Hah, keksin eilen tutkimusaiheen eräälle alalle
jolle en ole vielä edes hakeutunutkaan opiskelemaan, eli en siten tietenkään koskaan päässytkään, vaikka asiaa olen monena vuotena pyöritellyt mielessäni. Ikääkin minulla alkaa olla jo paljon... Uskallusta puuttuu ja varmasti jotain muutakin, en tiedä. Mutta siis, keksin eilen tutkimusaiheen, mielestäni aivan loistavan sellaisen, ja josta olen lähestulkoon varma ettei siitä ainakaan tässä maassa ole kyseisellä alalla tehty mitään tutkimusta aiemmin, ja se on (mielestäni) upea idea, enkä edes käsitä mistä se tipahti mieleeni! Tai kyllä käsitän, mutta että miksen ikinä ole niissä ajatuksissani mennyt tutusta ajatuskulusta siihen vähän sivuun, eri polulle, kuin mihin eilen menin saadakseni tämän ajatuksen! Menenkö siis hieman perse-edellä puuhun näissä ajatuksissani, en kai?! :D Täytyy vain pitää suu visusti kiinni tästä kaikkialla, ettei idea vuoda, jos se todellakin on niin hyvä idea mitä nyt luulen. ;)
Kommentit (6)
Ihan kun olisin nähnyt tämän aloituksen joskus aiemminkin .
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:46"]
Ihan kun olisin nähnyt tämän aloituksen joskus aiemminkin .
[/quote]
Minä en ainakaan ole kirjoittanut tästä aiheesta sanaakaan aiemmin. Varmaan muutkin saavat joskus ideoita...
ap
Onko ap jotenkin harvinaisen toimeliaalla tuulella?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:47"]
Onko ap jotenkin harvinaisen toimeliaalla tuulella?
[/quote]
En ole.
ap
Sinun pitää sitten hakea sinne alalle.
Ja sori kirjoitusvirheet, olin tohkeissani. ap