Mistä oudoista hajuista pidät?
Mulla ehdottomasti uninen kissa, tuoksuu ihan erilaiselle kuin hereillä oleva :D
Oma kissa varmaan ärsyyntyy jo jossain vaiheessa, kun syöksyn aina nuuskimaan kun huomaan sen nukkuvan jossain.
Kommentit (98)
Rakastan uimahallin hajua eli klooria.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:00"]Oma pieru!
[/quote]
Täytyy myöntää, että aina kun olen yksin ja pieraisen peiton alla, syöksyn kiireesti haistelemaan. Olen nainen :DD
Metrotunneli ja kellarin haju. Niitä pitää oikein impata, ne tuoksuu niin ihanilta.
Hikinen , haiseva , pesemätön mies. Miesten pukuhuoneet. Miehen jalkahiki.
Homomies 37 v
Tuoreen itsepyydetyn kalan perkaaminen :)
Liian käänteispskologinen kysymys.
Autokorjaamon tuoksu, eli sekaisin bensat, öljyt ja ym. Puukiukaalla lämmitettävä sauna ja sen savu, koivupuusta lähtee yksi parhaimmista. Lisäksi vanhat talot (ei homeiset siis!), niissä on se oma tuoksunsa...
N21
Tässä onkin mainittu jo kellari, metrotunneli ja uimahallin haju. Lisäksi tykkään lehmälaitumen hajusta.
Koiran tassuanturoiden lisäksi koiran otsan myskin tuoksu. Sirkus Finlandia tuoksuu kans jotenkin ihanalle. Siis teltan sisällä näytöksessä kun istuu. Tuore puu, saunan lämmitys, metsä, sammal, meri, terva (ei outoja mutta...)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:04"]
Metrotunneli ja kellarin haju. Niitä pitää oikein impata, ne tuoksuu niin ihanilta.
[/quote]
Mulla kellarin haju ja pakoputki.
Ratapölkky. Sitäkään ei kuulema kannattais haistella kun sisälsi jotai syöpää aiheuttavaa PAH tai VOC yhdisteitä
Kloorin haju täälläkin!
Bensan ja hammaslääkärin (siis se fluorin, lääkkeiden tms.) hajut ovat myös aina olleet minusta omituisen miellyttävät.
Lehmänpaska? Maalla ollessa pitää oikein pää työntää ikkunasta ja nuuskuttaa pitkään sitä tuoksua :D
Tykkään tupakan hajusta autossa kun kuski polttaa esim. Moottoritiellä.
Koiran tassu ,bensa,sikari, palava koivuhalko(savu)