Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päässyt opiskelemaan

Vierailija
29.07.2015 |

Ei auta kun yrittää ensivuonna uudestaan. Vuoden nyt pakko olla sossuntuilla koska ei kukaan nuorta töihinkää palkkaa ja täällä paikkakunnalla on työttömyysprosentti 20% joten ei ole töitä.
M19

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:21"]

Ei auta kun yrittää ensivuonna uudestaan. Vuoden nyt pakko olla sossuntuilla koska ei kukaan nuorta töihinkää palkkaa ja täällä paikkakunnalla on työttömyysprosentti 20% joten ei ole töitä. M19

[/quote]

Mee Töihin Pummi!

Vierailija
2/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähe ulkomaille :) jos kielitaito on hyvä niin voit löytää töitä.Niin minä olisin tehnyt jos en olisi päässyt opiskelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin käteen ja soittelmaan. Kyllä niitä irtopaikkoja on vielä saatavilla.

Vierailija
4/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:21"]Ei auta kun yrittää ensivuonna uudestaan. Vuoden nyt pakko olla sossuntuilla koska ei kukaan nuorta töihinkää palkkaa ja täällä paikkakunnalla on työttömyysprosentti 20% joten ei ole töitä.
M19
[/quote]

No jumalauta! Mä hain lukion jälkeen kolmesti ennen kuin pääsin. Olin koko sen ajan töissä. Kyllä sä löydät töitä kun etsit. Muuta isompaan kaupunkiin, itsenäistyt samalla.

Vierailija
5/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:27"]

Puhelin käteen ja soittelmaan. Kyllä niitä irtopaikkoja on vielä saatavilla.

[/quote]

No niitäpä ei todellaan haeta "puhelin käteen ja soittelemaan".

Vierailija
6/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:21"]Ei auta kun yrittää ensivuonna uudestaan. Vuoden nyt pakko olla sossuntuilla koska ei kukaan nuorta töihinkää palkkaa ja täällä paikkakunnalla on työttömyysprosentti 20% joten ei ole töitä. M19 [/quote] No jumalauta! Mä hain lukion jälkeen kolmesti ennen kuin pääsin. Olin koko sen ajan töissä. Kyllä sä löydät töitä kun etsit. Muuta isompaan kaupunkiin, itsenäistyt samalla.

[/quote]

Ja vuosi oli? 1996? 2006? Kuitenkin joku, jolloin ei ollut lamaa ja pahaa työttömyysongelmaa.

Vierailija
7/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala? Sehän on ihan normaalia, ettei ekalla kerralla tärppää.

Jos hait AMK:hon, oallistu täydennyshakuun, ja kohta alkaa syksyn yhteishakukin. Odotellessasi voit lukea alaa tai pääsykokeessa vaadittavia asioita avoimessa yliopistossa/AMK:ssa. Saat sitten lentävän lähdön varsinaisiin opintoihin kun on opintopisteitä jo kasassa. Harkitse myös yo-kirjoitusten korottamista, jos lähtöpisteissä on puutteita.

Töitähän sun on pakko hakea, mutta niitä ei silti välttämättä saa. Kokeile pikaruokaravintolaa, se on nuorille aika varma työllistäjä. Mitään toimistotöitä tms. ei kyllä nykyään ole tarjolla kouluttamattomille nuorille.

Vierailija
8/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin AMK, avoin Yliopisto, kansalaisopisti jne. Onhan noita vaihtoehtoja jos sinulta löytyy TAHTOA tehdä jotain asian eteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi