Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistusasunto kerrostalosta vai rivitalosta?

Vierailija
03.03.2022 |

Plussat ja miinukset?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin osakkeen muka rauhallisesta kerrostalosta.  Samassa kerroksessa asuu joku pimee vanhahko mies, paiskoo oveaan- siis koko talo tärähtää.  JOka kerta kun lähtee tai tulee kotiin.  Itse en uskalla mitään sanoa kun olen sinkkunainen. Miksi hänen yläpuolella olevat ei valita-vai onko valittaneet mutta ei auta.  

Kiusanhengellä/häiriköllä on Suomessa hyvät oikeudet.

Vierailija
42/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rivitalossa yhdistyy kerrostalon ja omakotitalon huonot puolet. Naapurit on seinän takana ja kiinteistön huolto vastaa omakotitaloa. Kerrostalo jos noista pitää valita. Omakotitalon hyvät puolet korvaa sen "haitat" helposti eli se on paras vaihtoehto. Kommuuneissa on aina konflikteja ja häiriötekijöitä.

Rivarissa vain kaksi naapuria, minulla päädyssä kun olen, vain yksi. Koskaan ei mitään kuulu. Olisi hirveää asua kerrostalossa, tuttavia asuu ja kuseminen ja paskantaminen kuuluvat naapurista, puhuminen ja telkkarin äänet myös, yläkerran askeläänet ja alakerran mölinä, porraskuilut ja hissin mölyt, kyseessä uudet kalliit kerrostalot. Ovat nyt kiinni niissä eikä kukaan osta,rakennusvirheitä hemmetisti eikä rakentajaa kiinnosta, yhdessä teki jo konkaan rakentaja. Helsingin keskusta kyseessä.

Oli muuten just juttua kuinka ovenrivat ja hissinnnappulat ja hissin tuulettamaton ilma ovat pahimpia tautien levittäjiä. Yök. 🤢🤮

Minulla on oma ulko-ovi, ei tarvitse kenenkään paskoja hengittellä.

Sulla on mielenkiintoinen käsitys siitä miten kerrostalossa eletään 😂 tee tosiaan kaikille palvelus ja pysy muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sijainnista. Kerrostaloasunto hyvältä alueelta hyvästä taloyhtiöstä on ihan eri juttu kuin slummista huonosta taloyhtiöstä. 

Vierailija
44/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Rivitalo sopii ihmiselle joka kaipaa rauhaa ja lapsiperhe-elämän mukavuuksia. Kerrostalo sopii paremmin sosiaaliselle kaupunki-ihmiselle.

Vierailija
45/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut omakotitalossa, kerrostalossa ja nyt rivitalossa. Rivitalon paras puoli on oma ovi. Meillä on myös huoltoyhtiö. Kerrostalo olisi paras, mutta rapun kautta kulkeminen on ärsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä