Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko blondi sinisillä silmillä oikeasti haluttu/tavoiteltu ympäri maailman?

Vierailija
29.07.2015 |

Ymmärrän tämän toki etelässä ja muissa paikoissa missä ihmiset ovat tummempia ja ruskeasilmäisiä, mutta ollaanko muka muuallakin Euroopassa jotenkin ihastuneita sinisilmäisiin blondeihin?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin kiinassa, ihmiset tuijottivat minua paljon, koska minulla oli niin vaaleat hiukset, erotuin myös joukosta paljon, joka ei ollut niin kivaa. Ja sillon kun olin ekan kerran kiinassa vauvana vanhempiei kaa, minun äiti kertoi että monet heistä olisivat halunneet pitää minua sylissään.

Vierailija
42/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea blondi tummilla silmillä ja aidolla tuuhealla vaalealla alapäänkarvoituksella on maailmankaikkeuden ihanin aarre! AAH! <3<3<3

Vierailija
44/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti näyttelijät jne vaalentavat hiuksiaan maailmalla joten jokuhan siinä on. Mutta on eriasia olla jenkkiblondi kuin suomiblondi. Meillä on kalpea iho joten olemme eksoottisempia kuin ruskettuneet jenkkiblondit eli olemme aidompia jos näin voi sanoa.

Vierailija
45/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea blondi tummilla silmillä ja aidolla tuuhealla vaalealla alapäänkarvoituksella on maailmankaikkeuden ihanin aarre! AAH! <3<3<3

Ei aidoilla blondeilla ole tummia silmiä

Vierailija
46/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Indonesiassa reppureissaamassa kun olin, niin paikalliset tulivat lääppimään ja hipelöimään hiuksiani ja lapset juoksivat kintereilläni. Eräs englantia taitava miekkonen tuli minua haastattelemaankin että olenko elokuvatähti ja että missä olen näytellyt? Olen 172, on siniset silmät ja hiukset oli melko vaaleat niin erotuin hieman kantaväestöstä (keskipituus varmaan 155), mutta olen siis ihan perustallaajan näköinen. Jotkut pikkutytöt toi mulle kukkiakin ja mies käänsi englanniks jotain että: They want to give you flowers because you look like the mother of flowers, beautiful like sunshine of gold tms.. Todella runollista kumminkin. Hieman siinä Tampereen likkaa jo punastutti. Mutta kuvittelen siis, että se on vaan se eksoottisuus, mikä kiehtoo.

Joskus aikasemmin mullaki oli joku mielikuvitus siitä miten blondit on tosi suosittuja kaikkialla. Mutta olen ymmäränyt sen että kaunis nainen saa huomiota kaikkialla siis ihan millaisella hiusvärillä tahansa. Nimenomaan itte olen siis suurin osa aikuiselämästä ollut mustahiuksinen ja huomiota olen saanut joskus jopa enemmänki kun mun vaaleatukkaiset ystävät. Aasiassa olen matkustanut ja huomio siellä ainakin alkoi jo rasittamaan. Yksi paikallinen nainen rannalla tuli mulle sanomaan ja ihmettelemaan kuinka kaunis ja nuorennäköinen nainen, malli ja mitä kaikkea vielä. Kehua sain tosi paljon Indonesiassa. Varmaan blondista ihmettellään juuri sen takia koska vaan on erinäköinen ja tullaan koskemaan hiuksia kun tämä väri vaan ei ole tavallinen edelässä.

Vierailija
47/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aidoilla blondeilla ole tummia silmiä

Mä tiedän miehen kenellä on ihan blondi tukka ja tummat ruskeat silmät.

Vierailija
48/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruskeasilmäinen ja ruskeasilmäinen. Aasiassa tulee paljon huomiota. En usko että johtuu silmien väristä.

Vierailija
49/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ruskeasilmäinen ja ruskeasilmäinen. Aasiassa tulee paljon huomiota. En usko että johtuu silmien väristä.

Siis ruskeahiuksinen ja ruskeasilmäinen.

Vierailija
50/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun julkaistaan listoja maailman kauneimmista naisista, blondit ovat selkeänä vähemmistönä. Kauneimmiksi kansoiksi taas äänestetään aina italialaisia ja espanjalaisia.

Vierailija
51/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kaunein ja ihanin. Afrikassa ja Aasiassa naiset valkaisevat ihoaan vaarallisilla kemikaaleilla. Mikään ei ole niin kaunista kuin aito blondi. Itse valitettavasti en ole. Olen tavallinen ruskeasilmäinen ja tumma ihoinen akka. Harmittaa. Sanovat kauniiksi, mutta en koe itseäni kauniiksi näin ruman värisenä.

Vierailija
52/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko lappalainen vai manne vai rikastuksen tulos, suomalaiset ovat maailman vaaleimpia silmiltään ja hiuksiltaan.

Itse asiassa, mitä enemmän ehtaa saamelaista verenperintöä, sitä todennäköisemmin siniset silmät ja vaaleahkot hiukset.

Vierailija
53/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni aaaivan upea.

Vierailija
54/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondi vihreillä silmillä kauniimpi

Höpö höpö. Vihreä on lähes yhtä perseestä kuin paskan ruskea. Harmaa on paras, sitten sininen, muut eivät kiinnosta. Blondi, harmaat silmät ja punainen huulipuna on 10/10

Vierailija
55/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä.

Ehkä siellä missä valtaväestö on tummaa.

Vierailija
56/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät ole kovin korkealla, kun julkaistaan kyselytuloksia siitä, mistä maista löytyvät kauneimmat ihmiset. Outoa, kun tämän ketjun mukaan suomalaiset ovat niin upeita sinisine silmineen.

Vierailija
57/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mikään väri mitenkään halutuksi tekee.

Pitäisi oikeasti näyttääkin hyvälle.

Vierailija
58/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunetit on yleisesti ottaen seksikkäimpiä ja owurroaa blondit 100-0.

Vierailija
59/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ruskeat hiukset seksikkäimmät naisella ja miehelläkin

Vierailija
60/63 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Blondit on yleensä rumia ja mitäänsanomattomia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä