ONKO TÄSTÄ SYYTÄ OLLA SUUTTUNUT?
Olen 16v ja 14v siskoni on nauranut muiden kanssa kuinka surkea olen. Sisko on haukkunut muille, että olen lesbo ja ties mikä surkimus. Hän myös sanoo, että olen hölmö enkä tajua mitään sekä, että en käyttäydy niin kuin ikäiseni kuuluu. Myös sanoo, että minun pitäisi saada kunnolla turpaa ja nauraa ilkeästi jos en jotain osaa. Sanoo myös, että yleensä se isosisko on parempi kaikessa ja mutta meillä se on toiste ja sanoo, että hän on se isosisko. Myös aina sanoo kuinka hölmösti ja surkimusmaisesti teen kaiken. Muutenkin häiriköi kokoajan minua ja varmasti haukkuu vielä paljon enemmän minua tuolla. Onko tästä syytä olla vihainen? Vai olenko liian herkkä. Minusta tuntuu, että haluan kokonaan tuosta mulkusta eroon.
Kommentit (19)
On sulla oikeus olla vihainen. Mä olen sitä mieltä, että oman perheen haukkuminen ja mollaaminen ulkopuolisille on todella tyhmää. Haukkuja tekee itsestään idiootin ja nolon. Kotona, neljän seinän sisällä saa sanoa asioita, ei huutaa niitä koko maailmalle.
Mitä mieltä sun vanhemmat ovat tuollaisesta käytöksestä?
No en minä niille ole kertonut. Ap
Kun se, että nyt kertoisin ei auta minua. Koska se on jo tapahtunut. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 12:09"]Kun se, että nyt kertoisin ei auta minua. Koska se on jo tapahtunut. Ap
[/quote]
Auttaa se. Fiksut ja normaalit aikuiset puuttuisi kiusaamiseen.
No aina, kun on mahdollisuus toimia jotenkin siskollesi huonoksi niin tee se. Siis tarkoitan ihan pikkuasioita esim. Vaikka käräytä ihan kiusallasi siskosi vanhemillenne aina, kun tekee jotai luvatonta jne.
Nämä on ongelmia joita vain 16-vuotiaalla voi olla. Siskosi ei myöskään toimi fiksusti, mutta on sekin vain 14. Iän myötä helpottaa. On ihmisiä jotka ei ole sisarustensa kanssa isona minkäänlaisissa tekemisissä.
Ei se auta, että ne puuttuvat siihen. Mikään ei voi mennä enää pahemmaksi. Ja sitä paitsi, vaikka se loppuisi niin kaikki on tapahtunut jo. Minä en aikoisi alkaa elämään taas normaalisti siskon suhteen, kun se on saatu loppummaan vanhempien avulla. Ei tee sitä oikeasti vaan tekee se vain koska vanhemmista johtuva pakko. Minä en silti antaisi anteeksi sillä minä en ikinä ole puhunut siskostani mitään pahaa tuolla. Mutta en kyllä hyvääkään en puhu hänestä ollenkaan. Ap
Demillä tämä ei saanut huomiota, nyt sitä huomiota kerjätään täällä?
Ei se auta, että ne puuttuvat siihen. Mikään ei voi mennä enää pahemmaksi. Ja sitä paitsi, vaikka se loppuisi niin kaikki on tapahtunut jo. Minä en aikoisi alkaa elämään taas normaalisti siskon suhteen, kun se on saatu loppummaan vanhempien avulla. Ei tee sitä oikeasti vaan tekee se vain koska vanhemmista johtuva pakko. Minä en silti antaisi anteeksi sillä minä en ikinä ole puhunut siskostani mitään pahaa tuolla. Mutta en kyllä hyvääkään en puhu hänestä ollenkaan. Ap
Kun on seuraavaks teil ruokailu ni kaada sille pikku ämmälle juomat niskaan
Ilkeä mies on mulkku, ilkeä nainen on ämmä.
Termit oikein.
Termit oikein.
Sano sille siskolle että jos sinä olet mielestäsi se oikea isosisko niin alappas hyysäämään ja palvelemaan minua pienempää ja tyhmempää! :-)
Muistuta pienemmällesi, että sä saat ekana ajokortin ja kaupasta kaljaa. Paree olla nätimmin, tai ei heru kyytiä tai maistiaisia.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 12:18"]
Termit oikein.
[/quote]
Mulle kuka vain voi olla ämmä, mulkku, horo, lutka jne, ei ole sukupuolesta kiinni.
Jaa