Lääpitäänkö teitä baarissa?
Tuntuu ettei tanssilattialla saa yhtään olla rauhassa, aina joku vetää "väkisin luokse", kouraisee perseestä tai muutoin lääppii. Myös väkisin suutelu on tuttua.
Kommentit (8)
Riippuu paljon baarista. Esim. Baarikärpänen Helsingin kekustassa on täynnä kiimaisia teinipoikia. Siellä lääpitään jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:13"]Enpä voi sanoa että tuo olisi minulle tuttua.
[/quote]
Et taida olla kovin kuuma.
Kaipa tuota itse kullekin on jonkun kerran tapahtunut, mutta jos baarireissut on kerta toisensa jälkeen pelkkää lääpintää, kannattaa tosiaankin miettiä ennen kaikkea tuota edellä jo mainittua baarivalintaa. Lisäksi omalla käyttäytymisellä ja vaatetuksellakin voi olla jotain tekemistä asian kanssa. Tietenkään kenelläkään ei ole oikeutta käpälöidä, vaikka nainen/mies kiehnäisi alusvaatteisillaan tanssilattialla - se tehtäköön tässä kohtaa ehdottoman selväksi - mutta jos tuo lääppiminen häiritsee aloittajaa, sille voi ehkä kuitenkin tehdä jotakin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:13"]Enpä voi sanoa että tuo olisi minulle tuttua. [/quote] Et taida olla kovin kuuma.
[/quote]
Olen melko kylmä.
Kyllä, joka ainoa kerta.
Tiskille kun menee niin aina joku lääppimässä selkää,kättä tai takapuolta.
On myös kesken tanssin(tyttöjen kesken tanssiessani) revitty kädestä tai muuten takerruttu kiinni.
Pahin oli kun joku mies koitti tunkeutua samaan vessaan kanssani.
Ja en pukeudu paljastavasti;minulla on aina housut ja paita jossa ei näy rintoja ollenkaan eikä vatsan iho vilahdakkaan.
En flirttaile ja kieltäydyn aina tarjotuista juomista, pyöritän tiskillä aina vihkisormusta"hei kyylä siinä vieressä, luovuta mulla on tämä" tai asettelen lasten ja miehen kuvia lompakossa näyttävästi paremmin.
Ja silti vain..
Ja silti
Nuorena aina välillä yökerhoissa naiset kävivät nivusiin kiinni, tai takapuoleen. Eipä heillä paljon käytöstapoja ollut. Tässä iässä ei enää tapahdu, tosin en paljon käy semmoisissa paikoissakaan.
Enpä voi sanoa että tuo olisi minulle tuttua.