Elämältä mennyt pohja
Viimeiset kaksi vuotta on ollut yhtä helvettiä. Ensin koronan aiheuttamat pelot, sitten siitä seurannut työttömyys ja nyt tämä vallitseva sotatila. Välillä mietin, että elämä ei ole oikeasti enää elämisen arvoista, ja haluan vaan kuolla. Mitään menetettävää ei ole ainakaan, koska kaikki on mennyt jo itseltäni. Sitten toinen puoli itsessäni pelkää sodan laajentumista tänne asti ja kuolemaa. Tässä ajatusmyrskyssä ei pysy enää selväjärkisenä. Enkä tiedä, mitä tälle tilanteelle voi tehdä. Haluaisin saada itselleni varman työpaikan taas, että elämässä olisi edes joku asia hyvin. Rahatilanne on päivä toisensa jälkeen tiukka.
Tämmöinen avautuminen tällä kertaa.
Kommentit (23)
Klisee, mutta keskity asioihin mitkä on hyvin. Sinulla on aikaa toteuttaa itseäsi. Kouluttaisitko johonkin ihan uudelle alalle, sellaiselle mikä ei ole tullut edes mieleesi?
Nythän vasta kannattaakin elää ja iloita! Itse elän toisinaan vain tunti kerrallaan. Ainakin NYT saan ihanasti vain levätä työpäivän jälkeen rauhassa tässä sängylläni. Kohta lähden hakemaan sushia ja katsoa jonkun kivan animen, sillä NYT se on vielä mahdollista. Huominen on sitten huomenna.
Nyt tulee kevätkin, toivotan AP sinulle onnea ja rohkeutta. Sinusta tuli mieleen Mokoman kappale Uskalla elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap lopeta uutisten seuranta ja muista että sinä olet arvokas!
Minun tilanne on hirveä. Koronarokotteen ottaneena tulen kuolemaan pian, mikä ahdistaa ja pelottaa älyttömästi. (nämä eivät ole rokotteita vaan myrkkyä jolla tähdätään depopulaatioon) Olen aivan lamantunut ja masentunut asiasta. Mitä teen?
Eikös koronarokotteen ole ottanut jotain 4 miljoonaa suomalaista? Et siis ole yksin, voimia!
En valitettavasti ainoa, huoli läheisistä myö kova. Kuolema pelottaa silti. Olisin halunnut kokea vielä paljon, elämä jää ihan kesken. Olen parikymppinen
Ahdistus helpottaa kun hyväksyy asiat. Ja vähentää vaikka näiden asioiden seuraamisen jos se aiheuttaa pahaa oloa. Kannattaa keskittyä itsensä hemmotteluun näinä aikoina ja jättää se liika uutisten seuraaminen ja maailman seuraaminen vähemmälle. Meillä Suomessa kuitenkin on aika hyvä tilanne.