Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat palaa vielä loppuun, ikää on ja liikaa kotitöitä!

Vierailija
29.07.2015 |

Tontti 7-8 hehtaaria, useampi piharakennus, talo yli 300 neliötä.

Pihaa on, paljon pensaita ja puita. Ikää heillä lähes 70. Puhuvat miten eivät jaksa eivätkä saa koskaan pihaa täysin kuntoon. Eivät silti aio lähteä paikasta koskaan, kerrostalo tai rivari ei tule kysymykseenkään. Nyt vielä pärjäävät ihan ookoo, mutta entä esim. 3, 5 tai 10 vuoden päästä?!

Tunnetteko te sitkeitä vanhuksia jotka pyrkivät viimeiseen asti pärjäämään keskenään eivätkä suostu lähtemään kotoaan ja harkitsemaan pienempää asuntoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. mahdollisuus teettää pihatöitä ulkopuolisella, niin mukavampihan se on kotona asua.

Vierailija
2/3 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos eivät osaa ottaa tarjottua apua vastaan, niin on annettava olla. Minun vanhemmilla omakotitalo ja kesämökki jossa kaikki tehdään itse, lämmitys, veden kantaminen yms.
Eivät jaksa, mutta eivät suostu luopumaan. Minä lapsista ainoa joka auttanut, mutta nyt ei enää omatkaan resurssit riitä. Olen ilmoittanut että on luovuttava toisesta ja sillä hyvä. Lopullinen päätös on heillä, mutta tietävät missä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, mutta se on heidän oma valintansa. Me sisarukset asumme kaikki yli 100 km:n säteellä heistä ja kaikilla meillä on omat perheet, työt, kiireet ja harrastukset. Kerran tai kaksi kuussa ehdimme käymään. Palkattua apua vaan tai sitten pitää asua ränsistyvässä talossa ja rehottavassa puutarhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi