Välillä kyllä hämmästelen, että onpa sitä kaikennäköiset ihmiset löytäneet kumppanin..
Joten on turha valittaa, että ulkonäkö on parinmuodostuksessa tärkein ominaisuus. Yhdellä kauppareissulla voi kumota tämän väitteen.
Kommentit (30)
Onneksi sisäinen kauneus on tärkeintä.
Niillä hengenvaarallisesti lihavillakin on usein, ei aina mutta usein kumppani. Moni jopa ihan siedettävän näköinen. Ilahduttaa että turvaverkostoa löytyy.
Niin, ajatelkaa, että kaikki ei aina ajattele pelkkää ulkonäköä. Härregud!
Aika moni jää nykyään sinkuksi mitä nyt olen ymmärtänyt. Itse olen ollut saman kumppanin kanssa jo pian 18v
Vierailija kirjoitti:
Niillä hengenvaarallisesti lihavillakin on usein, ei aina mutta usein kumppani. Moni jopa ihan siedettävän näköinen. Ilahduttaa että turvaverkostoa löytyy.
Näin. Tammy ja Amy Slatonillakin on miehet.
En tajua miten toiset löytää.. itse ollut jo vuosia yksin käyn töissä urheilen kivan näkönen sinkkumies... onko naiset muuttunu?
Ja taas tätä samaa paskaa eri paketissa.
Yleensä ulisee mies kun ei saa "tasoistaan"naista, mitä sitten tarkoittaakaan.
Antaa ihmisten rakastaa ketä haluavat, kunhan eivät vahingoita muita.
Näissä ulkonäöltään epäsuhdissa tapauksissahan on tietenkin käynyt niin, että toinen ei ole enää sitä mitä oli tapaamishetkellä ja paremminsäilynyt pysyy rinnalla muodostuneen tunnesiteen vuoksi. Muutoin ei vilkaisisikaan jos nykyisen kumppanin pöhöttyneen olemuksen kanssa pitäisi deittailla ekakertaa.
Mäki kyllä niin suuresti ihmettelen sitä... kun en itse kelpaa tälläisenä naisille.. koen sen niin.
Mä taas hämmästyin tänään, kuinka kauniilta ihmiset näyttivät, kun uskaltauduin pitkästä aikaa poistumaan kotoa lähikauppaa kauemmas...
Ja tää ei ollu vitsi.
Kaikki eivät ole ulkonäkökeskeisiä, vaan heille merkitsee esim. luonne paljon enemmän kuin kaunis / komea ulkomuoto.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla joskus on, hiukan reppanen oloinen mies. Jotain läskifetissin omaavia pervoja.
Kuinka monella ylipainoisella miehellä ohjelmassa lähellekkään normaalipainoinen nainen?
Niin, ajatella että ihminen voi olla muutakin kuin pituus tai paino...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla joskus on, hiukan reppanen oloinen mies. Jotain läskifetissin omaavia pervoja.
Kuinka monella ylipainoisella miehellä ohjelmassa lähellekkään normaalipainoinen nainen?
Jesta mitä p*skaa täältä saa taas lukea. Sä olet selkeesti liikaa telkkarin ääressä läskiohjelmien parissa. Kun jalkaudut ihmisten joukkoon, niin huomaat, että monen naisen tai miehen läskit ovat tulleet yhdessä vanhetessa... silti toinen pariskunnasta voi olla aivan normaalipainoinen ihminen ja rakkautta riittää silti.
Terveisiä vaan sinne tynnyriin täältä oikeasta maailmasta.
Ihmisen ulkonäkö voi muuttua ihan muutamassa vuodessa todella paljon. Varsinkin seurustelusuhteen alussa moni on laiha ja sitten parissa vuodessa tulee jopa kymmeniä kiloja lisää. Varsinkin, jos saa lapsia se on mahdollista. Moni ei omia vanhempiaan tunnistaisi jos he tulisivat vastaan sen näköisinä mitä olivat kaksikymppisinä.
Prismatesti ei kerro muuta kuin, että kaikennäköisenä pystyy vielä pysymään parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sillä Englannin lihavimmalla miehellä, Paul joku, oli normaalipainoinen nainen, joka kannusti laihdutuksessa. Kun laihtui, jätti naisen.
Mun ex-naapurilla, miehellä joka painoi varmaan parisataa kiloa, oli ihan kivannäköinen vaimo, fiksukin vielä ja päällikkötasoa töissä. Heillä näytti olevan todella hauskaa keskenään. Mies ei ollut varakas.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni jää nykyään sinkuksi mitä nyt olen ymmärtänyt. Itse olen ollut saman kumppanin kanssa jo pian 18v
Olet ymmärtänyt väärin.
Palsta vääristää totuutta. Yhtälailla ne kumppanit löytyy kuin ennenkin.
Netin ääressä istuessa voi laatia piiruntarkkoja tasoteorioita, mutta kaikki lentää romukoppaan kun avaa silmänsä ja näkee, mitä tapahtuu elävässä elämässä.
Joillakin kestää vuosia ymmärtää se, mikä useimmilla on selvää jo nuorena. Ulkonäkö on toissijaista kun valitaan kumppania. Ei vaan mahdu kaaliin joillakin. Aiheesta pitää tehdä tuhat aloitusta tännekin ja miettiä ja pohtia asiaa miljoonasta eri näkökulmasta. Kun ei tajua, ei tajua.
Lapsiakin monet on saaneet.