Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin läski on näköjään hankkinut moottoripyörän

Vierailija
29.07.2015 |

Mistäkö tiedän? Hän on koko päivän huudattanut sitä perkeleen laitetta pihassa :) Välillä ajaa tien päästä päähän ja sitten tulee taas pihalle murisuttamaan ja revittelemään sitä. Persevako vaan vilkkuu ja läskimaha röllöttää siinä prätkän päällä kun se on tuollainen "sporttinen" missä ollaan vähän makaavassa asennossa. Todella ääliömäisen näköistä.

Rupee päässä tinnittään kun koko päivän kuunnellut tota moottorin revittelyä. Menisi edes sitten kunnolla ajelulle eikä ajelisi tota helvetin kotikatua edestakaisin niinkuin joku teinipoika. Vitun läski pelle. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:59"]

Mä näin eilen läskin naisen ajamassa motskaria.

[/quote]Missä? Taisin olla mä?

Vierailija
2/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaako? Kukaan ei saisi harrastaa mitään? Valitettavasti et voi puuttua siihen mitä naapuri omalla pihallaan tekee. Ähäkutti. Taidan lähteä tänäiltana itsekin vielä päristelemään prätkällä pitkin lähiöalueita että täydelliset perheenäidit saa paheksua.  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin eilen läskin naisen ajamassa motskaria.

Vierailija
4/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs elämäni

Vierailija
5/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:52"]

Vituttaako? Kukaan ei saisi harrastaa mitään? Valitettavasti et voi puuttua siihen mitä naapuri omalla pihallaan tekee. Ähäkutti. Taidan lähteä tänäiltana itsekin vielä päristelemään prätkällä pitkin lähiöalueita että täydelliset perheenäidit saa paheksua.  :)

[/quote]

Ootko sä oikeesti niin vitun tyhmä, että ton sait tosta tekstistä irti? Että kukaan ei sais harrastaa mitä, niinkö mä kirjoitin? 

Toisaalta tollanen "ei kuulu muille mitä MINÄ teen"-mentaliteetti on tuollaisille junteille aika ominainen, mitä sitä nyt muita miettimään. Ehkä seuraavan kerran kun ton pellen koira karkaa meidän tontillemme löntystelemään niin en annakkaan asian olla vaan otan sen kiinni ja soitan jonkun eläinsuojeluyhdistykseltä hakemaan sen.

Vierailija
6/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kyylä on taas raportoinut tekemiseni aivovapaalle.

Vierailija
7/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:06"]

[/quote]

"taas" :D voi kultapieni, kaikki asiat eivät liity sinuun, vaikka onhan se toisaalta kiva niinkin ajatella.

Vierailija
8/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täällä kaikki läskit mp-miehet ja heidän vaimonsa pahoittavat mieliään oikein urakalla

Vierailija
9/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:06"]

[/quote]

"taas" :D voi kultapieni, kaikki asiat eivät liity sinuun, vaikka onhan se toisaalta kiva niinkin ajatella.
[/quote] ai nyt oonkin sun kultapieni ? Pieni läski?

Vierailija
10/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:06"] Naapurin kyylä on taas raportoinut tekemiseni aivovapaalle. [/quote] "taas" :D voi kultapieni, kaikki asiat eivät liity sinuun, vaikka onhan se toisaalta kiva niinkin ajatella. [/quote] ai nyt oonkin sun kultapieni ? Pieni läski?

[/quote]

No jos oot toi mun naapurin läski niin hän on kyllä aika pieni mieheksi, ehkä 165 cm. 

Vierailija
11/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:06"] Naapurin kyylä on taas raportoinut tekemiseni aivovapaalle. [/quote] "taas" :D voi kultapieni, kaikki asiat eivät liity sinuun, vaikka onhan se toisaalta kiva niinkin ajatella. [/quote] ai nyt oonkin sun kultapieni ? Pieni läski?

[/quote]

No jos oot toi mun naapurin läski niin hän on kyllä aika pieni mieheksi, ehkä 165 cm. 
[/quote] meillä on lyhyitä suku täynnä.

Vierailija
12/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot vaan kateellinen mulle. Tuon kohta korvatulpat.

Vierailija
13/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ooks kade

Vierailija
14/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:00"]

Värikäs elämäni

[/quote]

meinasin tukehtua nauruun :D

Vierailija
15/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:35"]

ooks kade

[/quote]

Joo enkä edes tiedä mistä olisin eniten kade, tosta jumalaisesta vartalosta vai ilmeisen pienestä kullista, jota pitää kompensoida mahdollisimman kovaäänisellä ajoneuvolla. Toi mies elää unelmaa.

Vierailija
16/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:40"]Mistäkö tiedän? Hän on koko päivän huudattanut sitä perkeleen laitetta pihassa :) Välillä ajaa tien päästä päähän ja sitten tulee taas pihalle murisuttamaan ja revittelemään sitä. Persevako vaan vilkkuu ja läskimaha röllöttää siinä prätkän päällä kun se on tuollainen "sporttinen" missä ollaan vähän makaavassa asennossa. Todella ääliömäisen näköistä.

Rupee päässä tinnittään kun koko päivän kuunnellut tota moottorin revittelyä. Menisi edes sitten kunnolla ajelulle eikä ajelisi tota helvetin kotikatua edestakaisin niinkuin joku teinipoika. Vitun läski pelle. 
[/quote]Asutaankohan samassa talossa, rivarissa? Meillä nimittäin myös läski äijä on hankkinut kyrvanjatkeeksi moottoripyörän. Ei mua se aikuisten äijän pyörällä prääsääminen haittaa, mutta meinaan tukehtua nauruun, kun äijä on ahtanut läskinsä liian pieneen makkarankuoreen eli ajopukuun. Hyvä jumala mikä näky! Yritän ottaa kuvan teidänkin iloksenne!

Vierailija
17/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:40"]Mistäkö tiedän? Hän on koko päivän huudattanut sitä perkeleen laitetta pihassa :) Välillä ajaa tien päästä päähän ja sitten tulee taas pihalle murisuttamaan ja revittelemään sitä. Persevako vaan vilkkuu ja läskimaha röllöttää siinä prätkän päällä kun se on tuollainen "sporttinen" missä ollaan vähän makaavassa asennossa. Todella ääliömäisen näköistä. Rupee päässä tinnittään kun koko päivän kuunnellut tota moottorin revittelyä. Menisi edes sitten kunnolla ajelulle eikä ajelisi tota helvetin kotikatua edestakaisin niinkuin joku teinipoika. Vitun läski pelle.  [/quote]Asutaankohan samassa talossa, rivarissa? Meillä nimittäin myös läski äijä on hankkinut kyrvanjatkeeksi moottoripyörän. Ei mua se aikuisten äijän pyörällä prääsääminen haittaa, mutta meinaan tukehtua nauruun, kun äijä on ahtanut läskinsä liian pieneen makkarankuoreen eli ajopukuun. Hyvä jumala mikä näky! Yritän ottaa kuvan teidänkin iloksenne!

[/quote]

Kuulostaa kyllä erittäin tutulta!! Tonkin on pitänyt oikein teemaan sopivasti ahtautua johonkin nahka-asuun, siis nahkatakki ja nahkahousut. Luulee varmaan raukka näyttävänsä jotenkin uskottavammalta.

Vierailija
18/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä korjaan sitä mopoa ja välillä täytyy ottaa testiajelu tossa kadulla että näkee toimiiko korjaus. Siksi en aja kauas.

t. naapurin läski

Vierailija
19/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:17"]

[/quote]

[/quote]
Tarviikin siksi sen pärrän että saa pillua.

Vierailija
20/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:58"]

Mä korjaan sitä mopoa ja välillä täytyy ottaa testiajelu tossa kadulla että näkee toimiiko korjaus. Siksi en aja kauas.

t. naapurin läski

[/quote]

Kiitos naapurin läski! Toi vois itseasiassa selittää asiaa jonkin verran. Paljon vähemmän ärsyttävää kun tietää, että tolle möykkäämiselle on joku oikea syykin. 

Mutta pakko kyseenalaistaa tuon nahka-asun käytännöllisyys noissa hommissa, eikö tule kuuma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme