Mikä siinä "irtoseksissä" on niin kamalaa ja tuomittavaa?
Mikä siinä on niin hirveää, jos haluaa tehdä toiselle ihmiselle hyvää ja että itseä pidetään hyvänä? Miten siitä mennään pilalle? Sitten on huora tai huoripukki ja vaikka mitä. Olen vielä nuori nainen ja haluaisin harrastaa seksiä paljon, paljon enemmän ja eri miesten kanssa. Mutta se on vain sellainen haave, koska enhän minä nyt vaan voi, koska menen pilalle siitä. Sitten kukaan ei voi enää rakastaa minua niin paljon, että haluaisi parisuhteen kanssani.
Kommentit (100)
Teoriassa ja käytännössäkin on aina mahdollista, että tulee raskaaksi tai saa taudin. Eli jos se monille kymmenille pillun antaminen on niin tärkeää niin sitten kai voi paneskella.
Itse miehenä tykkään, että seksi on läheisintä kommunikaatiota miehen ja naisen välillä. En välitä tehdä sitä useiden kanssa. Jos mua panettaa niin osaan kyllä runkatakin, se poistaa panetusta mutta ei tietysti heikkoitsetuntoisten läheisriippuvuutta.
Mun neuvot:
Älä pane kavereita, työkavereita äläkä varattuja
Valitse kumppanit eri porukoista, ei siis niin että miehet tuntevat toisensa tai aina samasta baarista
Ole varovainen, älä lähde kenenkään mukaan liian humalassa, ekat treffit julkiselle paikalle (niin pystyt varmistamaan että mies ok), kerro jollekin kaverille keitä tapailet
Ole rehellinen, älä kuseta ketään
Huolehdi itsestäsi ja ehkäisystä
Minäkin harrastin paljon irtoseksiä parikymppisenä, muista välittämättä. En kyllä törmännyt juurikaan paheksuntaan, pyörin aika vapaamielisissä "boheemeissa" porukoissa, kenties siksi. Koskaan en ole ketään pettänyt enkä petä.
Nyt onnellisesti naimisissa ja toinen lapsi tulossa.
Miten latautunut termi tuo "kunnollinen nainen". Ja sen vastakohta "huono nainen". Kunnollinen etsii sitä oikeaa unelmien prinssiä ja pitää huolta sukupuolielimistään kuin perhehopeista ja antautuu seksin ja intohimon pyörteisiin vasta sen oikean kanssa. Huono sekoilee baareissa ja jakaa pillua kaikille, joille se vähänkin kelpaa, vamppaa mennessään myös kiltit ja kunnolliset perheenisät. Hän on tautinen jakorasia, joka ei koskaan voi tai osaa rakastaa.
Mä taidan olla kunnollinen huono nainen. Odotan sitä oikeaa, mutta ennen häntä jaan pesää ja nautin joka hetkestä. On kiva olla haluttu ja on kiva haluta. Kaikki mukaan!
Sitä mä aina ihmettelen, että mistä ne muut tietää kenenkään seksipartnereiden määrän?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:39"]
Mikä siinä on niin hirveää, jos haluaa tehdä toiselle ihmiselle hyvää ja että itseä pidetään hyvänä? Miten siitä mennään pilalle? Sitten on huora tai huoripukki ja vaikka mitä. Olen vielä nuori nainen ja haluaisin harrastaa seksiä paljon, paljon enemmän ja eri miesten kanssa. Mutta se on vain sellainen haave, koska enhän minä nyt vaan voi, koska menen pilalle siitä. Sitten kukaan ei voi enää rakastaa minua niin paljon, että haluaisi parisuhteen kanssani.
[/quote
Ei yhtään mikään. Vapaat ihmiset saavat harrastaa mieleistä seksiä mieleisen kumppanin kanssa niin paljon kuin haluaa.
No varmaan se että siitä voi saada alkunsa lapsi. Harva olisi valmis kasvattamaan lasta jonkun fuckbuddyn kanssa joten lapsi joko kasvaisi ilman toista vanhempaansa tai pahimmassa tapauksessa surmattaisiin abortissa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:27"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:12"]Taudit. Aviottomat lapset. Abortit. [/quote] Tuo ei ole mikään perustelu. Kondomi, kondomi, kondomi. Jos ei siihen luota niin jälkiehkäisy estää abortin ja pilleri ja kortsu aika lailla kaiken. Ja miten se muka vaikuttaa jos vanhemmat eivät ole naimisissa?
[/quote]
Tiedätkö mitä niistä kondomeista varsinkin tiheässä käytössä liukenee ja irtoaa sisäsynnyttimiin? Sinne jää kaikki muhimaan.
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta, kerrotko mitä niistä sitten liukenee?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:43"]
että saan kokemusta ja loppupeleissä tiedän sitten mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. [/quote]
Missä loppupeleissä? Kuolinvuoteellasiko?
Minulle on aivan sama, jos sinulla 100-vuotiaana on ollut 2000 kumppania, mutta kyllähän ajattelumalli "kokeilen vielä yhtä uutta miestä/naista" teoriassa johtaa hupaisaan tilanteeseen, jossa viimeisenä elinpäivänäsi toteat miesten nr. 25 ja nr. 378 olleen parhaimmat :). Mutta mikäs siinä, on kai se hyvä, jos sitten viimeistään tiedät, mikä tuntui hyvältä ja mikä ei.
Varmaan siksi, että me eletään patriarkaalisessa yhteiskunnassa, jossa naisen keho nähdään jonkinlaisena hyödykkeenä miehille ja se on täten mahdollinen jotenkin "pilaantumaan" käytössä. Menettää ilmeisesti "arvonsa" niinkuin joku kirpparitavara.
Sitten lapset aivopestään tähän samaan ajatusmaailmaan uskottelemalla teinitytöillekkin, että heidän pitää "arvostaa" itseään enemmän, koska ilmeisesti heidän pimppinsä on se arvokkain asia mitä heillä on ja sitähän pitää varjella.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:42"]
No kyllä se nyt on paha asia. Eikö sinulla ole tunteita mukana, vai kuinka voisit harrastaa seksiä eri miesten kanssa?
[/quote]
No eikö se riitä tunteiden osalta, että pidän miestä niin ihanana, että haluan seksiä hänen kanssaan? Saako nussia vain niiden kanssa, joita rakastaa palavasti, jottei mene pilalle? ap
[/quote]
Kyllä riittää. Miestä voi himoita ilman rakkauttakin.
[/quote]
Ei voi.
[/quote]
Voi.
Niin kuin jo muinaiset esivanhempamme tiesivät, niin ei se järvi soutamisesta kulu! :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:56"]
Nuorena parikymppisenä harrastin irtosuhteita ja olen tyytyväinen että harrastin. Ei niistä mitään haittaa parisuhteelleni ole ollut. Pikemminkin päinvastoin. Ei ainakaan tarvitse miettiä olisiko se parempaa jonkun muun kuin oman puolison kanssa.
[/quote]
Miksi ei voisi olla parempaa? Edellisten kumppanien määrällä tai kyvyillä ei ole suoraa yhteyttä siihen kuinka hyvä nykyinen kumppani on (jos se asia nyt sinulle tärkeintä on).
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:51"]
Sitä mä aina ihmettelen, että mistä ne muut tietää kenenkään seksipartnereiden määrän?
[/quote]
Jos olet tuntenut kyseisen ihmisen esimerkiksi 16-vuotiaasta asti ja tiedät hänen aloittaneen seksielämän vasta sinun kanssasi 19-vuotiaana. Luotat hänen sanaansa, että on ollut uskollinen. Siten voit esimerkiksi tietää :)
No koska tällä palstalla on niin paljon ihmisiä joiden päätavoite ja kaikista hienointa elämässä ikinä on päästä naimisiin, eli miehen lakisääteiseksi sisäköksi ja palvelijaksi. Vertaavat sitten kaikkea siihen.
Miten tuo voi olla vaikuttamatta kykyysi rakastaa todellisesti toista ihmistä? Haet nyt vain miehiä seksuaalisen vetovoiman perusteella. Jos myöhemmin haluat vakaan parisuhteen, rakastatko toista ja pysytkö hänelle uskollisena, jos hän ei olekaan aina fyysisesti niin haluttavassa kondiksessa? Elämäntyylisi voi kovettaa sydäntäsi. Seksi ei ole sinulle kahden ihmisen rakkauteen perustuvaa läheisyyttä vaan himoa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:56"]
Nuorena parikymppisenä harrastin irtosuhteita ja olen tyytyväinen että harrastin. Ei niistä mitään haittaa parisuhteelleni ole ollut. Pikemminkin päinvastoin. Ei ainakaan tarvitse miettiä olisiko se parempaa jonkun muun kuin oman puolison kanssa.
[/quote]
Miksi ei voisi olla parempaa? Edellisten kumppanien määrällä tai kyvyillä ei ole suoraa yhteyttä siihen kuinka hyvä nykyinen kumppani on (jos se asia nyt sinulle tärkeintä on).
[/quote]
Niin. Olisihan sitä voinut käydä niinkin huono tuuri, että olisikin mennyt naimisiin semmoisen miehen kanssa kenestä ei vuoteessa ole paljonkaan iloa ;)
Vaikka en hirveästi usko että suhde jaksaa muillakaan osa-alueilla hirveän hyvin jos intiimipuolella ei toimi.
En missään vaiheessa väittänyt, että edellisten kumppanien määrällä tai kyvyillä olisi yhteyttä nykyisen kumppanin kyvykkyyteen. Kerroin vain omista kokemuksistani, en yrittänyt luoda mitään syy-seuraus-kaavaa millään tasolla.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:51"]
[/quote]
Jos olet tuntenut kyseisen ihmisen esimerkiksi 16-vuotiaasta asti ja tiedät hänen aloittaneen seksielämän vasta sinun kanssasi 19-vuotiaana. Luotat hänen sanaansa, että on ollut uskollinen. Siten voit esimerkiksi tietää :)
[/quote]
Luottaa = tietää.... since when?
Silleen ne Säteen vanhemmatkin luottivat, että vakuutukset on kunnossa, mutta mitä nekään lopulta tiesi?
Ei sitten yhtään mikään.
Kaikilla pitää olla sellaisia kokemuksia, että vanhenpana niitä ajatellessa nousee puna poskille ja hymyilyttää!
Niin kauan kun itsestä tuntuu kivalta ja huolehdit terveydestäsi, kaikki on kunnossa.