Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikahullut - mites nyt, esitutkinta:

Vierailija
28.09.2006 |

Espoon poliisilaitokselta rikoskomisario Jukka Kaski: " kyse on vakavasta seksuaalirikoksesta" .

- esitutkinta on siis loppuvaiheessa, tuo oli tutkinnanjohtajan lausunto tänään Hesarissa. Kun esitutkinta valmistuu päätetään lähteekö asia syyteharkintaan. Tämä on Kosken mukaan " todennäköistä" .

On todella surullista, että iltapäivälehdet kaatvat hommaa tänään Sorellan niskaan. Ihan sairasta. Laki on yksiselitteinen, poliisi tulkitsee asiaa sen mukaan, mutta ei, nainenon syyllinen ja moraaliltaan epäilyttävä, aina.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Mika teki väärin, mutta ei Sorellakaan syytön tapahtumaan ole. Sorella teki omilla valinnoillaan itsestään uhrin.

Ja totta kai Mika teki väärin riisuessaan ja kähmiessään sammunutta Sorellaa.

Ja tuottajien vastuulla on jutun päästäminen näin pitkälle, olisi pitänyt keskeyttää jo siinä vaiheessa, kun Mika puristi Sorellaa nenästä. Se oli minusta jo liikaa.

Vierailija:

ison asian siitä, että Sorella on aikuinen nainen. Eikö aikuinen nainen saa tehdä virheitä? Mutta aikuinen mies saa? Eikö teistä kukaan oikeasti huomaa tätä oman ajattelunsa kaksinaisuutta?

Vierailija
42/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pojat opetan arvostamaan naisia ja kunnioittamaan heitä. Tytöille koitan opettaa sen ettei omalla vartalolla saa leikkiä ja näyttää maailmasta myös sen tumman puolen. Varoittelen sekä poikia että tyttöjä " namusetistä" ja tulen valvomaan netin käyttöä. Yritän kertoa kuinka vaarallista on jos laittaa omia kuvia tai tietoja nettiin. Sekä poijille että tytöille aion opettaa toisen ihmisen kunnioittamisen. Tytöille painotan sitä ettei lähde paikkoihin joita ei tunne ja autoihin vieraiden ihmisten kanssa. Alkoholin käyttöön yritän myös vaikuttaa, koska suurin osa nuoruuden tyhmyyksistä tehdään kännissä.

Ja vaikka en syytä niitä tyttöjä joita raiskataan ruotsin laivalla jonkun miehen hytissä, niin oman tyttäreni koitan kasvattaa niin ettei mene kenekään hyttiin. Eli jos mun tyttö raiskataan kun on lähtenyt 16v jonkun tuntemattoman hepun mukaan, niin kaikkein eniten tulen syyttämään itseäni.

Tämä kertomus siksi kun täällä kysellään miten " Mikan puolustajat" kasvattaa lapsiaan.

Olen sitä mieltä että Sorella on aikuinen nainen joka tietää mitä tarkoittaa kun menee miehen sänkyyn ja antaa hiplata. Eli oli innokas siihen, mutta humalan takia tulikin väsy (mullekin käynyt monesti). Sorella tiesi kamerat ja sen että asia oli julkinen. Mika ei mielestäni tehnyt mitään rikosta, se on eri asia oliko teko fiksu vai ei. Ja se asia onko ohjelma laadukas ja onko sitä soveliasta näyttää, niin siitäkin voidaan olla montaa mieltä. Mutta nyt ei ole kyse nuorista tytöistä joita iso paha mies on käyttänyt hyväksi, vaan kaksi aikuista ihmistä jotka koheltavat julkisesti. Tyhmää - kyllä, rikollista - ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syytä Sorellaa. Musta teko oli väärin, mutta on saanut ihan liian suuren merkityksen. En usko että edes Sorella toivoo Mikan saavan tuomiota siitä, miksi naiset sitten tällä palstalla tuomitsee Mikan niin julmasti.

Minusta juuri se että molemmat olivat aikuisia on se että voivat yhdessä sopia asiasta ilman meidän kaikkien puuttumista asiaan. Se että asiasta nostettiin rikostutkinta on mielestäni liikaa. Minun mielestäni molemmat tekivät väärin, tai ainakin jotain sellaista joka on oman näkemykseni mukaan epäsopivaa. Monikin asia jota siellä talossa tapahtuu on mun mielestäni kyseenalaista. Olen ihan samalla linjalla sen Sorella ero-adressin kanssa eli silloin olen Sorellan puolella. Jotain suhteellisuuden tajua näissä asioissa. Sen ohjelman tarkoitus on just tää että ihmiset tekee kaikkee tyhmää julkisesti ja kaikki siellä olijat tietävät sen.

Enkä siis todellakaan opettaisi pojalleni että Mika teki oikein, mutta en myöskään opettaisi tytölleni tekemään kuten Sorella teki.

Vierailija
44/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vakavia rikoksia pysty sopimaan keskenään.

Vierailija
45/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se syyteharkinta perustuu lakiin. Poliisi ei toimi minkään julkisen paineen alla, vaan se toimii niin kuin laki käskee - poliisi ei voi toimia mitenkään muuten. Laki on ja sen pitää olla sama kaikille.

Jos te haluatte muuttaa lakia siten, että sammuneen alushousujen riisuminen ja hiblailu ei ole seksuaalirikos, niin ehdotan, että otatte yhteyttä kansanedustajaanne, että hän tekisi lainmuutosaloitteen. (en muista voiko sitä tehdä itse).

Vierailija
46/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen sinusta tyhmä, niin minä voisin sitten kunnianloukkauksesta nostaa syytteen sinua kohtaan. Eli rikos sekin on.

Millä tavalla Mika käytti hyväkseen niin että se olisi rikos? Onko sekin rikos kun poika vetää toiselta housut kinttuun kiusaten? Mikan housut oli jalassa, se kävikö sormet sisällä ei näy kuvassa. Ja Sorellan äänistä päätellen ne kävi ainakin aiemmin jo.

Jos olet sitä mieltä että Mikan teko oli kamala rikos ja itse tekisit ilmoituksen jos sinulle olisi käynyt niin, niin puhu sitten vähän nätimmin muista ihmisistä jottei kunnianloukkaus tule omaan rekisteriisi.

Itse en tekisi rikosilmoitusta jos olisin Sorella ja toivoisin ettei sitä tekisi kukaan muukaan minun puolestani. En myöskään tekisi kunnianloukkauksesta ilmoitusta jos joku haukkuu tyhmäksi. Mutta molempia voidaan tulkita niin että täyttävät rikoksen tunnusmerkit.

Vierailija
47/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tätä Mikaa raiskaajana pidä, tosin sitähän ei tiedä, miten tilanne olisi edennyt. Kyllä minustakin Sorella toimi tyhmästi. Mutta Mika oli se, joka teki rikoksen. Kenenkään syyllisyyttä rikokseen ei yhtään vähennä se, että uhri toimi typerästi. Typerästi käyttäytyviäkään ei saa käyttää hyväksi, niin se vain on. Ja jos rikos tapahtuu valtakunnan julkisuudessa, niin ei sitä nyt Herra varjele voida painaa villaisella. Millaisen esimerkin se antaisi esim. juuri niille teineille, jotka ohjelmaa innokkaasti katsovat? Julkinen etu nimenomaan vaatii, että tällaisissa tilanteissa poliisi tutkii asian, syyttäjä tekee syyttämispäätöksensä ja oikeus antaa tuomionsa, jos asia sinne asti etenee. Ei kukaan ole vaatimassa Mikan lynkkaamista, sakot riittävät vallan hyvin. Toki julkista halveksuntaahan julkisesti tehdyllä rikoksella aina saa, tosin tässä tapauksessa valitettavasti näköjään myös sankaripalvontaa, mutta sen riskin on ottanut, kun on televisiokameroiden eteen mennyt rikoksia tekemään. Oma valinta ihan täysin. Minun puolestani jokainen saa myös halveksia Sorellan julkijuomista niin paljon kuin lystää, se ei kuitenkaan ole rikos, eikä tee hänestä edes osasyyllistä toisen rikokseen.

Vierailija
48/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siinä että oli aiemmin kympillä mukana ja Mika sitten siitä innostuneena yritti jos vaikka tarpeeksi pitkälle mennessää toinen tulis tolkkuihinsa ja oltas taas yhdessä hommassa mukana. Uskon että Mika olis lopettanu kun olis huomannu ettei toinen herää. Eli tässä ssyy Miksi " mikafanit" ja monet muut on sitä mieltä että kärpäsestä tehdään härkänen ja miehen elämä pilataan " turhan" takia.

Sitten vielä siihen että humala ei vähennä syyntakeellisuutta. Ei tietenkään, mutta tässä tapauksessa tilanteen tajuamiseen (eli Sorellan syvä uni) humalan vuoksi Mikalla meni aikaa.

Vierailija
49/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mika oi mika sä oot nii ihana"

Vierailija
50/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos minä olen sinusta tyhmä, niin minä voisin sitten kunnianloukkauksesta nostaa syytteen sinua kohtaan. Eli rikos sekin on.

Millä tavalla Mika käytti hyväkseen niin että se olisi rikos? Onko sekin rikos kun poika vetää toiselta housut kinttuun kiusaten? Mikan housut oli jalassa, se kävikö sormet sisällä ei näy kuvassa. Ja Sorellan äänistä päätellen ne kävi ainakin aiemmin jo.

Jos olet sitä mieltä että Mikan teko oli kamala rikos ja itse tekisit ilmoituksen jos sinulle olisi käynyt niin, niin puhu sitten vähän nätimmin muista ihmisistä jottei kunnianloukkaus tule omaan rekisteriisi.

Itse en tekisi rikosilmoitusta jos olisin Sorella ja toivoisin ettei sitä tekisi kukaan muukaan minun puolestani. En myöskään tekisi kunnianloukkauksesta ilmoitusta jos joku haukkuu tyhmäksi. Mutta molempia voidaan tulkita niin että täyttävät rikoksen tunnusmerkit.

Tiedoksesi, että kysymys ihmisen idiotismista ei ole kunnianloukkaus. Poliisi tutkii parhaillaan, onko kyseessä rikos ja HS uutisoi eilen, että poliisi tutkii asiaa " syytä epäillä" -mentaliteelilla. Sammuneen naisen housujen riisuminen ja hyväileminen on rikos. Se on vähintään seksuaalinen hyväksikäyttö, mutta voidaan luokitella raiskaukseksikin, jos esim. sormi on työnnetty emättimeen tai peräsuoleen.

Vierailija
51/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uhrin elämä pilataan. Aina sama juttu kun on kyse seksuaalirikoksista naisia kohtaan.

Vierailija
52/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkaussyyte rekisteröintiä vaatimattomalla palstalla... ei taitaisi ihan mennä läpi. Kukaan ei tiedä, kenelle tämä idiootti-kysymys on esitetty, joten miten voi kenenkään kunniaa silloin loukata? Taisi tulla vain paha mieli.

Vierailija
53/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se että tutkitaan ei välttämättä ole sama kuin että rikos on tapahtunut. Eli voin nostaa rikossyytteen, se on eria asia tuleeko tuomio. Samoin tässä Mika jutussakin. Ei ole syyllinen ennen kuin tuomitaan!!!

En vieläkään ole sitä mieltä että asia olisi ollut soveliasta, mutta kyllä siitä on liian suuri numero tehty.

Muistelkaa vaikka Bodom-tapausta. Syylliseksi leimattiin, vaan eipä ole rikosta tehnyt...

Vierailija
54/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsellennikin käynyt noin, että olen lähteny kännissä vieraan mieheen matkaan ja kämpillä olen sitten todennu, että ei taidakaan tehdä seksiä mieli. Samalla lailla on silti vongattu ja yritetty työntää kättä ties minne ja työnnettykin. Eipä silti, perkele sentään, tullut edes mieleen tehdä mitään rikosilmoitusta asiasta. Iteppähän olin kännissä ja iteppähän kiusasin miestä. Samoin toimi Sorella. Saisi mennä itteensä, mokoma bitch. Mikan elämä pilataan tässä ihan turhaan. En ole Mika-fani, en edes ole koskaan pitänyt hänen persoonastaan, mutta nyt on todellakin tehty kärpäsestä härkänen. Naurettavaa pelleilyä pikkuasiasta. Ja mitäs Sorella meni sinne tosi-tv-seen, todella huomionkipeä pitää hänenkin olla. Nyt kun sitä huomiota on saatu, niin jo itketään ja parutaan pitkin päivää. Ei hyvää päivää sentään.

Vierailija
55/55 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa 65. Olisipa sinulla aivoja edes syyttää molempia, mutta vain Sorellaa. :D