Mistä oudoista hajuista pidät?
Mulla ehdottomasti uninen kissa, tuoksuu ihan erilaiselle kuin hereillä oleva :D
Oma kissa varmaan ärsyyntyy jo jossain vaiheessa, kun syöksyn aina nuuskimaan kun huomaan sen nukkuvan jossain.
Kommentit (98)
Kissanpentu. Tuli aloitusviestistä mieleen, tuoksuu ihan erille kuin aikuinen kissa. Voi kun saisi tähän nyt sellaisen pikkuisen jota voisi nuuskutella.
PUHTAAN hien tuoksu, sellainen mikä syntyy kun puhdas ihminen puhtaat vaatteet päällä hikoilee vähän auringonpaisteessa.
etikka, homeen haju, tietynlainen pinttynyt tupakanhaju, pöly
Koiran hikinen tassu, koiran suun lemahdus ja muutenkin koko koiran tuoksu <3
Lehmän\vuohen haju, bensa, kloorivesi, kynsilakanpoistoaine, juuri sammutettu tulitikku ja maalin haju.
Enempää ei mieleeni tule mutta eiköhän tässä olekin jo tarpeeksi yhteen nenään.
.
Siskoni rakastaa kellarin hajua,siis sellaista tunkkaista betoni tai kivi kellarin hajua.
Itse en ymmärrä ollenkaan, vaikka tokkopa kaikki lehmän lannan hajustakaan tykkäävät;)
Koiranpennun ja pienen vauvan tuoksu.
Kahvipaketti joka on juuri avattu ja juuri leikattu ruoho.
Hiuslakka, ei kaikki mutta jotkut.
Vauva talkki.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:22"]Naisen tuoksu.
[/quote]
Tästä olen saanut kiitosta elämäni miehiltä, kaikilta. Kuulema tuoksun ihanalta ja maistun hyvältä, no, sieltä.
Itse pidän savuntuoksusta, kun koivupuu palaa, ekun lämmitän mökillä saunaa, vie suoraan lapsuuteen.
Kumilenksut. Pakko nuuskasta aina, jos vaikka ois sellainen hyväntuoksuinen ( kaikki ei oo).
Kaupassa hyllyn täydellinen uusia kumisaappaita, ois ihana olla kenkä osastolla myyjä :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:00"]Rakastan uimahallin hajua eli klooria.
[/quote]
No hyi joku jalkasienen haju.. mikset osta kloriittia himaas ja haistele sitä ja muutenki hyi saatana :ss
Bensa ja lintsin vanha puinen vuoristorata :D se tuoksuu hyvälle.
Pokemon- ja muiden keräilykorttien tuoksu! Taisi olla jokin tietty muovi tai liima :D
Uudet kengät nahkakengät.
Bensan haju tankatessa.
Tuoreen pullan tuoksu.
Nurmikon leikkaaminen.
Terva.
Nuotion haju.
Mäntysuovalla siivottu asunto.
Tolu.
Vauvan puklut.
Tykkään mopon / kaksitahtibensan pakokaasusta. Tulee ihania assosiaatioita teinipoikiin ja heidän mopoiluntuoksuisiin vaatteisiinsa. Se tuoksu saa mut aina syttymään jotenkin, vaikka kolmeakymppiä lähestyn uhkaavasti ja olen mies... Niissä on vaan sitä jotain.