Myös PUHELIMELLA saa KAPPALEJAOT näin:
RIVINVAIHTO+VÄLILYÖNTI+RIVINVAIHTO
Kas näin! Eli siihen tyhjään riviin täytyy tehdä yksi tyhjä merkki eli välilyönti.
Kommentit (122)
Joo ei se ole ihan varma. En tiedä, miten outoa tämä on. Jos joku on yleensä ollut mukana, mutta ei ole vielä saanut mitään tietoa, miten paljon se maksoi, niin se voi aiheuttaa ongelmia.
Jos ei, niin se on ihan hyvä. Viimeisin muutos on tapahtunut ja sen takia se on ihan turha.
En tiedä, miten paljon on vielä auki. Jos ei, niin sitten se on ihan jees. Ainakaan minä en ole koskaan tullut perille saakka
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:11"]
Siis eikö muka tuo ap:n tapa näy tyhjänä rivinä tietokoneella? Vaikea uskoa.
[/quote]
No katso tietokoneella vaikka ekalta sivulta noita "jee toimii" viestejä. Yhdessäkään ei ole rivinvaihtoa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:16"]Ainoa toimiva riviväli on (ilman välimerkkejä) < b r / >
[/quote]
Näkyykö tuo p:llä tehty myös tietokoneen selaimessa?
Mä oon joskus koittanut laittaa vain merkin rivin vaihtojen väliin (esim. pisteen) mut se ei tosiaan tietokoneella enää näykään.
[/quote]
Tää br toimii tietokoneella, toisin kuin rivivaihto-väli-rivivaihto. Mutta hölmöt mammat iloitsee täällä. Tosta p:stä en tiedä. En ole vielä kokeillut.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:16"]Ainoa toimiva riviväli on (ilman välimerkkejä) < b r / > [/quote] Näkyykö tuo p:llä tehty myös tietokoneen selaimessa?[/quote]
Näkyy nimenomaan tietokoneella. Käyn av:llä melkein pelkästään läppärillä, ja käytän tota < p > jos olen sellaisella selaimella joka muuten laittaisi tekstin pötköön (eli jos enter-näppäimellä ei saa kappalejakoa).
O
K