.

Vierailija
57/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:32"] Siis kerrohan nyt konkreettisesti miten se mies antoi ymmärtää haluavansa muutakin kuin kaveruutta? [/quote] No oikeasti, en ihastu miehiin, jotka eivät osoita selkeästi, että ovat ihastuneita. Koska en tosiaan tahdo mitään ylimääräisiä sydänsuruja! Mutta oli siinä halauksia ja yhteisessä illanvietossa halusi vetää juuri minua kelkalla pois viettopaikalta vaikka oli tosi ujo, eli ei yleensä tee mitään naisten suuntaan ja käytti sellaista mannehahmoa puhuakseen mulle että missä oon ollut kun hän ei ole nähnyt mua pitkään aikaan ja hänellä on ollut ikävä minua... Ajattelin, että hahmon takaa voi kokeilla kepillä jäätä, että nauranko mä vaan vai mitä.... ap [/quote] Kyllä vähän enemmän pitäisi vihjeitä olla että voisi kuvitella toisen olevan ihastunut. Kyllä kaverit ikävöivät toisiaan, halailevat jne.

[/quote]

Ai jos tapaa jollain kurssilla, niin 3-4 päivän päästä? On minua pyydetty elokuviinkin, eikä kyse ole ollut kaveruudesta. Tuo mies teki paljon enemmän. Emme ollleet tuttavia tai kavereita, vaan tuntemattomia. Miksei jättänyt rauhaan kun en mä kaverillisesti leikkinyt takaisin? 

ap

Vierailija
58/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä näitä pelurimiehiä on paljon, jotka siis antavat ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa. Näistä ei nuoria tyttöjä varoitella, vaan aina vaan varoitellaan niistä p****n vonkaajista, no kun kelpaisi edes se p****, mutta kun ei. En itsekään oikeasti ymmärrä näiden miesten motiivia, enkä todellakaan kelpuuttaisi "ystäväksi" kun tilanne lopulta selviää. Työelämässä olen kahteen tällaiseen törmännyt ja se on vähän hankalaa kun ei eroonkaan pääse, vaikka tosiaan en itseäni heidän kanssaan ole mitenkään edes mokannut.

Vierailija
59/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:47"]

Onko sinulla kiintymisuhteita sinun elämässä. Ystäviä, perhettä, jne. Halailu, vitsailu, ikävä, jne on ihan normaaleja tunteita ihmisen välissä suhteissa.

[/quote]

Ei ole liikaa, ja sama tällä miehellä.

ap

Vierailija
60/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:13"]

Yksi klassinen tapa kostaa olisi jatkaa suhdetta siihen suuntaan, mihin toinen haluaa, vaikka se loukkaiskin itseä, eli olisin hänelle ystävä ja olkapää ja kuuntelija ties mikä, ja sitten kun oikein mitta tulis täyteen, niin sanoisi vaikkapa: ei nähdä enää koskaan. Olit minulle roskan arvoinen. Mutta huonoa tuossa ois se, ettei se koskaan tajuais, mistä kosto johtui, joten se ei käy.

ap

[/quote]

Youre wörth it

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi