Parhaimman tuoksuinen huuhteluaine?
Mikä on oma suosikkisi huuhteluaineissa? Siis niissä jotka ovat hajullisia, hajusteettomien kannattajat älkää vastatko tähän. Oma suosikkini oli aikaisemmin Comfortin Aloe Vera -huuhteluaine, harmi että näkyy poistuneen valikoimista. Olisikohan jotain vastaavaa?
Kommentit (28)
Käytän myös aloe vera huuhteluainetta. En ole löytänyt mitään vastaavaa. Kaikki muut tuoksut ovat tuntuneet ällöttäviltä. Tuoksu on aina joko imelä, pistävä, hien hajuinen ja hirveän voimakas. Tuo aloe vera on pehmeän tuoksuinen ja siinä on vain se "jokin" ihme tuoksu eikä siihen kyllästy lainkaan. Olen itse yhtä neuvoton. Vastaavaa ei taida löytyä tilalle. Jos löydätte, ilmoitelkaa!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:58"]Minkä helevetin takia te käytätte huuhteluaineita? Oikeesti? Mikä on se pätevä syy? Ei sellaista ole.
[/quote]
No mikä helvetin syy sulla on olla käyttämättä? Miksi haluat haista paskalle etkä hyvälle huuhteluaineelle?
Uusi lempparini on Comfortin Snapdragon&Patchouli, ei imelä tai voimakas, vaan pehmeä ja raikas tuoksu.
Tätä Lenorin valkoista Cotton flower huuhteluainetta ei ole valmistettu enää vuosiin, harmi. Oli mun ehdoton lemppari enkä ole enää löytänyt mitään vastaavaa, yhtä ihanan tuoksuista tilalle 😭
Onni pyykkietikka Puhdas pellava on suosikkini. On se bergamotintuoksuinenkin ihan jees.
Maison Belle Cinnamon Jasmin <3