Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä en saisi syödä kunnon annoksia ruokia

Vierailija
03.03.2022 |

Pakko tänne laittaa tilanteemme:
Ollaan 33-37v pariskunta, aiemminkin asuttu avoliitoissa tahoillamme.
Kumpikin tekee ruokia ja hyvä niin. Mutta on alkanut ärsyttää mieheni kontrollointi koskien syömisiäni. Hän haluaisi että söisin vähemmän ruokaa etten lihoisi. Hoikka olen ollut aina, kulutan sen minkä syön. Hänen eksänsä oli pulska ja mies sanoo että silti hän lihoi vaikka söi tosi vähän ruokaa. Olen sanonut että hän on syönyt salaa karkkeja/hamppareita tms, mutta mies ei usko vaan luulee nyt että minä lihon kohta.

Koko ikäni olen syönyt normaaleita annoksia. Jos tehdään vaikka lihapullakastike, miehen mielestä hän voisi ottaa jotain 10 lihapullaa plus lisukkeet ja minä jonkun 4 pullaa plus lisukkeet. Eihän mulla nälkä siitä lähde mutta mies jauhaa vain että et ota enempää. Minä kyllä otan, en halua jäädä nälkään.

Onko kellään kokemusta mitä tässä voisi tehdä? Suoraan sanoen itse olen hoikempi kuin mieheni.

Tilannetta pahentaa se että moni ystäväpiirin naisista syö julkisesti vähän mutta salaa sitten suklaata ym, ja he ovat minua pulskempia. Eivätkö miehet tajua tätä ikivanhaa juttua mitä osa naisista tekee? Sitten ihmetellään kun otan kokonaisen pihvin että apua sä lihot!

Enkä varmasti ala syömään salaa tyyliin kaalipataa mieheltäni että hän olisi hiljaa.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskot niin paljo, et miestä ällöttää. Hän ei halua katsella paskovaa lihavaa ämmää. Naiset ei piere, eikä kakkaa

Vierailija
42/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voisi vetää vaan sen eräänkin tavaran päähänsä.

Tee itsellesi palvelus ja päätä suhde, kun vielä voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno nainen ei pasko, eikä piere, syö vain juuri sen mitä kuluttaa, elikkä vähän ja lähinnä salaattia.

Vierailija
44/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helkkari, miehesi on toope. Jos nyt alat hoikkana ihmisenä vähentää terveellisen kunnon ruoan syömistä alle järkevän tarpeen, niin kyllä saatkin ruokailutottumuksesi ja aineenvaihduntasi sekoitettua niin, että vielä lihot. Pitäisi olla selvää, että jos olet tuossa iässä ollut koko ikäsi hoikka, niin tähänastinen ruokavaliosi on oikein sopiva.

En tiedä, mitä miehellesi voisi sanoa, kun hänellä ei tuon vertaa järki leikkaa.

Mutta onhan näitä naisissakin. Itse olen 40+ ikäinen normaalipainoinen nainen. Joskus käydään duunista pizzalla koko naisporukka :) Olen porukasta ainoa joka syö sen pizzan kokonaan ja vielä otan oluttakin tai jälkkärin. Muut ottavat puolet folioon mukaansa ja juovat vain vettä tai light colaa. Ihmettelevät miten pystyn syömään sen koko pizzan. Olen hoikemmasta päästä porukkaa.  En halua loukata työkavereitani vaan mumisen jotain. En edes tiedä mitä tuohon pitäisi vastata etten loukkaa ketään. Minun syömisiäni saa kyllä ihmetellä mutta kestän sen. 

Tässä on jotain samaa kun aloituksessa. 

Ei ole samaa. Nuo naiset ovat kaltaisiani naisia, jotka ovat vuosia jo rajoittaneet syömistään, koska painoa vain kertyy, ja vaikka ikinä ei voisi kuvitellakaan syövänsä komboa pizza, jälkkäri ja olut, ja liikkuu joka ikinen päivä ja runsaasti, ja on silti ylipainoinen. Niin kyse on vain kateudesta. Ei ehkä maailman kaunein tunne, mutta ihan eri, kuin aloittajan miehellä.

No mistä ne kilot on tulleet sitten näille pizzanpuolikkaan syöjille? Jos kerran lämpimät ruoat on pieniä ja jopa duunikamujen kanssa ulkonakaan juhlistaessa ei voida kun vettä ja lasten annos syödä, niin mistä hiivatista ne kilot ovat tulleet? 

Vierailija
45/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän vittua nyt taas. Löydättekö te oikeasti nuo miehenne ravistamalla pihamäntyä ja katsomalla mitä putoaa, vai naaraamalla lähimmän järven mutapohjaa helmien toivossa?

Mutta helmen sijaan löytyy pohjamudan seasta idiootti suohirviö. Joten otetaan se ja toivotaan, että se huolii minut.

Vierailija
46/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä miehiä vaivaa, että naisen syömiseen on aina puututtava. Minä olen hoikka ja urheilullinen, edellinen tapailukumppanikin oikein hoikaksi kommentoi, mutta silti hän oli ihan ihmeissään, kun viikonloppureissulla söin about saman verran kuin hänkin. Joo, kyllä naisetkin tarvii ruokaa. Miksi en saisi syödä? Tietenkään en arkena syö yhtä suuria annoksia ravintolaruokaa kuin reissussa, mutta en minä siitä liho, jos nyt reissussa vähän ravintola-annoksia nautinkin. Todella ärsyttävää puuttumista. Suhde loppui kyllä muista syistä.

Luulen että syy on se, että pulskat naiset syö pari esimerkin lihapullaa tai salaattia ja lihoo ja paisuu niin että napit lentelee vaatteista. Ja mies ihmettelee. Nainen syö salaa suklaata ja hampurilaisia. 

Sitten kun on hoikka nainen joka ei syö salaa mitään, vaan syö kunnon ruokaa rehellisesti avoimesti niin miehet on hoo moilasena että häh, muikkeli syö pihvia ja perunaa? Tomaatilla ja vedellähän se lihava eksäkin eleli.

Kiitos mielikuvasta, "napit lentelee vaatteista".

Kahvit näppiksellä. 

:DDD

Vierailija
47/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi! Me ollaan 30-31 v pariskunta, molemmat hoikkia ja tykkää hoikista. Tuollainen ei tulis kuuloonkaan, että me puhuttaisiin toisillemme noin tai kontrolloitaisi toisen syömisiä noin. Tällä hetkellä imetän ja syön enemmän kuin mieheni. Se on ihmeellistä, miten paljon imetys kuluttaa. Mitäs miehesi tuumi, jos syöt häntä enemmän kun et saa syödä edes puolta siitä, mitä hän syö? Mies vaihtoon jos jatkaa olemasta moukka!

Vierailija
48/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nainen tarvitse niin paljon ravintoa kuin mies. Se on ihan tutkittu homma. Miehesi on luultavasti sinua pidempi ja sillä on enemmän lihaksia, joten hän tarvitsee enemmän ravintoa kuin sinä.

Vierailija
49/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä miehiä vaivaa, että naisen syömiseen on aina puututtava. Minä olen hoikka ja urheilullinen, edellinen tapailukumppanikin oikein hoikaksi kommentoi, mutta silti hän oli ihan ihmeissään, kun viikonloppureissulla söin about saman verran kuin hänkin. Joo, kyllä naisetkin tarvii ruokaa. Miksi en saisi syödä? Tietenkään en arkena syö yhtä suuria annoksia ravintolaruokaa kuin reissussa, mutta en minä siitä liho, jos nyt reissussa vähän ravintola-annoksia nautinkin. Todella ärsyttävää puuttumista. Suhde loppui kyllä muista syistä.

Luulen että syy on se, että pulskat naiset syö pari esimerkin lihapullaa tai salaattia ja lihoo ja paisuu niin että napit lentelee vaatteista. Ja mies ihmettelee. Nainen syö salaa suklaata ja hampurilaisia. 

Sitten kun on hoikka nainen joka ei syö salaa mitään, vaan syö kunnon ruokaa rehellisesti avoimesti niin miehet on hoo moilasena että häh, muikkeli syö pihvia ja perunaa? Tomaatilla ja vedellähän se lihava eksäkin eleli.

No voi helevetti sentään, mistä luolasta sinä niitä miehiä oikein löydät? Suomessa on ilmainen koulutus ja oppivelvollisuus; jokainen suomalainen, joka ei ole syvästi kehitysvammainen, tietää miten ihmisen ja jokaisen muunkin eläimen aineenvaihdunta toimii. Myös miehet.

Vierailija
50/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot miehelle että saa valita joko ei kyttää syömistäsi tai rupeaa kattelemaan uutta kämppää ja naisystävää.

Tiedän tapauksen jossa anoppi laittoi kyläilemään tulleelle pojan perheelleen tarjoilut siten että poikansa sai tyyliin 12 lihapullaa ja miniä 4. Perunaa ja salaattia sai ottaa vapaasti. Anoppi itse oli paksu salasyöppö joten luuli kaikkien naisten olevan piilosyöppöjä. Miniä oli hoikka julkisyöjätyyppi, mutta ei hän tästä loukkaantunut koska ymmärsi höppänän anoppinsa erikoisuuden. Sitten kun anoppi annosteli jädeä, miniälle annettiin paljon isompi palanen kun pojalle. Oletettiin että miniä ilahtuu ikihyviksi kun saa ison kasan jädeä. Miniä ei ollut niin jäden perään, joten antoi miehelleen loput, ja tämä tietty sai lisäpontta siihen että miniä on hyvin pieniruokainen piilosyöppö. Miniä olisi halunnut mieluummin muutaman lihapullan lisää vain. 

Vierailija
51/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on henkistä väkivaltaa kontlorroida toisten syömistä. Meillä ei onnistuisi. Vaikka olen lihava niin mieheni käy kaupasta hakemassa ruokaa jos jääkaappi näyttää liian tyhjältä vaikka sanon että pakastimessa on ruokaa ja pitäisi sieltä vanhemmasta päästä kuluttaa pois. Kun meillä on se ongelma että osa jää pakastimeen lojumaan liian pitkäksi aikaa kun aina heti jääkaappia täytetään. Niin hänelle tulee hirveä hätä jos alkaa jääkaappi vähänkin välillä tyhjältä näyttämään. Kerran viikossa kun täydennetään niin välillä tarkoituksella ostan jääkaappiin vähemmän muonaa jotta pakastimen hätävarojakin tulee kulutettua. 

Vierailija
52/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nainen tarvitse niin paljon ravintoa kuin mies. Se on ihan tutkittu homma. Miehesi on luultavasti sinua pidempi ja sillä on enemmän lihaksia, joten hän tarvitsee enemmän ravintoa kuin sinä.

Kun aloittaja ei kerran liho syömisillään, niin hän syö juuri oikean määrän.

Vierailija
53/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itsellesi ihan rehellinen ja mieti, onko syöminen tosiaan ainoa asia, josta mies moittii tai kontrolloi tekemisiäsi? Saatko pukeutua miten haluat, saatko käydä ystäviesi kanssa missä tahdot, saatko ostaa mitä tahansa ...

Vierailija
54/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Ap, vapauta sika kirmaamaan keväiseen luontoon itsekseen!

En kattoisi sekuntiakaan tuollaista, miten et itse näe että tuo on henkistä väkivaltaa?

Vierailija
55/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja ihmisiä. Vahtimassa toistensa syömisiä??

Vierailija
56/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit, suklaat ja sidut päälle.

Bye, bye baby...baby goodbye.

Vierailija
57/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aloittaja ei kerran liho syömisillään, niin hän syö juuri oikean määrän.

Ap tässä.

Olen 167 cm ja 53 kg. Mieheni on 178 cm ja 84 kg.  Kummallakaan ei ole mitään "lihaksia" varsinaisesti. 

Vierailija
58/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää miehet täällä voisivat vilkaista eteläkorealaisia silent vlogeja. Ne naiset tekevät hervottomia annoksia ruokaa itselleen ja ovat hoikkia. Syövät kerran tai kaksi päivässä, paljon kasviksia ja probiootteja (kimchi) ja kuitenkin paistetaan possunniskaa, käytetään juustoja yms. Kananmunaa ja riisiä on lähes aina.

Jos liikaa rajoittaa normaalin ruoan syömistä ja korvaa sen herkuilla suolistofloora on retuperällä. Silloin lihoo ja terveys on sekaisin.

Vierailija
59/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et usko, että hänen exänsä söi pieniä annoksia? Oletko joku kävelevä ravitesmusguru ja tiedät kaikkien aineenvaihdunnan yms.?

Vierailija
60/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hoikka ja voin helposti syödä kokonaisen pitsan. Ja karkkia vaikka kuinka paljon. Olen kyllä melko vakuuttunut että geeneillä on todella iso vaikutus siihen, kuka lihoo ja kuka ei, en usko että se on pelkästään syömisen määrästä ja laadusta kiinni. Ja lisäksi esim stressi, unenpuute jne. Tietysti ei kukaan liho jos oikeasti syö aina vaan miniannoksia eikä salasyö mitään, mutta täysin samalla suht normaalilla ruokavaliolla toinen saattaa lihoa ja toinen ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi