Vaaleneeko teidän oma hiusväri auringossa?
Itse olen kasvatellut omaa hiusväriäni takaisin syksystä asti ja toivoin että tänä kesänä saisin tuon juurikasvun raidoittumaan hieman ihan auringosta. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut vaikka kokeilin myös sitruunaa (vain muutamaan osioon hiuksissa).
Oma hiusvärini on hyvin viileä tummanvaalea / vaaleanruskea joka on toisaalta tosi kaunis sävy, mutta haluaisin kyllä vähän aurinkoraitoja tähän, mielellään ihan luonnollisesti mutta ei näytä olevan mahdollista.
Vaaleneeko teillä oma värjäämätön hius, käytättekö esim. sitruunaa, kamomilla-vaalennusta tms?
Kommentit (6)
Vaalenee/raidoittuu auringossa. Tykkään. Tosin enemmän latvoista.
Vaalenee päältä, en käytä mitään aineita. Tosin tänä kesänä ei ole hirveästi tullut aurinkoa otettua, ei ole juuri väri muuttunut.
Okei kiva kuulla, mulla tätä omaa väriä on vasta alle korviin asti mutta kuvittelin että tyvestäkin voisi vaalentua jos kuitenkin viettää suht paljon aikaa auringossa? -ap
Mulla vaaleni vielä pari vuotta sitten tosi paljon. Kuopuksen raskausaikana hiukset tummui ja sen jälkeen auringossa ei oo tapahtunut enää mitään. Paitsi että rusketun aiempaa helpommin :).
Okei, tarkemmin kun peilailen mulla näkyy tyvessä joitakin hieman vaaleampia hiuksia, voi olla että noi tulee esiin paremmin kun hiukset kasvaa pidemmäksi mutta aika minimaalista mulla tuo hiusten vaaleneminen auringossa! Jotkut kuulemma käyttää hunajaa ja kamomillaa vaalentamiseen, pitäisi ehkä kokeilla. Väripurkkeihin en kuitenkaan enää koske. -ap
Minulla vaalenee latvat, jotka on hyvässä kunnossa että siitä ei johdu.