Välillä kyllä hämmästelen, että onpa sitä kaikennäköiset ihmiset löytäneet kumppanin..
Joten on turha valittaa, että ulkonäkö on parinmuodostuksessa tärkein ominaisuus. Yhdellä kauppareissulla voi kumota tämän väitteen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Niin, ajatelkaa, että kaikki ei aina ajattele pelkkää ulkonäköä. Härregud!
Ei koske minkäänlaisia naisia vaan b-ja c-luokan miehiä jotka leuka rinnassa toteavat että hengenvaarallisen ylipainoinen sinkkunainen on se mitä tämä elämä tulee tarjomaan. Siis miehellä hoikkuus ei nosta laatua juurikaan jos kokonaisuus on miinuksella markkinoilla.
Enemistö sinkkunaisista tähtää a-luokan mieheen jollaisia ei riitä edes kaikille a-luokan naisille.
Sinkuksi elämän tyylinsä valitseminen ja parisuhteettomuuden umpikujaan päätymisen ero on suuri.
Joo mutta ei naiset saa tommosia miehiä jos ovat hirveen ylipainosia?
Vierailija kirjoitti:
Joillakin kestää vuosia ymmärtää se, mikä useimmilla on selvää jo nuorena. Ulkonäkö on toissijaista kun valitaan kumppania. Ei vaan mahdu kaaliin joillakin. Aiheesta pitää tehdä tuhat aloitusta tännekin ja miettiä ja pohtia asiaa miljoonasta eri näkökulmasta. Kun ei tajua, ei tajua.
Rautalangasta, pelkkä hyvä ulkonäkö ei riitä. Kyse ei ole siitä, etteikö saisi "tasoltaan paremman", vaan useimmat haluaa kumppanikseen kivan ihmisen, jonka seurassa viihtyy.
Joillaki jotenki käy hyvä tuuri löytää kumppani mistä te olette löytäneet kumppanin??
Ei ainaskaa tinderistä ja baareista löydy kun näitä a luokan pinnallisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten toiset löytää.. itse ollut jo vuosia yksin käyn töissä urheilen kivan näkönen sinkkumies... onko naiset muuttunu?
Voi Allu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä hengenvaarallisesti lihavillakin on usein, ei aina mutta usein kumppani. Moni jopa ihan siedettävän näköinen. Ilahduttaa että turvaverkostoa löytyy.
Naisilla joskus on, hiukan reppanen oloinen mies. Jotain läskifetissin omaavia pervoja.
Kuinka monella ylipainoisella miehellä ohjelmassa lähellekkään normaalipainoinen nainen?
Ainakin sillä Englannin lihavimmalla miehellä, Paul joku, oli normaalipainoinen nainen, joka kannusti laihdutuksessa. Kun laihtui, jätti naisen.
Mun ex-naapurilla, miehellä joka painoi varmaan parisataa kiloa, oli ihan kivannäköinen vaimo, fiksukin vielä ja päällikkötasoa töissä. Heillä näytti olevan todella hauskaa keskenään. Mies ei ollut varakas.
Niin päinkö se meni, minä muistin että se nainen olisi jättänyt Paulin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin kestää vuosia ymmärtää se, mikä useimmilla on selvää jo nuorena. Ulkonäkö on toissijaista kun valitaan kumppania. Ei vaan mahdu kaaliin joillakin. Aiheesta pitää tehdä tuhat aloitusta tännekin ja miettiä ja pohtia asiaa miljoonasta eri näkökulmasta. Kun ei tajua, ei tajua.
No ei kyllä pidä paikkaansa, ainakaan miesten osalta.
Ehkei sinun kohdallasi ole näin sitten, valikoit kumppanin ulkonäön perusteella. Kaikkien miesten tai naisten suulla et voi puhua. Minun havaintoni mukaan kaikenlaiset miehet ja naiset ovat suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä hengenvaarallisesti lihavillakin on usein, ei aina mutta usein kumppani. Moni jopa ihan siedettävän näköinen. Ilahduttaa että turvaverkostoa löytyy.
Naisilla joskus on, hiukan reppanen oloinen mies. Jotain läskifetissin omaavia pervoja.
Kuinka monella ylipainoisella miehellä ohjelmassa lähellekkään normaalipainoinen nainen?
Ainakin sillä Englannin lihavimmalla miehellä, Paul joku, oli normaalipainoinen nainen, joka kannusti laihdutuksessa. Kun laihtui, jätti naisen.
Mun ex-naapurilla, miehellä joka painoi varmaan parisataa kiloa, oli ihan kivannäköinen vaimo, fiksukin vielä ja päällikkötasoa töissä. Heillä näytti olevan todella hauskaa keskenään. Mies ei ollut varakas.
Niin päinkö se meni, minä muistin että se nainen olisi jättänyt Paulin
Eikös siinä käynyt niin että Paul ei laittanut tikkuakaan ristiin vaikka oli kotona kaiket päivät. Nainen kävi töissä ja joutui vielä tekemään kaikki kotihommat.
Mistä tiedät miltä he ovat näyttäneet silloin, kun parisuhde on saanut alkunsa? Moni näyttää 20 vuotta myöhemmin aivan erilaiselta.