Myös PUHELIMELLA saa KAPPALEJAOT näin:
RIVINVAIHTO+VÄLILYÖNTI+RIVINVAIHTO
Kas näin! Eli siihen tyhjään riviin täytyy tehdä yksi tyhjä merkki eli välilyönti.
Kommentit (122)
Ihan tosi?
Toimiiko? Käytössä Sampan S3 ja chrome, jos ei toimi nii auttakaa :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:16"]Ainoa toimiva riviväli on (ilman välimerkkejä) < b r / >
[/quote]
Näkyykö tuo p:llä tehty myös tietokoneen selaimessa?
Mä oon joskus koittanut laittaa vain merkin rivin vaihtojen väliin (esim. pisteen) mut se ei tosiaan tietokoneella enää näykään.
Siis eikö muka tuo ap:n tapa näy tyhjänä rivinä tietokoneella? Vaikea uskoa.
Moi oon ihan
että jos joku haluaa olla mukana myös seuraavat. asiat ovat kunnossa. Jos ei, niin ei tarvitse tehdä mitään, mutta Skoda on hyvä.
Hei! Kiitos paljon ja mietin, että jos joku haluaa olla mukana, niin se ei ole vielä saanut vastausta. Pelkään, että hän ei kerro eteenpäin ja sen takia että jos se ei ole vielä saanut mitään vastausta haulle.
En tiedä, mitä kuuluu, mutta jos siellä on paljon parempi kuin koskaan, ei se mitään. Mutta jos ei ole, niin se on ihan jees. Ainakaan minä en ole saanut aikaiseksi ja sen takia, että hän oli tehnyt jotain mitä ei ole vielä nähty.
Hei vaan! Ei oo vielä varma että se on minun. Jos joku ei ole vielä lisännyt videoita, mutta ei iltapukua, kun on vaatteet.
Automaattinen tekstinsyöttö.
♡
No ei se mitään, mutta kun hän oli ollut jo vuosia sitten vielä enemmän kuin tarpeeksi. Se oli aika hyvä ja paha. Jos joku haluaa olla mukana, ja jos se ei ole vielä lisännyt kuvia, niin se reissu ei ikinä pääty.
En tiedä, mitä nyt on aika paljon ja mietin, että jos joku muu kuin se on ihan hyvä.
Kiitos!
Testaan...