Mikä siinä "irtoseksissä" on niin kamalaa ja tuomittavaa?
Mikä siinä on niin hirveää, jos haluaa tehdä toiselle ihmiselle hyvää ja että itseä pidetään hyvänä? Miten siitä mennään pilalle? Sitten on huora tai huoripukki ja vaikka mitä. Olen vielä nuori nainen ja haluaisin harrastaa seksiä paljon, paljon enemmän ja eri miesten kanssa. Mutta se on vain sellainen haave, koska enhän minä nyt vaan voi, koska menen pilalle siitä. Sitten kukaan ei voi enää rakastaa minua niin paljon, että haluaisi parisuhteen kanssani.
Kommentit (100)
Niin minäkin, mutta en hinnalla millä hyvänsä. Haluan aidon, oikean, hyvän ja sopivan sellaisen. T:mies.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:42"]
No kyllä se nyt on paha asia. Eikö sinulla ole tunteita mukana, vai kuinka voisit harrastaa seksiä eri miesten kanssa?
[/quote]
No eikö se riitä tunteiden osalta, että pidän miestä niin ihanana, että haluan seksiä hänen kanssaan? Saako nussia vain niiden kanssa, joita rakastaa palavasti, jottei mene pilalle? ap
[/quote]
Kyllä riittää. Miestä voi himoita ilman rakkauttakin.
[/quote]
Ei voi.
[/quote]
Niin jos on hiekkaa pillussa
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:17"]Jeesus on kieltänyt sen.
[/quote]
Mistäs tiedät? Ja eikös siinä kirjassa sanota, että kohtele lähimmäistä, kuin haluat itseäsi kohdeltava? ;)
Et tiedä hyvästä seksistä mitään jos et ole kokeilut useita eri miehiä. Ts. et voi sanoa milloin seksi on hyvää/sinua tyydyttävää ennen kuin olet kokeillut sitä useampien eri miesten kanssa. Kaikki miehet ovat sängyssä erilaisia. Itse olin saman/vain yhden miehen kanssa yli 20 vuotta. Sen jälkeen on miehiä ollut reilu 10. Vasta nyt tiedän mitä oikeasti haluan sängyssä. Päällepäin ok, mies voi olla sängyssä karmea/ei seiso, liian lyhyt (oikeasti seisontapituus max 6 cm.). Toisaalta helvetin hyvä sängyssä mutta ei ota sinuun yhden illan jälkeen mitään yhteyttä vaikka vonkaisit kuinka. Lyhyehkön sinkkuuteni aikana olen saanut yhden illan jutulta 1 kerran hyvää seksiä, samaan aikaan FWB:n kanssa suhde on syventynyt ja seksi on aina vain parempaa. Pääsääntöisesti yhden illan jutut eivät ole johtaneet siihen että haluaisin heidän kanssaan seksiä uudelleen. Vain nämä 2; FWB ja hoito joka ei halua olla tekemisissä.
Öö. Se on vähän niinkuin irtokarkit: klähmästä ja siitä saa paljon pöpöjä? En tiiä.
Irtoseksissä ei ole mitään väärää, tee niin kuin itse hyväksi koet. Tosin itse en alkaisi parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka on puolia kylän miehistä pannut. Mutta mitään väärää siinäkään ei ole.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:17"]Jeesus on kieltänyt sen.
[/quote]
Mistäs tiedät? Ja eikös siinä kirjassa sanota, että kohtele lähimmäistä, kuin haluat itseäsi kohdeltava? ;)
[/quote]
No pane sitten miestäsi perseeseen.
Minulla on ollut nuorena paljon irtosuhteita.
Osa on ollut no, mitään sanomattomia.
Toiset taas saavat vieläkin hymyn huulille.
Mutta mitään en kadu
Nyt olen kahden lapsen äiti ja avioliitossa jo kohta 11vuotta.
Housut pysyneet jalassa(miestäni lukuunottamatta).
Tiedän mitä haluan,olen jo kokeillut kaiken mahdollisen ja mahdottoman, elänyt fantasiani moneen kertaan.
Miksi ihmeessä häpeäisin sitä, mikä minusta tuntuu hyvälle, en aio.
.
Älä sinäkään ap!
Kierrä varatut kaukaa ja tee rajasi selviksi.
Muista turvallisuus enne kaikkea ja sitten kunnollinen ehkäisy ja kondomi.
Pidä hauskaa!
No minusta kamalaa on mm. se että irtosuhteisiin tottuneiden on usein vaikea pysyä uskollisena myöhemmin, ainakaan koko loppuelämää, ja itse haluaisin kumppanin jonka kanssa olisin vielä kahdeksankymppisenäkin mummonakin.
Toiseksi vaikka irtosuhteissa käytetään kondomia(ainakin useinmiten, toivottavasti) niin limakalvot koskettavat silti toisiaan. Ja ne ovat täynnä ties mitä vielä tuntemattomiakin bakteereja, jotka voivat aiheuttaa vuosikymmenien päästä vaikka mitä tauteja (joista ei vielä tiedetä) . Eikä niitä bakteereja saa pesemällä pois, ei varsinkaan mistään emättimestä ja kohdusta. Mitä useampia suhteita sitä laajempi bakteericocktail ikuisesti, ja sitten se tarttuu siihen pysyvään kumppaniinkin.
Lisäksi irtosuhteiden harrastaminen osoittaa mielestäni kärsimättömyyttä ihan laaja-alaisestikin, ja kärsimättömyys on ihmisessä huono asia, ja tuo usein eteen ongelmia elämässä vähän joka asiassa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:16"]
No minusta kamalaa on mm. se että irtosuhteisiin tottuneiden on usein vaikea pysyä uskollisena myöhemmin, ainakaan koko loppuelämää, ja itse haluaisin kumppanin jonka kanssa olisin vielä kahdeksankymppisenäkin mummonakin.
Toiseksi vaikka irtosuhteissa käytetään kondomia(ainakin useinmiten, toivottavasti) niin limakalvot koskettavat silti toisiaan. Ja ne ovat täynnä ties mitä vielä tuntemattomiakin bakteereja, jotka voivat aiheuttaa vuosikymmenien päästä vaikka mitä tauteja (joista ei vielä tiedetä) . Eikä niitä bakteereja saa pesemällä pois, ei varsinkaan mistään emättimestä ja kohdusta. Mitä useampia suhteita sitä laajempi bakteericocktail ikuisesti, ja sitten se tarttuu siihen pysyvään kumppaniinkin.
Lisäksi irtosuhteiden harrastaminen osoittaa mielestäni kärsimättömyyttä ihan laaja-alaisestikin, ja kärsimättömyys on ihmisessä huono asia, ja tuo usein eteen ongelmia elämässä vähän joka asiassa.
[/quote]
Eihän kaikki halua koskaan mitään vakiparisuhdetta. Itse olen aina ollut erakkoluonne, ja tiennyt jo nuorena että haluan välillä seksiä, mutta en mitään parisuhdetta. Joten irtosuhteilla tässä on menty aika pitkään, nyt ikää 41.
Ja voin kyllä vakuuttaa, että "kärsimättömyyttä" muissa asioissa tämä ei ole aiheuttanut, oikein hyvin olen pärjännyt elämässäni kaikin puolin...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:19]
Ja voin kyllä vakuuttaa, että "kärsimättömyyttä" muissa asioissa tämä ei ole aiheuttanut, oikein hyvin olen pärjännyt elämässäni kaikin puolin...
[/quote]
Osoittaa kärsimättömyyttä, ei aiheuta sitä. Mutta hienoa, että näin ei ole sinun kohdallasi. -ohis
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:12"]
Taudit. Aviottomat lapset. Abortit.
[/quote]
Ehkäisy on keksitty. Sisältää niin sukupuolitautien kuin epätoivottujen raskauksien ehkäisyn.
[/quote]
Sukupuolitaudeilta voi välttyä vain käyttämällä kondomia oikein. Esim. e-pillerit estävät vain raskauden alkamisen eikä niillä ole mitään suojaa sukupuolitauteja vastaan ja monet naiset syövät vain e-pillereitä ehkäisynään, joten sukupuolitaudit leviävät ympäriinsä. Hyi että.. Juuri sen takia ei kannata harrastaa seksiä monien kanssa. Monet eivät häpeältään edes kerro satunnaispanoilleen että heillä on sukupuolitauti..
Joo. Sitten ihmetellään, kun kohdunkaulan syövät lisääntyvät. Onpahan kehitelty ihan hedelmättömyyttä lisäävä piikkikin, jota tyrkytetään alaikäisille vanhemmilta lupaa kysymättä.
Ei kai siinä irtoseksissä mitään pahaa ole. Niinku. Että sellaista hyvää.
Ihan ok siihen pisteeseen asti, että ette ala syyllistämään ja tuomitsemaan meitä, jotka emme irtoseksiä todellakaan halua. Itse en kykene mihinkään seksuaaliseen tekoon ilman rakkautta ja pysyvää vakavaa parisuhdetta. Minua sitten pidetään nynnynä, estyneenä ja kokemattomana tämän takia. Vaikka tällainen minä vain olen. En voi ymmärtää, miten joku voi harrastaa irtosuhteita, mutta ei se minulle kuulukaan. Sama toisinpäin.
Se on vain osittain tuomittavaa, vain sellaiset jotka saa irtoseksiä enemmän kuin minä ovat inhottavia rietastelijoita.
Irtoseksi on yksityisasia ja se toimii niille joiden pää sen kestää eli ei saa sydänsuruja tai ala ahdistaa jos toinenkin osapuoli halusi vain seksiä eikä välitä. Se vaatii siis itsetuntoa ja vahvaa omanarvontuntoa joka ei järky muiden sanomsista ja tekemisistä. Olen itse nainen ja elänyt joskus nuorempana kokeilunhalussani irtoseksin täyteistä elämää jossa kävin läpi omia seksifantasioitani. Säälittävää ja surullista irtoseksi on vain jos siihen liittyy hyväksikäyttöä tai jos ihastuu yksipuolisesti ja jää seksin varjolla roikkumaan johonkuhun joka haluaa vain panna. Tai jos vetää aina päihteitä ja ajautuu tilanteisiin joista myöhemmin tuntee joko katumusta tai muuta negatiivista tunnetta. Sen mittari on siis jokaisessa ihmisessä itsessään. Syy miksi ulkopuoliset leimaavat tai haukkuvat irtoseksiä harrastavia on muun muassa kilpailu. Naiset haukkuvat kilpailijansa lutkaksi hyvin herkästi ( 4 on pieni luku ) koska tällöin saavat miehetkin pitämään leimattua naista kelvottomana parisuhteeseen. Oikeasti irtoseksi ei vaikuta kykyyn rakastua ja muodostaa pysyvä parisuhde luotettavasti. Itse olen jo yli kolmekymmentä ja parisuhteessa. Suhtaudun omaan ja kumppanin seksuaalikokemushistoriaan niin että hyvä kun molemmat ovat aikanaan kokeilleet ja kokeneet niin nyt ei ole sillä saralla mitään niin jännää muualla mitä ei vois omalta kullalta saada. Kun tarpeeksi kokee, alkaa meinaan jutut toistaa itseään ja intohimokin on tunne joka joko syttyy tai ei. Ne jotka vaihtavat kumppania aina kun ihastuksen huuma laantuu ovat asia erikseen eikä se asia ole yks yhteen ihmisen kanssa joka osaa sinkkunakin nauttia seksistä ja ihmisten välisistä suhteista joiden kirjo on laaja. On minuakin aikanaan aliarvioitu että olen hyväksikäytettävä jakorasia mutta kylmä totuus on että ihan itse seurani etsin ja siitä nautin. Elä sinäkin itsellesi äläkä välitä että joidenkin mielestä menet pilalle. Aikanaan kohtaat ihmisen joka ajattelee laajemmin ja ei ole hysteerisen bakteerikammoinen. Ehkäisystä tulee huolehtia asianmukaisesti mutta joidenkin kommentit täällä ovat osastoa foliohattu.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:12"]Taudit. Aviottomat lapset. Abortit. [/quote] Tuo ei ole mikään perustelu. Kondomi, kondomi, kondomi. Jos ei siihen luota niin jälkiehkäisy estää abortin ja pilleri ja kortsu aika lailla kaiken. Ja miten se muka vaikuttaa jos vanhemmat eivät ole naimisissa?
[/quote]
Tiedätkö mitä niistä kondomeista varsinkin tiheässä käytössä liukenee ja irtoaa sisäsynnyttimiin? Sinne jää kaikki muhimaan.
Riskikäyttäytymistä tämäkin ja seuraukset putoavat julkisen terveydenhoidon niskaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:16"]
[/quote]
Hienosti kirjoitettu! Noista bakteereista vielä, että jos nykyisellä kumppanillasi olisi vaikka 12 entistä seksikumppania, ja yksi niistä olisikin ollut oikein kunnon huora nainen jolla 45 tms parneria, niin myös miehesi ja sinä olette saaneet ne samat huoran bakteerit ja virukset itseenne.
Papilloomavirus leviää kondomista huolimatta ja se aiheuttaa syöpää teille jotka ette ajattele elämäänne yhtään pidemmälle. Toisaalta joku kunnollinen nainen voi saada syövän jos alentuu ottamaan mieheksen ns. Huoripukin.
Kunnolliset naiset, pitäkää varanne!!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:18"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:12"]Taudit. Aviottomat lapset. Abortit.
[/quote]
Tuo ei ole mikään perustelu. Kondomi, kondomi, kondomi. Jos ei siihen luota niin jälkiehkäisy estää abortin ja pilleri ja kortsu aika lailla kaiken. Ja miten se muka vaikuttaa jos vanhemmat eivät ole naimisissa?
[/quote] Ja kuinka moni sitä loppupeleissä käyttää näistä löyhämoraalisista lortoista? Pillua/kulllia on saatava hinnalla millä hyvänsä. Yäk.
[/quote]
Kortsu on aika helppo juttu tiäks. Vai ootko neitsyt niin et ymmärrä? Ja omalla vastuulla ihmiset ne taudit saa, ei se ole mikään oletus, että kaikki vetää paljaalla.