Ruskeat värjätyt hiukset
Yhessä vaiheessa näkyi joka kolmannella melkeenpä....
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:32"]
Heh, en kyllä värjäisi ikinä hiuksiani paskan värisiksi. :)
[/quote]
Kyllähän tuolla näkyy myös valkoisia paskoja keväisin kun lumet sulaa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:15"]Tässä on pointtina se, että yhessä vaiheessa näki paljon, kun omaa luonnollista ruskeaa tukkaa värjättiin hyvin lähellä omaa väriä.... Mitä järkee?
[/quote]totta!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:15"]
Tässä on pointtina se, että yhessä vaiheessa näki paljon, kun omaa luonnollista ruskeaa tukkaa värjättiin hyvin lähellä omaa väriä.... Mitä järkee?
[/quote]
Saa kiiltoa ja tasaisen värin.
Ruskeaksi värjätyt hiukset ovat ainakin kauniimmat kuin blondiksi värjätyt hiukset. Just sayin'...
Yhdessä vaiheessa näkyi tosiaan paljon tummia suoria hiuksia. Nyt on jo tovin näyttänyt siltä, että vaalea on suositumpi.
Siksi jos harmaantuu yli kolmekymppisenä.
Kyllä oma väri on aina parempi kuin joku luonnoton värikypärä.
Oma väri? Siis (harmaantuneen) valkoisen ja tummanruskean sekasotku? Joo, on pirun kaunis. :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:15"]
Tässä on pointtina se, että yhessä vaiheessa näki paljon, kun omaa luonnollista ruskeaa tukkaa värjättiin hyvin lähellä omaa väriä.... Mitä järkee?
[/quote]
Aloin harmaantua alle kolmikymppisenä ja tummasta ne erottuu selvästi. Siksi lähelle omaa väriä, että 1) pidän väristäni ja 2) juurikasvu ei erotu, joten ei tarvitse olla värjäämässä jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:30"]Yhdessä vaiheessa näkyi tosiaan paljon tummia suoria hiuksia. Nyt on jo tovin näyttänyt siltä, että vaalea on suositumpi.
[/quote]vihdoinki joku tajus pointin!ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:36"]
Mä oon oikeasti blondi ja värjään ruskeaksi, mutta näistä tulee aina mustat. En tajua miten vaaleanruskealla hiusvärilläkin voi tulla mustat hiukset. Millä te oikein värjäätte?
[/quote]
Kampaajalle, mars. Älkää hyvät ihmiset itse niillä kaupan tököteillä värjää!
[/quote]
Ei ole varaa käydä kahden viikon välein kampaajalla värjäämässä hiuksia.