Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä "irtoseksissä" on niin kamalaa ja tuomittavaa?

Vierailija
29.07.2015 |

Mikä siinä on niin hirveää, jos haluaa tehdä toiselle ihmiselle hyvää ja että itseä pidetään hyvänä? Miten siitä mennään pilalle? Sitten on huora tai huoripukki ja vaikka mitä. Olen vielä nuori nainen ja haluaisin harrastaa seksiä paljon, paljon enemmän ja eri miesten kanssa. Mutta se on vain sellainen haave, koska enhän minä nyt vaan voi, koska menen pilalle siitä. Sitten kukaan ei voi enää rakastaa minua niin paljon, että haluaisi parisuhteen kanssani.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:51"]Sitä mä aina ihmettelen, että mistä ne muut tietää kenenkään seksipartnereiden määrän?
[/quote] Esim. kysymällä. Kunnon pelimies muistaa kyllä kehuskella kaatamillaan naisilla ja muukin käytös hänet paljastaa tautikulliksi.

Vierailija
22/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästä ja huolehdi ehkäisystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se nyt on paha asia. Eikö sinulla ole tunteita mukana, vai kuinka voisit harrastaa seksiä eri miesten kanssa?

Vierailija
24/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. Oon kanssa nuori ja haluaisin kokea monta miestä, että saan kokemusta ja loppupeleissä tiedän sitten mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Ja haluan myös nautintoa ja pidän siitä, että saan antaa nautintoa miehelle. Olen harrastanut irtoseksiä 4 eri miehen kanssa ja minua pidetään jo nyt huorana. Ihan käsittämätöntä! :-/

Vierailija
25/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, jotkut vain haluavat kontrolloida muittenkin elämää.

Vierailija
26/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi merkitsee aika paljon. Jos jakaisin sen satojen kanssa, olisin aika heikoilla mielenterveydellisesti. 

Vierailija
27/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:42"]

No kyllä se nyt on paha asia. Eikö sinulla ole tunteita mukana, vai kuinka voisit harrastaa seksiä eri miesten kanssa?

[/quote]

No eikö se riitä tunteiden osalta, että pidän miestä niin ihanana, että haluan seksiä hänen kanssaan? Saako nussia vain niiden kanssa, joita rakastaa palavasti, jottei mene pilalle? ap

Vierailija
28/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika naiset, mitä te välitätte muutaman ihmisten mielipiteistä? Harrastakaa seksiä niin paljon kuin mieli tekee.

Vierailija
29/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttien yleisin pointti taitaa olla että nainen menee jotenkin pilalle, vaikka todellisuudessa kyseistä argumenttia laukovat vain huonon itsetunnon omaavat idiootit jotka tietävät, etteivät tule koskaan kelpaamaan naisille.

Vierailija
30/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:44"]

[/quote]

No eikö se riitä tunteiden osalta, että pidän miestä niin ihanana, että haluan seksiä hänen kanssaan? Saako nussia vain niiden kanssa, joita rakastaa palavasti, jottei mene pilalle? ap

[/quote]

Kyllä se vähän niin on että olet tainut saada ulkoisia vaikutteita, ja sitä kautta ikään kuin oppinut että mahdollisimman monen eri miehen kanssa seksin harrastaminen olisi jotenkin tavoiteltavaa. En myöskään hirveästi luota nuorten naisten kykyyn arvioida miesten ihanuutta objektiivisesti.

Vierailija
31/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jäänne niiltä ajoilta kun tuo oli oikeasti huono idea ja johti jälkikasvun ilmestymiseen noin 9 kk kuluttua tai hitaaseen ja tuskalliseen kuolemaan inhottavan sukupuolitaudin kourissa.

Vierailija
32/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kyllä  riittää. Miestä voi himoita ilman rakkauttakin.

Vierailija
33/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei voi.

Vierailija
34/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei mitään muuta mielestäni kuin taudit, taudit ja taudit (ja mahdollinen raskauden ehkäisyn pettäminen) ja se, että jotkut valehtelevat näistä tautiasioista.

Vierailija
35/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/4540500/ketju/ystavan_kaytos_avautuminen/sivu/2

se että se tapahtuu tälleen kun ollaan niin vitun avoimia

Vierailija
36/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen moraali ja selkäranka ei ole pahitteeksi kenellekään.

Vierailija
37/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta irtoseksi on vaan niin surullista. Jos joskus olet rakastanut ja ollut rakastettu, tiedät mitä rakastelu tai seksi rakastetun kanssa on. 

Vierailija
38/100 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei voi.

[/quote]

Väärä mielipide.

Vierailija
39/100 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:43"]Sanos muuta. Oon kanssa nuori ja haluaisin kokea monta miestä, että saan kokemusta ja loppupeleissä tiedän sitten mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Ja haluan myös nautintoa ja pidän siitä, että saan antaa nautintoa miehelle. Olen harrastanut irtoseksiä 4 eri miehen kanssa ja minua pidetään jo nyt huorana. Ihan käsittämätöntä! :-/
[/quote]
Jakorasia, annetaa kaikille. Ei ennen tullut kysymykseenkään eikä itellä mieleenkään hyppiä jokasen sängyssä

Vierailija
40/100 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks 25-vuotias nainen, en ole koskaan seurustellut mutta irtosuhteita harrastan. Mulle on yks hailee mitä muut siitä ajattelee, äiti joskus sanonut että koitas rauhoittua mutta eipä kukaan lähipiirissä ole tuominnutkaan. Joskus on joku mies pysynyt vähän kaummin, mutta niin että on ollut kyse pelkästään seksisuhteesta. En kaipaa mitään parisuhdetta, joskus kun niin käy että alan seurustella niin luonnollisesti loppuu eri miesten kanssa vehtailu. Joten ap, anna palaa vaan, kerran täällä eletään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi