Mistä syystä eroaisit
Sanotaan vaikka kymmenen vuoden parisuhteesta joista viisi vuotta olisitte olleet naimisissa ,kaksi alle kolmevuotiaalla lasta, velat ja talo.
Kommentit (23)
Hyväksyisin pettämisen ja pettäisin itse jos hänkin tekisi näin mutta jos olisi esim pedari tai panis meiän lapsis nii sitten. Ei tollasesta liitosta kannata niin vaan erota. Noh, raju väkivalta, henkinen fyysinen, nekin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:56"]Entä jos pettää ,tuhlaa ,ei tee kotona mitään, vaimo hoitaa kaiken? Hellyyttä ei tipu, kehut vain ruuasta. Lapset lähinnä tiellä. Ei ollut tuollainen aluksi. Tuntuu niin kuin mut olis vangittu kotiini.
[/quote]tästä mä puhuin sulle täällä pari vuotta sitten että älkää tehkö lapsia ku siinä ei niin vaa erota. Nyt kestät seurauksen ja muutat pois lasten kanssa tai tyydyt tähän. Mä varotin, et uskonut.
Jätin exäni henkisen väkivallan takia. Hän vähätteli, väitti minun olevan joka asiassa väärässä, nolasi ja nöyryytti ystävien edessä jne jne. Tämä oli myös kamala kasvuympäristö lapsellemme. Lopulta otin lapsen ja matkalaukun ja lähdin. Se oli elämäni paras päätös.